رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

با یه عده طـــلبه آمدند قم
همه شهــــید شدند الا محــــسن
خواب امام حسیــــــن'ع' رو دیده بود
آقــــــا بهش گفته بودند : "کارهات رو بکن این بـــار دیگه بار آخــــره "
یه ســـــربند داده بود به یکی از رفقاش، گفته بود شهید که شدم ببندیدش به ســـــینه ام
آخه از آقا خواســـتم بی ســر شهید شم , با چند تا از فرماندهان رفته بود توی دیدگـــــاه.
گلوله 120خورده بود وسطـشون
جنـــــازه اش که اومد،ســـــر نداشت.
سربند رو بستیم به سیـــنه اش..روی سربند نوشته بود ؛
"أنا زائر الحســــــین ع"

شهید محسن درودی



چون مسیر نیست من را کام او عشق بازی می کنم با نام او


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۶)

  • یا زینب(س)
  • یعنی می شود قسمت ماهم زائرالحسین...؛(
    پاسخ:
    ان شالله
    عاقبتتون شهادت
    کاش مارا هم
    در خیل
    زائرین خود
    بپذیرد
    پاسخ:
    کاش ...
  • نجمه خانم
  • فدات شم این بیتی که قرمر نوشتی مطمئنی درسته؟

    از نظر جای کلمات میگم ها من اصلا نمی تونم بخونمش!
    پاسخ:
    سلام نجمه جانم خوبی ؟
    اره فکر کنم
    ببین شعر اینطوری
    دید مجنون را یکی صحرا نورد
    در میان بادیه بنشسته فرد
    کرده صفحه ریگ و انگشتان قلم
    میزند با اشک خونین این رقم
    گفت ای مجنون شیدا ، چیست این؟
    می نویسی نامه  ، بهر کیست این؟
    گفت مشق نام لیلی میکنم
    خاطر خود را تسلی میکنم
    چون میسر نیست من را کام او
    عشق بازی میکنم با نام او


    خوش به حال اونها...
    پاسخ:
    واقعا خوشا به سعادتشون
    نام حسین
    این روزها
    تنها پشتیبان من است...
    یا اباعبدالله الحسین ..
    زیارت کربلا نصیبتون ان شاءالله
    پاسخ:
    اگر حسین سفینه نجات است؛
    بی شک، تنها مسیرِ رسیدن به او هَم خودِ اوست…
    ان شالله با هم
  • نجمه خانم
  • آها مرسی 


    سلام 

    التماس دعا برای خیلی چیزا 
    پاسخ:
    سلام عزیز جان
    نجمه رفتی حرم امام رضا لطفا دعام کن
    خیلی التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی