رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم


شهادت
چه جانانه ایستادن بود به پای قرار با حضرت حق
بی قرار پر کشیدن بود تا عرش الهی
گمنامی اما حال عجیبی است پرواز غریبی است
شهدای گمنام!
سربازان بی نشان حضرت زهرا!
امشب،کربلا،کنار حضرت ارباب، یا مدینه و بقیع ....
برای دلم امن یجیب میخوانید؟


+ امروز که رفته بودم مزار شهدا همه جا برف بود !
دلم پر کشید ان طرف سمت شهدای زنده .....
کاری از دستم بر نمیاد شب و روز به یادشان هستم و دعاگو (+)

+آن روز ها یا زیارت یا شهادت شعارتان بود . . .
اما امروز شهادت نصیب شما شد
زیارت نصیب ما
قدم به قدم پیاده روی مدیون خون های شماست . . . (+)

+میخواستم بنویسم مادری شبهای جمعه کربلاست ولی یادم افتاد که
دختر بدر الدجی امشب سه جا دارد عزا
یکجا پدر یکجا پسر یکجا رضا

آجرک الله یا صاحب الزمان ....


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۳)

  • یا زینب(س)
  • سلام...

    تسلیت خواهرم
    پاسخ:
    سلام عزیز جان
    بر شما هم تسلیت

    سلام علیک

    چقدر حال و روز ایام اخر صفر سنگین است

    آجرک الله یا بقیه الله

    عرض تعزیت

    پاسخ:
    سلام
    تسلیت عرض میکنم
  • سید گمنام
  • زیارت قبول..

    التماس دعا..
    پاسخ:
    سلام سید جان
    ما که نرفتیم دوستان رفته بودن وبلاگ برای من نبود
    محتاج دعاییم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی