رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

 هو الرحمن الرحیم

 

بعد از مدت‌ها کشمکش درونی که هنوز هم آزارم می‌دهد
برای رهایی از این زجر،
به این نتیجه رسیده‌ام و آن در این جمله خلاصه می‌شود: خدایا! عاشقم کن

 

شهید امیر حاج امینی
 

                 

 

روز ازل...
آن‌جا که اراده کردی و روح را دمیدی...
منجان گرفتم؛
وقتیقالوُا بَلی گفتم!
از آن روز تابحال
عشق در من جریان دارد و دارم با خودم فکر می‌کنم...
شاید تو از من پرسیده‌ای:
الَستُمْ تَعشقونَ الحُسَین


 

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲)

  • اردیبهشت ..
  • سلام بانوی عزیز و مهربونم 

    مرسی که بعد از مدتها پست گذاشتی.

     

    یه سر به پست من بزنید.جالبه 

    پاسخ:
    سلام بانوی اردیبهشتی عزیز 
    من از شما ممنونم که اینجارو فراموش نکردید♥
    چشم 
  • اردیبهشت ..
  • مگه میشه محبتهای شمارو فراموش کرد خواهرجانم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی