رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

مصطفی مجروح شده بود
از مچ تا بازو، عصب دستش باید عمل می شد
زیر بار بی هوشی نمی رفت
می گفت: اگر می توانید، بدون بی هوشی عملم کنید
ولی اجازه نمی دهم بی هوشم کنید
من یا زهرا(س) میگویم، شما عمل را شروع کنید

شهید مصطفی ردانی پور
کتاب یادگاران، جلد هشت




یکی از شاگردان ایشان نقل میکنند 
بنده به مرحوم آیت الله حجتی میانجی عرض کردم برای ما یک راه میانبری بفرمائید
چون ما مثل شما طاقت اینهمه عبادات و اذکار وریاضات شرعیه
و دستورالعمل های مختلف را نداریم.!
آیت الله حجتی میانجی بعداز شنیدن این جمله اشک در چشمانشان حلقه زد و فرمودند
 بهترین میانبر در امر بندگی
توسل به بی بی دوعالم حضرت زهرا سلام الله علیهااست
خوشا به حال کسی که حضرت زهرا سلام الله علیها اورا قبول کند

پای درس استاد سلامتی 

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۰)

چقدر قشنگ بود این پست ...
پاسخ:
ممنونم از وقتی که میزارید 
عاقبتتون ختم به شهادت ان شالله
سلام ...این پست من رو یاد شهید زنده احمد متوسیان در فیلم ایستاده در غبار اندخت ... 
دلتون زهرایی ...
پاسخ:
یادآوری خوب و عالی 
یاد فیلم ایستاده در غبار افتادم.حاج احمد متوسلیان هم گفت بدون بیهوشی جراحیم کنید
پاسخ:
چه یادآوری خوبی 
  • اردیبهشت ..
  • سلام
    فوق العاده مثل همیشه 
    خیر ببینی بانو 
    پاسخ:
    زنده باشی بانوی من 
    خوبی آبجی سیده ما؟
    یادی از ما هم میکنی تو دعاهات؟
    هدام یادته؟
    هنوزم همونم....یکم بدجور تر...
    پاسخ:
    سلام عزیز دل ببین کی اینجاست 
    این چه حرفیه من خاک پای شما هستم مگه میشه خواهر عزیز و بزرگ و تاج سرم رو فراموش کنم
    منظور با تجربه و پخنه تر دیگه !
    جز این چیز دیگه ای نمیتونه باشه


  • دخترک مژده
  • سلام
    خوبید؟
    بسیاار زیبا!
    دعاکنید خانم سلام الله علیها واسطه بین منو خدابشن
    سربزنید
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز 
    الحمدالله شکر شما خوبید ؟
    انشا الله
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    دهه فجرتان مبارک باد

    مسابقه دیوار نویسی را از دست ندید
    http://azf06.blog.ir/post/1353

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    گوارایش باد شهد شهادت...

    اجر شما هم با شهید.
    پاسخ:
    عاقبتتون ختم به شهادت ان شالله
  • سانا پرداز نارین
  • سلام.موفق و پیروز باشید
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    همچنین در پناه سید الشهدا 
    عاشق آقا مصطفی هستم
    توفیق شد چندباری زیارت مزارشان در اصفهان
    پاسخ:

    زیارت شهدا نائب الزیاره ما هم باشید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی