رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

شب کربلای پنج پلاکش رو کند و پرت کرد تو کانال پرورش ماهی
گفت: چه کار داری میکنی؟! چرا پلاکت رو میکنی؟ الان تیر میخوری،
مفقود میشی
گفت: «فلانی من هر چی فکر میکنم امشب تو شلمچه ما تیر میخوریم
با این آتیشی که از سمت دژ میاد دخل ما اومده
من یه لحظه به ذهنم گذشت اگه من شهید بشم جنازه‌ی ما که بیاد
مثلاً جلوی فلان دانشگاه عجب تشییعی میشه!
به دلم رجوع کردم دیدم قبل از لقاء خدا و دیدار خدا، شهوت شهادت دارم
میخوام با کندن این پلاک، با نیامدن جنازه یقین کنم که
جنازه‌ای نمیاد که تشییع بشه
که جمعیتی بیاد و این شهوت رو بخشکونم»
تیر خورد و مفقود شد...

مفقود شد؟

اگه مفقود شد چرا خاطره‌هاش گفته میشه؟
چی برا خدا بود و تو اَبَر کامپیوتر خدا گم شد
خدا یه زیر خاکی‌هایی داره که نگه داشته روز قیامت رو کنه و بگه دیدید ملائک؟
ببینید این هم جوون بوده. اونجا فتبارک الله أحسن الخالقین رو ثابت میکنه!

 روایتی از حاج حسین یکتا





علامه حسن زاده آملی : رستگار کسی است که نفس را تزکیه کرد و پاک گردانید و ناامید و زیانکار کسی است که نفس را گم کرد و از دست داد و در پی اصلاح و تزکیه آن برنیامد


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۹)

  • رزمنده ..
  • سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    آدم در حیرت می مونه از این احوالات...
    ان شاء الله عامل باشیم صلوات

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    ان شالله
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
    عاقبتتون شهادت 
  • یه بنده خدا
  • بله خدا برا چنین کسایی فتبارک الله أحسن الخالقین فرمودن...
     خداالعفوالعفو العفو...
    پاسخ:
    عاقبتتون ختم به شهادت ان شالله
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • خوش بحال دل اونایی ک مث اینا هستند
  • آقا یاسر
  • چنانچه تمایل داشتید سر بزنید
  • انـ ـــار
  • سلام بر فضای ملکوتی اینجا...
    سلام بر شهیدان...


    دل تنگ بودم
    پاسخ:
    سلام بر رفیق عزیز 
    خیلی خوش اومدید 
  • قاسم صفایی نژاد
  • دوریم دور
    گفته های شهدا واقعا لذت بخشه ... ممنون از این پست هاتون ...
    پاسخ:
    ممنونم از حضور ارزشمند شما 
  • محمد علمدار
  • سلام
    جوجه دانشجو زنده شد .... بعد از سه سال برگشتم
    پاسخ:
    سلام علیکم خوش اومدید
  • جناب قدح
  • سلام
    درود بر شما ...
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    همچنین درود و رحمت خدا بر شما 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی