رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی
هو الرحمن الرحیم

پدر و مادرم و خواهران گلم؛ صبر کنید، صبر، صبر، صبر
خواهران خوبم؛ حجاب، حجاب، حجاب
مامان دوستت دارم, بابا دوستت دارم, زهراجان دوستت دارم, فاطمه جان دوستت دارم...
و اما؛ روضه گوش دادم
مادر شما لباس مشکی تنم کردی و مرا به مجلس عزاداری بردی مدیونت هستم
پدر شما لقمه حلال در دهانم گذاشتی، ممنونت هستم
روضه لب تشنه؛ روضه بدن ارباً ارباً؛ روضه وداع؛ روضه گودال؛ روضه در؛ روضه پهلو؛ روضه سر بریده
همیشه آرزو داشتم این روضه‌ها همه به سرم بیایند خدا کند, یعنی می‌شود؟
رسیدن به سن 30 سال، بعد از آقا علی اکبر(ع) برایم ننگ است
تن و بدن سالم داشتن بعد از آقا علی اکبر(ع)؛ اصلاً نمی‌توانم تصور کنم
فرق سالم را بعد از آقا علی اکبر(ع) نمی‌خواهم
چقدر خوب می‌شد سر در بدنم نداشته باشم
چقدر جالب و رؤیایی و زیباست وقتی ارباب می‌آیند بالای سرم
تن ِ تکه‌تکه‌ام برایشان آشنا باشد و با دیدن شباهت‌های بدن من و شهزاده علی اکبر(ع)
کمی از آن غم و غصه بدن ارباً ارباً تسلی پیدا کند, خدایا نگذار آرزو به دل بمیرم
بابا، مامان، سرتان را جلوی ارباب و بی‌بی لیلا بالا بگیرید
هزار تا مثل من نه که کل دنیا فدای یک نگاه ارباب به گل روی آقا علی‌اکبر(ع)
اینجوری تازه کمی شما شبیه اهل بیت(ع) شدید همه‌تان
برایتان از خدا اجر جزیل و صبر جمیل می‌خواهم. یاعلی اکبر(ع)..

قسمتی از وصیت نامه شهید مهدی صابری



+ قو على خدمتک جوارحى و اشدد على العزیمة جوانحى و ارزقنی الشهادة فی سبیلک

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۸)

سلام
آدمی در تعجبه از این بشر ...!
نه به بعضی بچه های 15  ، 16 ساله  دیروز با چه تفکری و چقدر با بصیرت ...!
نه به بعضی 40، 50 ساله های امروز ...!
پاسخ:
سلام علیکم
....
شهدا حقیقت رو پیدا کردن

پیکرت مانند تسبیحی است که از هم وا شده

 تیغ و تیر و نیزه روی بیت بیتت جا شده

 طعنه و زخم زبان قد تو را خم کرده است

 قد تو حالا شبیه مادرم زهرا شده ...

پاسخ:
وا مصیبتا 
  • عارفه الزهرا
  • شادی روح شهدای مدافع 
    اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمدو ال محمد و عجل فرجهم
    وای خدا
    آدم قلبش به درد میاد از اینهمه جلالت روح
    خوش به حالشون
  • همسر سید علی ...
  • آقا حضرت علی اکبر (ع) 
    :((((
    پاسخ:
    :(
    ان شالله کربلا روزیت بالام جان
    خوشا بر این سعادت...


    اللهم ارزقنا توفیق الشهاده

    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت 

    سلام علیک

    چقدر جانسوز است

    و چقدر ننگ ک بعد علی اکبر(ع)

    پاسخ:
    سلام علیکم
    :(
    ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی