رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

آرام آرام به لحظه های پایانی مهمانی نزدیک می شوی
خوب نگاه کن
فقط چند روز مانده ... فقط چند روز
از شب قدر تا به حالا ,حالت با اعمالت خوب هست ؟
سر قولت با خدا مانده ای !

خدایا
بدون نوازش های تو میان دست های زندگی مچاله می شوم

" یَا رَفِیقَ مَنْ لا رَفِیقَ لَه "



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۳)

یا الله یا رحمن یا رحیم
یا مقلب القلوب
ثبت قلبی علی دینک
پاسخ:
الهی آمین
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • کاش میشد همه ی ماه های سال رمضان بود
    یا ما همه ی ماه های سال رمضانی می موندیم...

    ممنون بابت معرفی وبلاگ دوستت؛ واقعا حس خوبی داره توش
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    کاش ....
    غصه ام میگیره
    چرا دروغ بگم اولش برام سخت بود تو این گرما تو این روزهای طلانی !
    ولی حالا ؟
    شیرینیش هر روز برام بیشتر شده
    اگه بگم دوست ندارم تموم بشه اغراق کردم و شاید العیاذ بالله دروغ !!!
    ولی دارم دق میکنم از اینکه داره تموم میشه

    آره دوست دارم خلوص و نیتشون رو دوست دارم :)

    من امسال سر قولم با خدا موندم.
    پاسخ:
    الحمدالله رب العالمین

    خدایا
    بعد ماه رمضان هم
    هوای این رفیق ناشی ات را میدانم ک داری
    بیشتر داشته باش
    پاسخ:
    الهی آمین
    خیلی التماس دعا
    واااای این عالی بود :(

    بدون نوازش های تو میان دست های زندگی مچاله می شوم



    پاسخ:
    :(
    واقعا مچاله میشم :(
  • ساکت در قفس
  • سلام

    السلام علیک یا ابا عبد الله....


    شبا که بیقرارم 

    تو رو به یاد میارم

    از حرم قشنگت 

    چه خاطراتی دارم........


    خیلی قشنگ بود

    باورم نمیشه ماه رمضون داره تموم میشه....

    التماس دعا

    یا علی

    پاسخ:
    یا حسین :((
    منم بارم نمیشه به عید فکر میکنم غصه ام میگیره
    فکر کن 30 روز مهمان صمیمی خدا باشی !
    30 روز فقط عبادت و قرآن مناجات
    و بعد این مهمونی معلوم نیست دیگه کجا ول بگردم :(((

    سلام و رحمه الله. روزهای آخر ماه مبارک رمضان التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم بزرگوار
    منم از شما عاجزانه التماس دعا دارم
    راستی قبول باشه
  • نیمه پنهان ماه
  • سلام ممنونم از لطفتون بانوی گمنام
    ممنونم که قابل دونستید

    پاسخ:
    سلام زنده باشید نیمه پنهان ماه عزیز
    امیدوارم کاری رو که شروع کردید موفق و سربلند باشید
    عاقبتتون شهادت
  • سیدمحمدباقر سرافراز
  • سلام
    با مطلب زیر بروز هستم

    «...همزمان با پایان یافتن مذاکرات حساس هسته ای و رسیدن به توافق نهایی با غرب.حساسیت جامعه به این موضوع و پیگیری مردم درباره نتایج توافق و بررسی متن توافقنامه از سوی کارشناسان به نظر می رسد اکران این فیلم در این مقطع می خواهد توجه مردم به خصوص قشر دلواپس انقلابی را از مساله هسته ای به سوی دیگری بکشاند...»

    منتظر قدومتان هستم
    پاسخ:
    خداوکیلی کارمون شده فقط مذاکرات :/
    توروخدا یه اینجارو بزارید راحت باشیم
    مذاکرات هست ولییی
    حس خوب و این روزها داره تموم میشه
    معلوم نیست سال دیگه هستیم یا نه :(((
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب سیده بانووووو عزیز
    طاعات و عبادات قبول
    انشاءالله که سر قولی که به خدا دادیم بمونیم
    ممنونم از معرفی وبلاگ دوست بزرگوارتون هر چند این خاطرات رو قبلا خونده بودم ولی باز برام تازگی و شیرینی  خاصی داشت
    انشاءالله هر دو تاتون موفق باشین و سرفراز و روزیتون شهادت
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام مهربونممممممم
    ان شالله
    منم وقتی وبلاگشون رو دیدم از عاشقانه ها لذت بردم
    عاشقانه شهدا
    ان شالله خدا حفظشون کنه
    علی یارت دوست خوبمممم
    یا رفیق من لا رفیق له...
    یا انیس من لا انیس له...

    این روزهای آخر دعا کتیم برای هم،دعا کنیم تا هیچکدوممون دست خالی از سر سفره رحمت الهی بلند نشیم...

    دوست عزیزم
    خیلی التماس دعا دارم،
    خیلی...
    پاسخ:
    سلام دوست مومنه عزیزم
    همیشه به یاد شما و دعاگو هستم
    عزیزی برام
    محتاجم فراوان
    داره تموم می شه:(
    کاش کش میومد این روزای آخر:(
    ان شاالله بهره های معنوی ش باهامون بمونه تا سال دیگه:)
    پاسخ:
    سلام دلا جان
    ان شالله بالام جان
  • خواندنی ها
  • سلام خدمت شما
    وبلاگ خوب و مفیدی دارین خوشحال میشم وبلاگ منو دنبال کنین منم وبلاگ شما رو دنبال میکنم
    منتظرتونم
    پاسخ:
    سلام علیکم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی