رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم
 یادداشت خواندنی احمد یوسف زاده نویسنده کتاب "آن 23 نفر" در رثای شهید همدانی:
وقتی سوت پایان جنگ زده شد نگذاشته بودند خط مرزی یک سانتی متر حتی از آنچه بود جلوتر آمده باشد.
دشمن ها که یکی دوتا هم نبودند برگشتند به کشورهایشان دست خالی.
فرماندهان 21 ساله تازه رسیده بودند به اوج قدرت و تجربه اما دیگر جنگی نبود
،نوبت رسیده بود به سازندگی ویرانه های جنگ.
30 ساله های کارکشته مثل عقاب بال گشودند بر آسمان کشور تا کسی نگاه چپ نتواند بر مرزهای این بوم بیندازد.
همه جا آتش و خون بود و ما در جزیره امن زندگی کردیم .
راحت و بی دغدغه از ماشینی بمب گذاری شده که جلو سرویس مدرسه کودکانمان منفجر بشود.
سال ها گذشت 30 ساله ها شدند 50 ساله. شدند سرتیپ و سرلشکر.
محاسنشان سفید وشدند پدربزرگ اما هنوز در کوچه های شهر دنبال شهادت میگشتند.
بعضی پیدا کردند مثل شهید کاظمی و شهید شوشتری و بعضی برای یافتن شاهد شهادت از مرزها بیرون رفتند.
شدند مدافع حرم مثل شهید جمالی،شهید بادپا و شهید الله دادی .
پدر بزرگ ها حالا بزرگترین مستشاران نظامی دنیا هستند.
برای نجات کشورشان خط مقدم را هزاران کیلومتر به سمت لشکر وحشی داعش جلو کشیده اند .
چه پدر بزرگ های مهربان و نورانی که محاسن سفیدشان به خون سرخ می نشیند
مباد که نقطه ای از سیاهی پرچم داعش در خاک پاک وطن مشاهده شود.
سردار همدانی یکی از این پدر بزرگ ها بود که سی و پنج سال بعد از جنگ،
دست بردار نبود تا بالاخره شاهد شهادت را در کوچه های شهر حلب پیدا کرد.
مبارکتان باشد سردار


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۹)

  • همسر سید علی ...
  • شهادتشون مبارک ...
    ولی در عجم از این مردم پست ... نظرات و متنهاشون در مورد ایشون دل آدم رو به درد میاره .. یکی نیست بگه آخه اگه ایشون نمیرفت سوریه بجنگه که الان داعش تو رو خورده بود زن و بچه ات رو هم داشت به عنوان برده جنسی تو بازار می فروخت ...
    بعضی ها هم که سر فتنه 88 و حضور فعال ایشون در اونجا هرآنچه که لایق خودشونه دارن به این شهیدنسبت میدن ...
    واقعا ما چه امون شده ؟؟ 
    نه به این شهید رحم می کنیم نه به کشته های فاجعه منا ....
    بابا به خدا ما هم وطنیم ...
    پاسخ:
    الله اکبر از این جماعت پست و رذل
    از وقتی شادی و پایکوبی جنبش سبزی های رذل را در شهادت سردار همدانی دیده ام از غصه و درد به خود می پیچم. این حد از دنائت و حیوان صفتی را از یک ایرانی نمی توانم باور کنم. عجیب است که مجاهدانی برای امنیت مردمان شان صدها کیلومتر آنسوتر در جنگ با تروریستهای کثیف داعش باشند و هم وطنان شان در کافه های بی خیالی برای "کشته شدن شان" جشن بگیرند. تاریخ اینهمه بلاهت و رذالت را برای هیچ قومی ثبت نکرده است و امروز برای این جماعت فتنه گر سبز نوشت تا سالها مایه ی شرمساری و سرافکندگی ایرانیان باشد اینان نمی دانند اگر مجاهدت امثال سردار همدانی نبود، مادر و خواهرشان را به جهاد نکاح می بردند و خودشان روزی چند وعده باید برای اسافل اعضای نوادگان ابوسفیان انجام وظیفه می کردند! از لاشخورهای وطنفروشی که حرمت حسین فاطمه علیهما السلام را در عاشورا نگه نداشتند، نباید انتظار داشت حرمت حسین همدانی را نگه دارند... بی شک آنها منتطر شهادت سردار قاسم سلیمانی هم هستند تا جشن و شادمانی شان کامل شود و براى آن دل های کثیف شان را ریسه بکشند...

  • ... یک بسیجی ...
  • سلام
    دلم کمی بیشتر از زیاد درد گرفته است...

    چرا کسی نمی فهمد حال این روزهای مردان دلیر جبهه را؟

    سردار شهادتت مبارک...
    پاسخ:
    :(
    یا لیتنا کنا معکم

  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • من نظرمو ثبت کردم؟ قاطی کردم بخدا:(

    پاسخ:
    فداااااااااااات 
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • معشوقه به سامان شد تا باد چنین بادا...
    خوش به سعادتش... آروم گرفت...


    پاسخ:

    باید که از باده به من هم بچشانی
    در معرکه با خصم مرا هم بکشانی

    نوشیدن این جام طهورای شهادت
    هنیئالک سردار حسین همدانی

  • نجمه خانم
  • من این متن تو و همسر سید علی رو کجای دلم جا کنم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اصلا نمی تونم باور کنم 

    پس برای همین این همه تلویزیون پوشش خبری داد 

    وای خدا چقدر کثافتن بعضی ها 

    ما هم که زیادی عوامیم 
    اصلا نمی دونستم و نمی شناختمش



    «از لاشخورهای وطنفروشی که حرمت حسین فاطمه علیهما السلام را در عاشورا نگه نداشتند، نباید انتظار داشت حرمت حسین همدانی را نگه دارند...»
    پاسخ:
    سلام نجمه جااااااانم
    حالم از این جماعت پست به هم میخوره
    ...
    گاهی کم میارم ناله سر میدم این بی حرمتی تا به کی ...

    سلام  علیک

    روحشان شاد و همنشین امام حسین (ع)‌

    برای کسی که بالاخره بعد از سی سال به آرزوی خود رسید یک شادمانی ست و برای ما که فرماندهی بزرگ و استوار را از دست دادیم یک ضایعه تاسف بار.

    از دست دادن یاورانی مجاهد همچون ایشان برای اسلام سنگین است هرچند که قامت رعنایش این را نهان میکند ولی جای خالی شان حتی با لاله های سرخ هم پر نمیشود...


    مبارکتان باشد سردار

    شهادت گوارای وجودشان

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ...
  • عباس زاده
  • من که کمتر اشک از چشم هام جاری میشه با شهادت سردار جاری شد
    دلم سوخت
    حقش شهادت بود
    برای اونه
    برای خودم بیشتر دلم سوخت

    با وصیتش بیشتر آتش به دلم زد
    و کسی مثل من
    وامانده است


    متن را بسیار زیبا نگاشته اند



    سلام علیکم مومن
    کربلا روزیتون ان شاالله
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

    پاسخ:
    سلام
    ان شالله
  • عباس زاده
  • سردار همدانی میهمان ویژه و سخنران آخرین مراسم یادواره شهدای طایفه کلهر تهران بود

    دوست داشتم اون شب فرصتی پیش بیاد که باهاش کمی حرف بزنم
    یه سری سئوالات داشتم که دوست داشتم ازش بکنم
    یکیش همین شهادت بود
    یکیش حضورش در سوریه بود
    یکیش کمک به من وامانده بود

    چهره اش اون شب خیلی نورانی بود
    غلو نمیکنم حقیقتا

    اما آن شب همه دوره اش کرده بودند و من معمولا دور کسی شلوغ باشد جلو نمیروم
    و حصرتش مانده بر دلم

    ای کاش

    بغضی دارم
    و این بغض برای مرد سخت است
    پاسخ:
    سلام
    خوش به سعادتتون
    چقدر سخت بود این نظر :(
  • نشانه گمنام
  • سلام سیده بانوی عزیز من هم به نوبه ی خودم شهادت این سردار بزرگ رو به همه ی ملت ایران تسلیت عرض میکنم و به خود شهید باید تبریک گفت شهادت مبارکت سردار
    مارا هم شفاعت کن سردار
    سیده بانوی عزیز بسیار متاثر شدم وقتی دیدم که باز از این شلوغ کاریاااا پیش اومده خدا همشون رو هدایت کنه اگر هدایت نمیشن نابودشون کنه ان شالله فرج مولامون رو برسونه
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام آبجی جونم خوبی؟ من نمیتونم وبلاگ شما نظر بزارم میزنه خطا :((
    اینقدر نگرانتم ممنونم که اومدی ؟
    خیلی عزیزی برام خیلیییییییی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی