رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی


امروز وقتی تلویزیون رو نگاه میکردم لحظه ها ثانیه هارو میدیدم که قراره اومدن امام نمایش داده بشه ناخودآگاه قلبم شروع کرد به تپیدن , من نه نسل امام هستم و متاسفانه وجود امام رو درک نکردم , منم مثل خیلی از شما امام رو تلویزیون دیدم و کتاب هاشون رو مطالعه کردم
یادمه بچه که بودم نوشتن و خوندن رو یاد گرفتم خواهر بزرگترم برام دوتا کتاب هدیه داد , (هدیه های من ) که این هارو خواهرم هر سالی تو یه مناسبتی بهم میداد , میتونید تو کتاب اولی و دومی تاریخ هارو ببینید برای کی بوده ( آقا خوب من فتوشاپ بلد نیستم اینم با نرم افزار پیشرفته جهان سوم به نام paint کار کردم :) بعد اینکه باید اسمم رو بر میداشتم بـــــــــله ) و نکته دوم اینکه (جز مرفهین بی درد نیستم کیفیت عکس رو ببینید گوشیم nokia n72 یعنی اصلا فقط نفس های آخر گوشی همین قدر که باهاش پیامک میدم و میگیرم و زنگ میزنم کارم رو راه میندازه )
حالا فهمیدید دیگه ! من از بچگی اینجور امام رو شناختم تا اینکه هرچقدر بزرگتر میشدم واقعا بیشتر به شخصیت امام پی بردم . اینقدر دیوانه وار عاشق امام هستم فامیل محترم میگن همچین میگی انگار تو اون زمان بودی ! ولی واقعیتش ربطی به زمان و مکان نداره اگه من اینجا هستم تو این امنیت و آسایش و اسلام به خاطر وجود انقلاب و امام ! امامی که همه جهان اون رو با نام روح الله می شناسن به خاطر وجود امام که از اونور دنیا میان برای زیارتش ! همین رهبر عزیزمون هم یادگار امام هستن راه ایشون رو میرن ... باور کنید ایرانی باشیم و فرزند همین مملکت عشقی به امام نداشته باشیم و راه امام رو نریم هم به خودمون هم به کشور و اسلام خیانت کردیم راه امام راه جهاد و اسلام ! دیدید شهدای ما با چه عشقی به امام لبیک میگفتن ؟ من سنم نمیرسه یعنی به دنیا نیومده بودم ولی تو تلویزیون و کلیپ ها دیدم تو کتاب پایی که جاماند خوندم تو کتاب من زنده ام دیدم تو کتاب 14 سردار درک کردم تو کتاب خاک های نرم کوشک درک کردم !
امروز لحظه ورود امام بغض وجودم رو گرفت راستش رو بخوایید نمیدونم چرا پیش بابا خجالت کشیدم گریه کنم هم نمیخواستم ناراحت بشن هم اونوقت نگران میشدن درکل بغض داشت خفم میکرد لحظه اومدن امام خیلی قشنگ ولی بغض من برای این بود کاش امامون زودتر بیان منظورم امام زمان , کاش آقامون بیان همش با خودم میگم امام ورودشون اینقدر شکوه مند دیگه لحظه اومدن امام زمان که ندای الا یا اهل العالم سر میدن چطوره ! آدم یه لحظه از شوق و ذوق نفسش بند میاد . دیگه آقامون بیاد رهبرمون سید علی تنها و مظلوم نیست ! دیگه عده ای به ظاهر چشم میگن کنار آقا نیستن بلکه یاران راستین آقا خواهند بود , شمارو نمیدونم من بیشتر اوقات همش زیر زبونم این شعر حاج میثم مطیعی که میداحی میکنن میگم : (این جوانی می رود و آرزو دارم به خدا , وای اگر چشمم نشود لایق دیدار شما , اگر که چشم من چنین گنهکار است, ببین پر از اشک است , ببین منتظر است )
به خدا آدم به هرچی حاجت هم که داره میرسه باز دلش آروم نیست اصلا کلا یه چی کم , اونم وجود نازنین مهدی زهراست !
این انقلاب 36 سال ازش داره میگذره امانتی که امام به این ملت سپرده اند . میدونید ما خیلی کوتاهی داریم میکنیم اینطور امانتداری درست نیست ! مردم دارن سعی میکنن خیلی امانتدار خوبی باشن ولی این وسط عده ای نمیخوان اصلا این انقلاب و اسلام باشه ! مبادا ما هم اسیر غفلت بشیم ! مسئلین عده ای دارن آشکارا و خفایا خیانت میکنن به نظام و رهبری و اسلام و انقلاب ؛ ولی این درست نیست ما انقلاب کردیم که این چیزها نباشه , دیشب وقتی فهمیدم تو سازمان فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد چیکار کردن اصلا دلم خون شد

بله به یه خانم مجوز دادن برای خوانندگی , خوب من از بابا و مامان شنیدم زمون شاه خانم های خواننده بودن به نام نمیدونم مهستی و گوگوش و فلان خوب ما انقلاب کردیم که دوباره این ها باشه ؟ پس این چیزهایی که اتفاق میافته نشون میده که عده ای این انقلاب رو نمیخوان اصلا جمهوری اسلامی رو نمیخوان . اون از مفاسد اقتصادی که پول های بیت المال اونطور به جیب های میزنن درحالی که هنوز هنوز مردم و قشر فقیر وفادارترین مردم این انقلاب هستن چون دائم میگن ما نون خشک هم بخوریم دست از این انقلاب و رهبری نمیکشیم ! اون از دانشگاه هامون , یادتون میاد روی برگه های کنکور حرف امام رو زده بودن ؟ که اگه دانشگاه ها اصلاح بشه همه امور درست میشه ؟ ما تو حرف امام کوتاهی کردیم دانشگاه ها شده بازیچه محفل سیاسی , آرایشگاه های مدرن و محافل عاشقانه برای جنس مخالف , برای پرو شدن بیشتر تو جامعه , تبدیل شده برای تربیت نادرست و ایستادن مقابل پدرو مادر , امام گفتن آمریکا شیطان بزرگ ولی عده ای دارن دوستی بیشتر از حد با آمریکا برگذار میکنن ! درد ها خیلی زیاد! خیلی زیاد! شما نگاه کنید تلویزیون رو .... عده ای کنار امام ایستادن و خودشون رو می کشن و شعار لبیک یا امام سر میدن ولی حالا حال امروزشون رو نگاه کنید درست نقطه مقابل حرف های امام عمل میکنن ! خدا شهید اندرزگو رو رحمت کنه و روحشون شاد که گفتن مردم تو دوسال انقلاب امتحان بزرگی دادن ! ولی حالا عده ای از امتحان رد شدن , عاقبت بخیر نشدن راهشون کج شده بلکه بیشتر فتنه گر شدن (نمونه اش آقای موسوی و کروبی و .... ) و حتی طرفداران فتنه گر این ها از امتحان انقلاب رد شدن . ما باید خودمون رو مغرور ندونیم و اعتماد نداشته باشیم ممکنه ما که خودمون رو ولایی بدونیم ولی از امتحان رد بشیم همیشه دعا کنیم عاقبت بخیر بشیم , یاور رهبرمون سید علی باشیم از راه ولایت خارج نشیم که بدجور چوبش رو خواهیم خورد اگه خارج بشیم !
بیایین تو هر قشر و فرهنگ و کاری که هستیم وفادار به این انقلاب و رهبری باشیم اگه عاشق امام و رهبری و اسلام هستیم تنها تو زبان نباشه تو عمل هم نشون بدیم برای مملکت و انقلاب کار کنیم ساکت و بدون حرکت نشینیم اینقدر کار کنیم تو این راه که مزد کارمون شهادت باشه ! شرمنده شهدا نشیم , شرمنده روح الله نشیم , شرمنده امام زمانمون نشیم ! شرمنده انقلاب نشیم !
ببخشید زیاد حرف زدم , بازم هر حرفی شما دارید بگید تا بیشتر استفاده کنیم

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۱)

سلام علیکم مومن
ایشاالله که شرمنده نشیم
چه دل پر دردی داشتید و زیاد نوشتید
متاسفانه کارهایی که داره انجام میشه نمیدونم مورد تائید هست یا نه و اگر نیست چطور داره صورت میگیره
تشکر بابت لینک صوت
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
واقعا دل پردردی دارم !
تایید وزارت فرهنگ هستن دیگه :)

سلام
دهه فجر انقلاب اسلامی گرامی باد

یــ علی ـا
پاسخ:
بر شما هم مبارک بزرگوار 
این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزی بی نظیر و این جمهوری اسلامی محتاج به حفظ و نگهداری است .امام خمینی ره
سلام و عرض ادب خواهر گلم سیده خانوم دهه فجر بر شما و همه ی فجر آفرینان مبارک
ادامه مطلبتون هم واقعا باید تاسف خورد که راه شهدا اینگونه داره پایمال میشه
و اون سخن بالا که در مورد امام نوشتم مصداق همین آدمهاست که حرف و سخن امام رو زیر پا انداختن.
بزرگواری درمورد ادامه مطلب شما پستی گذاشته بودن و اسم این صدا ی اون خانوم رو گذاشتن صدای شیاطین واقعا هم راست گفتن .
فقط خدا به فریادمون برسه
 فرج مولامون انشاءالله نزدیک است
ممنون از پستهای عالیتون خواهر گلم
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام دوست خوبم ♥
اون بزرگوار راست گفتن , واقعا صدای شیاطین هستش
فدای شما بشم من
یکی از دوستامون (لا حبیب ...)در پست قبلی گفتند که مگه میشه بدون اجازه رهبر تو سایتشون چیزی بیاد....
بله من میگم میشه...
چه جوری بگم؟
در دیدار دانشجویان با حضرت آقا در ماه رمضون سال 90 بنده حاضر بودم و ایشون گفتند(نقل به مضمون) که بنده مثل استالین نیستم که گروهی رو مامور کرده باشم که صحبتهای بنده را تئوریزه کرده تا در جامعه پیاده بکنند و هرکس باید آزادانه مطالب و نظرات خورد را در جامعه مطرح بکنند...
خب حالا بگردید ببینید این در کجای سایت آقا و حتی در کدوم خبرگ
زاری اومده...اصلا نیست....
البته بنده به خدای باری تعالی قسم میخورم که مطلب صحیح باشه و با دو گوش خود شنیدم.
حالا چرا منتشر نشد؟حتی در سایت خودشون....؟
پس حضرت آقا چرا گفتند؟
.
.
منتظر جوابتون هستم.؟
پاسخ:
گوشی دستتون تا خودشون بیان صحبت کنن !!
:)

سخت است اگر در عشق، بی‌پروا نباشی
هرجا بدانی یار هست، آنجا نباشی

در گوشه‌ی تنهایی‌ات از غم بمیری
با اینکه آسان می‌شود تنها نباشی!

دل خوش کنی عمری به اشعارت که تنها
حرف است و روی حرف پابرجا نباشی

آنقدر از غم‌های این و آن بگویی
تا بلکه در شعر خودت پیدا نباشی

خواهی گذشت از خیر مضمون‌های بکرت
وقتی که عاشق باشی و رسوا نباشی!

هم دوست داری گاه رویت را ببیند
هم می‌هراسی آنقدر زیبا نباشی

با دوری‌اش می سوزی و می سازی آری
عشق است و می‌ترسی که با تقوا نباشی

پاسخ:
طیب الله ...

سخت است اگر در عشق، بی‌پروا نباشی
هرجا بدانی یار هست، آنجا نباشی

در گوشه‌ی تنهایی‌ات از غم بمیری
با اینکه آسان می‌شود تنها نباشی!

دل خوش کنی عمری به اشعارت که تنها
حرف است و روی حرف پابرجا نباشی

آنقدر از غم‌های این و آن بگویی
تا بلکه در شعر خودت پیدا نباشی

خواهی گذشت از خیر مضمون‌های بکرت
وقتی که عاشق باشی و رسوا نباشی!

هم دوست داری گاه رویت را ببیند
هم می‌هراسی آنقدر زیبا نباشی

با دوری‌اش می سوزی و می سازی آری
عشق است و می‌ترسی که با تقوا نباشی

سلام و رحمة الله
ایام مبارک؛
روح امام شاد و راهش پر رهرو..

خدا هدایت کند وزیر فرهنگ و ارشاد را ان شاءالله!

یازهرا
پاسخ:
سلام خیلی خوش اومدید
ان شاء الله
  • شیخ عبدالزهرا وثوقی
  • سلام
    خدا عاقبت هممونو ختم به خیر کنه و شرمنده ی خون شهدا نشیم ..
    . انشا ء الله /

    پاسخ:
    یه هفته است دارم فکر میکنم خیلی وقت شرمنده اشونیم خیلی وقت 
  • شیخ عبدالزهرا وثوقی
  • یعنی edit کردن عکستون فوق پیشرفته بوداا
    پاسخ:
    :)
    بله دقیقا !

    سلام بانو جان
    اون شعر میثم مطیعی رو منم خیلی دوست دارمو می خونم...
    تمثیل اومدن امام خمینی و امام زمان خیلی جالب بود و قشنگ...
    چه کنم که منم دلم خونه از این وضع جامعه
    از یه طرف اوضاع اقتصادی مردم و دزدی ها و اختلاس ها
    از یه طرف این همه مشکلات فرهنگی
    از یه طرف دعواهای جناح های مختلف سیاسی و دروغ و ...
    شهدا آیا برای این چیزا خونشون رو دادن؟!!
    فقط خود امام زمان می تونن این همه نابسامانی رو درست کنن!!
    پاسخ:
    سلام نرجس خانمی عزیز
    ممنونم که وقت گذاشتی خوندید ممنوووووووون
    فقط آقا بیاد همه چیز درست میشه :(
  • حاج شهریار سلیم زاده
  • این نیز بگذرد...
    خانقاه و مسجد و دیر و کنشت
    هرکه را دیدم به دل بت می سرشت

    لیک در بتخانه دیدم بی عدد
    هر صنم سرگرم ذکر یا صمد

    یا صمد یعنی که ما را بشکنید
    پیکر ما را در آتش افکنید

    گر سبک گردیم در اتش چو دود
    می توان تا مبدا خود پرگشود

    التماس دعا
    پاسخ:
    ما محتاج دعا هستیم فراوان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی