رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

محسن از در پادگان پیاده می رفت سمت زرهی؛
ولی من با ماشین داخل پادگان تردد میکردم
یکروز صبح زیر باران جلوش ترمز زدم که سوار شودگفت :میخوام ورزش کنم
فردایش باز بوق زدم که بپر بالا گفت:میخوام ورزش کنم
دفعه ی بعد سرش را آورد داخل پنجره و گفت :ممد ناصحی!این ماشین بیت الماله
تو داری باهاش میری موظفی،اگر می خواستن برای منم ماشین میذاشتن
گفتم این ماشین مال رده هاست،ما که نمیخوایم بریم بیرون
محسن گفت آدم تو همین چیزای خُرد مدیون میشه خوب شدن از
همین جاهاست که اگه رعایت نکنی هر چی هم زور بزنی آدم نمیشی!
سرش را از پنجره دزدید
آدم با این کارا صُمُ بُکمُ عمیُ میشه
یعنی چی!؟
یعنی خدا به دهن و گوشت مهر میزنه و دیگه به راه راست هدایت نمیشی
تلاش هم میکنی اما نمیشه

مدافع حرم شهید محسن حججی
کتاب سربلند صفحه 146

 

از آیت الله العظمی بهاالدینی پرسیدند: برای خودسازی چه ذکری بگوییم؟
فرمودند : روزی چندین بار به خودتان بگویید: چقدر خوب میشه اگه من خوب بشم
بیا برای دل امام زمان (عج) و ظهورش ترک گناه را از خودمان شروع کنیم

 

 

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۴)

  • اردیبهشت ..
  • استفاده کردیم.ممنون

    پاسخ:
    سلام بانوی اردیبهشتی عزیز 
    ممنون بابت وقتی که گذاشتید 
  • هونیا موتور
  • چقد دلم میخواد برم حرم یکم دعا کنم

    پاسخ:
    ان شالله نابودی کرونا و سلامتی همه مسلمین و مردم جهان 

    سلام ... با تبریک تاخیری ابام ربیع الاول ...

    شهید محسن حججی: سعی کن یه جوری زندگی کنی که خدا عاشقت بشه اگه خدا عاشقت بشه خوب تو رو می خَرَدِت...

    پاسخ:
    سلام مهدیه جان همچنین ایام ولادت بر شما هم مبارک 
    " خدا عاشقت بشه "
  • مونو پروپلین گلایکول
  • دلم گرفته ای دوست

    پاسخ:
    امشب از خدا بخواهید 
     
    وَاعْتَقَدَهُ ضَمیرى مِنْ حُبِّکَ
    "کمکم کن،
    امشب توی دعای کمیل
    برای دلم یک اتفاق بیفتد!
    یک اتفاق ماندگار..."

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی