رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

سید حمید را در منطقه عملیاتی خیبر و قرارگاه نوح دیدمش
خوشحال شادمان بود و البته کتوم
همین قدر به من گفت که حضرت زهرا (س) به من گفته اند بیایم اینجا
هر چه اصرار کردم، بیشتر از این نگفت.گفت: بگذار در دل خودم باشد
شهید همت آمده بود دنبال یک گردان نیرو
سردار سلیمانی هم سید حمید را با همت همراه کرد برای تحویل نیروها
اما گلوله تانک امان شان نداد
سر و دست همت مجروح شده بود و صورت و پهلوی سید حمید
روز سوم جمادی الثانی بود و روز شهادت حضرت زهرا (س)
خدا بیش از این نمی خواست سرش مخفی بماند

شهید سیدحمیدمیرافضلی

پا برهنه در وادی مقدس چاپ اول- ۱۳۹۳؛ ص ۱۱۹



 روز جمعه ...

آقا جانم ,
موکول میکنم گله ی هجر را به روز بعد امروز حال مادرتان روبراه نیست


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۴)

  • قاسم صفایی نژاد
  • التماس دعا
  • دخترک مژده
  • سلام
    ایام تسلیت!
    جمله آخر،عااالیی بود!
    سربزنید
  • ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کنگاور
  • کانال خبری یاس کنگاور    در    تلگرام   را  دنبال کنید               yaskangavar@     🇮🇷⬛


  • ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کنگاور
  • کانال خبری یاس کنگاور    در    تلگرام   را  دنبال کنید               yaskangavar@     🇮🇷⬛


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی