رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

مدتی از شهادت سید گذشته بود . قبل از محرم در خواب سید را دیدم

با سید خیلی درودل کردم . گفتم سید ما را تنها گذاشتی و رفتی . 

گفت : « چرا این حرف را میزنی ؟ هرمشکل و غمی دارید , با نام مبارک مادرم برطرف می شود.» 

بعد ادامه داد :
« اگر دردی دارید , حاجتی دارید عاشورا بخونید.
زیارت عاشورا درد شما را درمان می کند. توسل پیدا کنید و اشک چشم داشته باشید .»

علمدار من شهید آقا سید مجتبی علمدار 

کتاب علمدار , ص 162


+ امشب شهدا همه مهمان ارباب هستند !
سید جان امشب شب ولادت کنار ارباب پیش ارباب و شهدا مارو هم دعا کن !




+ گفت چه رنگی رو خیلی دوست داری ؟
گفتم: سبز پاسداری!

+ دیشب شبکه 1 داشتم دانشجویان دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین رو میدیدم !
لحظه ای که حضرت آقا بهشون گفتن " شما جوانان عزیز و فرزندان و نور چشمان گرامی "
حسودیم شد خوشا به سعادت پاسدار های عزیز , بغض وجودم رو گرفته بودم افتخار میکنم به براداران پاسدار عزیزم ,
خوشا به سعادتشون ....
کاش من یک پاسدار بودم
سلام بر شما ای عباس های حادثه که در جاده های سرخ ایثار و در مسیر ولایت، پاسدار ارزش های انقلابید.

ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار مبارک باد


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۴)

با سلام.
سایت بسیار مفیدی دارید.
واقعا استفاده کردم.
لطفا به سایت هم سری بزنید.پشیمون نمی شوید:
www.yargomnam.ir
  • دختری از تبار تسنیم
  • سلام
    توی این اوضاع دنیا اگه یه پاسدار با اخلاص بمونه و ادامه دهنده راه امثال شهید علمدار، بایدم بهش غبطه خورد...
    پیشاپیش مبارک...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بر شما هم مبارک
  • بهشت زودهنگام
  • سلام عزیزم خوبی؟
    عیدت مبارک
    ترافیک من تموم شد و بلاگفا درست نشد:(
    امشب حجم ترافیک نتمون تموم میشه و تو این ایام امتحان و ... دیگه نمیشه به آقای همسر گفت برو نت بخر:))
    نمی دونم تا کی ولی خدانگهدارت
    تو این ایام دعامون کنیا؛ منم لایق باشم دعات می کنم
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    عید شما هم مبارک بالام جان
    ای بابا :(( نکنه بلاگفا هم تحریم شد :دی
    آخ اینقدر بده ترافیک تموم میشه , نمیشه بیای و نری :(((
    به روی جفت چشام
    هرکجا هستی خدا نگهدارت دوست خوبم , بی صبرانه منتظرتم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • السلام علیک یا سبط یاسین وطه!

    السلام علیک یا مولود لؤلؤ و مرجان!


    سلام بر تو ای صاحب فجر و شب‏های ده‏گانه!

    السلام علیک، یا عشق!


    سلام، سومین انعکاس عکس خدا در آیینه خاک!

     

    سلام، خون منتشر خدا در رگهای زمین!


    سلام، معنای مرد!


    سلام، تجسّم صبر!


    سلام، اسطوره شهادت!


    کربلا قلب زمین است و عاشورا قلب زمان.


    و تو زاده شده‏ای تا در نقطه عطف جهان، خون گرمت را به رگ‏های خاک

    بسپاری و قلب عشق را به تپیدن وا داری.


    سلام، ای آن که طنین نامت، چشمه‏های اشک را بیدار می‏کند.


    سلام، ای آنکه سبزی باغچه‏ ها از سرخی خون توست!


    سلام، ای آنکه قبله ‏نمای حقیقت، تا ابد سمت مزار تو را نشانه رفته است!


    سلام، ای ناخدای سفینه نجات!


    سلام، ای هادی رودهای سرگشته!


    سلام، ای فانوس دریای هدایت!


    سلام، شعر سرخ خدا!


    سلام، خطبه بلیغ شهادت!


    سلام، پرچم برافراشته شعر و شمشیر!


    سلام، ای سپیده لیله قدر!


    سلام، ای تشنه ‏ترین رود، سربریده‏ ترین شمس!


    سلام، ای سرمست از شراب طهور شهادت!


    سلام، ای سرسپرده به تیغ یار!


    سلام بر تو ای مهربان ترین ارباب ...



    ****


    اعیاد مبارک..

    ان شالله عیدی بگیرید...

     التماس دعا

    :)

    پاسخ:
    سلام ان شالله
    حالا شما هم عیدی بدید بد نمیشه ها (شوخی)
    : )


    عیدتون هم مبارک
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک 
    سلام علیکم.محبین شهدا و حضرت زهرا س هیچ وقت تنها نمی مانند،مگر آن نیست که حضرت زهرا س مادر تمام شهیدان است و کسانی که در خیمه ی شهدا هستن خود شهید زنده اند و مادرشان حضرت زهراست×آنان همیشه در کنار مادرشان حضرت زهرا س هستند.دعا بفرمایید.یا حسیــن ع

    جانم به فدای رهبرم و امام عج
    رهــبرا در جوار شهدای زنده ات عرض میکنم که برای هر عملیاتی آماده ایم چه در مرز های ایران چه در مرزهای اسرائیل یا آمریکا و به گفته ی شما آنان غلط می کنند.مگر پاسداران مرده اند؟
    راستی رهبرم.....
    رهبرم این مرزها که چیزی نیست...
    تمامشان دنیویست .....
    شما مارا برای مبارزه با مرز شیطان درون و نفس سرکش جهان آماده کرده اید.....
    خون های ما برای آبیاری درخت تنومند شجره طیبه آماده است یابن زهرا س
    ان شا الله با فرماندهی حضرت حجت عج و دستور شما پرچم سبز ولایت را بر همه ی جهان به احتزار در می آوریم به حول قوه الهی.ان شا الله.....
    و اعدّوا لهم مااستطعتم من قوّةٍ و من رباط الخیل ترهبون به عدوّ اللّه و عدوّکم

    برای جنگ با شیطان به صف و آماده باشید که شیطان هر لحظه به ما حمله میکند و باید با آن مبارزه کرد حتی در لوای ظاهر و آرزویی پاک و دوست....
    و گوش به فرمان امام و حضرت زهرا باشید که چه دستور می دهد......
    مانند شب های عملیات......
    روز پاسدار بر پاسداران واقعی اسلام و ولایت مبارک باد.
    حضرت امام ره :پاسداری یک شغل نیست،یک وظیفه است.
    ******************
    ایکاش من هم یک پاسدار بودم......

    ×عاشورایی می مانیم×

    پاسخ:
    به حال خوبتون غبطه میخورم
    عاشورایی می مانیم
  • زندگی به سبک شهدا
  • نکته ای که احساس میکنم نیاز است را برای دوستان عرض میکنم.
    دوستان بزرگوار ببینید در دل و نیت و عملتان پاسدار که و چه هستید؟
    ایا پاسدار شیطان هستید یا خدا؟
    ایا از اسلام و انقلاب و دست آوردهایش و آرمانش و شهدایش پاسداری می کنید؟
    یا نه از چیز های که شیطان میخواهد؟ارمان های شیطان؟و دستاورد هایی که شیطان بر و از شما داسته است؟
    این مطلب را عرض کردم چون خیلی ها دوست دارند مثل بنده که دوست دارم پاسدار اسلام و انقلاب باشند گفتم شاید به کارتان آید و این را بدانید هرکس از اسلام و ولایت رسول الله و دست آورد های آن پس از 1400 سال که محقق شده است به نام انقلاب اسلامی و شهدایی که داده است در این راه پاسداری کند او پاسدار است نه کسی که تنها عضویت سپاه باشد.به قول حضرت امام ره
    پاسداری یک وظیفه است!
    روز پاسدارو میلاد امام حسین ع بر پاسداران اسلام و انقلاب مبارک باد.به خصوص برادران سپاه که با مانور دشمن کور کنشان این پاسداری را به رخ کشیدند و حضرت اقا تمام قد از آنان تشکر کرد و از انان راضی بودند...
    التماس دعا...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    حرف های شما درست
    ولی
    شاید فقط و فقط یک نفر حرف های مرا درک کند ...
    سلام
    به قول امام راحل شهدا در قهقهه مستانه شان ، عند ربهم یرزقونند

    ایام مبارک
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بر شما هم مبارک

    سلام و رحمه الله

    این ایام نورانی عید بر شما مبارک

    ان شاالله که بتوانیمخودمان را در قول و فعل و عمل به صاحبان این روزها نزدیک کنیم . باشد که کمی به پاسداری نزدیک شویم . 

    انصافا رژه قشنگی داشتند. خدا زیاد کنه یاران و سربازان اسلام را و رهبر عزیزمان را برای ما و همه امت اسلام حفظ کند


    اللهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما
    ممنونم بر شما هم مبارک
    ان شالله

  • الفــ میمــ
  • ربنا امنا بما انزلت و تبعنا رسول فکتبنا مع الشاهدین ورد زبانم درقنوت....
    اشک در چشم،میشود آیا دعایم مستجاب..؟
    (بسیار فی البداهه)
    پ.ن:وبلاگ قشنگی دارید موفق باشید
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بسیار زیبا
    زنده باشید
    عاقبتتون شهادت
  • زندگی به سبک شهدا
  • یعنی چی؟ یک نفر سپاه است؟یا کسی دیگر؟به این سوالات پاسخ ندهیدوفقط به جملات زیر کاملا فکر کنید.چون احساس میکنم که تقدیر این بود که من این موضوعات را به شما بگویم و کمی تامل کنید....
    زندگی،زندگی کردن به تعریف دنیا نیست.زندگی یعنی از خود گذشتن برای حبیب(الله).....
    کمال انسانیت در شهادت است و شهادت یعنی از همه چیز و حتی از خود گذشتن..یعنی فنای لله شدن و این فنای لله شدن یعنی هرچه خدا دوست میدارد انسان دوست بدارد و از چیزی که خود دوست میدارد و خدا دوست نمیدارد متنفر باشد و اعلام برائت کند ....
    خواهر بزرگوار تنها کسی که فقط مارا درک میکند به صورت کامل خدا و ائمه هستند نه هیچ کس دیگر....
    توکل به این معناست که مانند غلامی که امام فرمود در آتش بنشین با این که علم دارد و می داند آتش سوزاننده است در آتش بنشینی و مطعن باشی که این که امام و پروردگار به تو میگویند این خیر است و آن چیزی که خود میدانی و دوست میداری شر است حتی اگر بدانی آتش سوزاننده است ......... باید از خود به دور بود و به رب نزدیک بود و هیچ گلایه ای نداشته و از وضعیت موجود به هر کیفیت حتی در سخت ترین شرایط شکر خدارا به جا آورد و سپاسگذار پروردگار بود و تمام قد راضی بود، چون اهل معرفت می گویند این شرایط شرایطی است که از طرف رب به ما رسیده است نه از طرف خودمان و برای ما از هر شرایطی دیگر عزیز تر است چون پروردگار ما را رها نکرده است و نظر به ما کرده است....
    و این خدا و ائمه هستند که می دانند ما باید کجا چگونه و...باشیم.و خودمان از هیچ چیز اطلاع نداریم.باید مانند شهدا زندگی کرد...
    مثل آنان که تمام زندگی و خانواده و هر چیز مهمی که برایشان عزیز بود را برای خدا و اسلام کنار گذاشتن و من خودم هنوز نتوانسته ام خودم را کنار بگزارم و در شرایط سخت توکلم را کنار گذاشته ام.......چون هیچ چیز عزیز تر از خدا نیست و اگر کسی یا چیزی را حتی سپاه یا هر کس دیگر و چیز دیگر را به تصمیم خدا ترجیح بدهیم  این شرک است......
    زندگی به سبک شهدا یعنی از همه چیز گذشتن حتی از خود........ و عبد بودن نه آزاد بودن....
    و کسی شهید است که از خود برای خدا بگذرد و جهاد اکبر کند  نه  کسی که خونش میرود و جسمش از دنیا میرود..
    شهدای ما به این خاطر شهید شدند که قبل از ریخته شدن خون مبارکشان از هر چیزی دل کندند و جهاد اکبر کردند ،حتی از فرزند های 6 ماه ی خود از مادرشان از همسرشان و هر چیز دیگری گذشتندو سپس جانشان را با همین نیت که تمام زندگیم به فدایت ای پروردگار عالم فدای پروردگار کردند و از ایم معامله لذت بردند و به حقا سود کردند..
    یعنی اول جهاد اکبر کردند و پروردگار مزدشان را داد و به سوی الله پرکشیدند..
    وگر نه خیلی ها هستند که در جنگ ها کشته می شوند ولی آنان شهید نیستند.....
    به این نکته خیلی خیلی مهم نیز توجه فرمایید اگر کسی صرفا به خاطر دلش که دوست دارد فقط شهید شود  به میدان جنگی برود و کشته شود.ایشان شهید نیستند بلکه کشته ی رضای دل خود هستند نه رضای پروردگارشان....
    شهادت زمانی معنا پیدا میکند که برای رضای پروردگار باشد نه رضای دل بنده یا بندگان دیگر....
    در ضمن شهدای ما شب عملیات زجه میزدند که خداوندا مارا شهید کن چون میدانستند باید رضای الهی را به جا آورند و لذا باید رضایت الهی را جلب و کسب کنند ....
    و اگر نه اینگونه نبود انان از خدا چیزی نمیخواستند و زجه نمیزدندو به راحتی نیز برای این که خود را شهید کنند به جلوی دشمن می رفتند و به ظن خودشان شهید می شدند ولی چه سود که آنان تنها کشته می شدند و نه شهید...
    جمله پایانی:همه چیز در رضای پروردگار است که به دنباله ی آن که سلسله ی ولایت بر اسنان است یعنی  رضای ائمه و ولی مطلقه فقیه و پدر و مادر......
    یا زهرا س
    التماس دعا
    پاسخ:
    آنچه آمد بر سرم را یار می فهمد فقط
    حس عاشق بودنم را خار می فهمد فقط
  • زندگی به سبک شهدا
  • شهید حاج محمّد ابراهیم همّت چه زیبا فرمود:
    براى این که خدا لطفش و رحمتش و آمرزشش شامل حـال ما بشه باید اخلاص داشته باشیم و براى این که ما اخلاص داشته باشیم سرمایه مـى خواد که از همه چیزمون بگذریم و براى این که از همه چیزمون بگذریم باید شبانه روز دلمون و وجودمون و همه چیزمون با خدا باشه . این قدر پاک باشیم که خدا کلّاً ازمون راضـى بـاشـه ؛ قـدم بـرمـى داریـم بـراى رضـاى خـدا، قـلم مى بریم روى کاغذ براى رضـاى خـدا، حـرف مى زنیم براى رضاى خدا، شعار مى دیم براى رضاى خدا، مى جنگیم براى رضاى خدا، همه چى همه چى همه چى خاصّ خدا باشه که اگر شد پیروزى درشه . چـه بـکـشـیـم چه کشته بشیم اگر این چنین بشیم پیروزیم و هیچ ناراحتى نداریم و شکست معنا نداره برامون .
    یا حسین ع
    التماس دعا
    سلام علیکم مومن
    اعیاد بر شما هم مبارک
    و البته روز پاسدار بر شما و رفیق شفیق ما نیز مبارک

    کامنت ها رو هم خوندم کمی البته با اجازه
    من نظر خودم رو میگم
    دو سال قبل مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان بسیج فرمودند بسیجی بودن به داشتن کارت بسیج و عضویت در بسیج نیست
    کسی که هم فکر بسیج و همراه بسیج باشد نیز بسیجی است
    این یعنی اگه کسی خارج از کشور هم زندگی میکنه و دوست داره که در بسیج فعالیت کنه بسیجی است
    این یعنی کسی که عنادی نداره با بسیج و بسیجی ها رو دوست داره بسیجی است

    حالا از این من استفاده میکنم

    ماها هم که به معنای حقیقی پاسدار نیستیم و عضویت نداریم در این جرگه ولی خوب دلمون با پاسدارها است
    دوست داریم که پاسدار باشیم
    پس طبق فرموده مقام معظم رهبری کسی که دلش جایی هست و همراه با جایی هست هم پاسداره

    فقط ماموریت هامون فرق میکنه بزرگوار
    شاید امروزه ماموریت ما همین خطی است که دستمونه
    شاید ماموریت و پاسداری مااز میهن و کشورمون همین فعالیت ما در مساجد باشه
    شاید ماموریت و پاسداری ما بصیرت دادن به اطرافیان و دوستانمون باشه
    شاید پاسداری ما اخلاق خوبمون باشه که با اون اخلاق کسی رو جذب دین کنیم
    مگه پاسداری غیر از این است؟

    پس به امید این که پاسدار خوبی برای دین و انقلاب اسلامی باشیم

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از شما
    مطمئنم شما پاسدار خوبی هستید
    التماس دعا
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب
    این پستتون هم مثل همیشه زیبا بود
    سفارش شهید بزرگوار سید بزرگوار واقعا درسته من خیلی امتحان کردم و قتی دلم میگیره با خوندن زیارت عاشورا آروم میشم
    و اما در باره دانشگاه امام حسین من اون شب خیلی دلتنگ بودم چون همسایه ی کناریمون عروسیه دخترش بود و دیگه فرض کن چه عروسی بزن و .......
    منم از قصد همون برنامه ی دانشگاه امام حسین رو صداش رو بلند کردم و با جون ودل تماشا کردم  چقدر کارهای زیبایی انجام میدادن و حرفها ی آقا مثل همیشه خیلی زیبا و قاطعانه بود
    خدا به همه ی پاسداران کشورمون سلامتی بده تا با سلامتیه کامل در  راه اسلام و قرآن و در راه خدا بجنگن و پیروز میدان باشن
    انشاءالله رهبر عزیزمون هم تا فرج مولا سلامت باشن اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    یا علی التماس دعا سیده بانوووووووووووو دوست مومنه و مهربونم
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    آخ آخ از عورسی نگو که دلم خونه
    همچین چیزی تجربه کردم
    فدای شما بشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی