رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

ابراهیم را دیدم ؛ خیلی ناراحت بود ؛ پرسیدم چیزی شده ؟
گفت: دیشب با بچه ها رفته بودیم شناسایی؛ هنگام برگشت درست مقابل مواضع دشمن
ماشا الله عزیزی رفت روی مین و شهید شد. عراقی ها تیر اندازی کردند ما مجبور شدیم برگردیم
تازه فهمیدم ابراهیم نگران بازگرداندن همرزمش بوده...
هوا که تاریک شد و ابراهیم حرکت کرد ...
و نیمه های شب برگشت ؛ آنهم خوشحال و سرحال ...!
مرتب داد میزد امدادگر ؛ امدادگر ... سریع بیا، ما شاالله زنده است!
بچه ها خوشحال شدند ... مجروح را سوار آمبولانس کردیم و فرستادیم عقب...
ولی ابراهیم گوشه ای نشست و رفت توی فکر ...
رفتم پیش ابراهیم گفتم چرا توی فکری؟
با مکث گفت ماشالله وسط میدان مین افتاد؛ آنهم نزدیک سنگر عراقی ها ...
اما وقتی رفتم انجا نبود ... کمی عقب تر پیدایش کردم و در مکانی امن!!!
بعد ها ماشاالله ماجرا را  اینگونه توضیح داد:
خون زیادی از من رفته بود و بی حس بودم,عراقی ها هم مطمئن بودند زنده نیستم.
حال عجیبی داشتم ... زیر لب فقط میگفتم: یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی
هوا تاریک شده بود؛ جوانی خوش سیما و نورانی بالای سرم آمد, چشمانم را به سختی باز کردم.
مرا به آرامی بلند و از میدان مین خارج کرد ... و مرا به نقطه ای امن رساند
من دردی احساس نمیکردم
آن آقا کلی با من صحبت کرد؛ بعد فرمودند کسی میآید و شما را نجات میدهد. او دوست ماست!
لحظاتی بعد ابراهیم آمد. با همان صلابت همیشگی مرا به دوش گرفت و حرکت کردیم
آن جمال نورانی ابراهیم را دوست خودش معرفی کرد ؛ خوشا به حالش...

سلام برا ابراهیم صفحه 117 و 118

+ آنقدر مدام فکرم مشغول عکس پروفایل و استاتوس هایمان بودیم؛
غافل شدیم از اینکه پیش اماممان چه وجهه ای داریمم و وضعیتمان،نامه ی اعمالمان
پیش مولا چگونه هستش...
آنقدر در این فضا وقتمان را با انبوهی از جمعیت گذراندیم،
فراموش کردیم تنهایی و غربت امام زمانمان را... +
آن چنان حضور در این فضا را برای خود لذت بخش کردیم،
که کم کم غافل شدیم از لذت مناجات و درددل خصوصی با مولا

چقدر با آقا دوست هستیم ؟!


عید امامت و ولایت مولایمان امام زمان(عج) مبارک

بیایید یلدا را اینگونه تعریف کنیم :

ی: یاصاحب الزمان
 ل: لِوایت راعَلَم کن
         د: دیگر جدایی بس است
          ا: اللهم عجل لولیک الفرج


نظرات  (۱۲)

  • ... یک بسیجی ...
  • خوش به حال شهدا
    پاسخ:
    واقعا خوش به حال شهدا
  • نجمه خانم
  • فکرشو بکن 
    پاسخ:
    فکر چی نجمه جان ؟!
  • یا زینب(س)
  • ای جااان سلام بر دوستان مولا...
  • مردی بنام شقایق ...
  • او دوست ماست...


    الی الحبیب من الغریب...


    +
    من از دیار حبیبم غریب افتادم...
    پاسخ:
    نمیدونم چرا نظرتون رو خوندم بغضم شکست ...
  • نجمه خانم
  • خود امام زمان کشیدشی عقب پیشش نشسته 

    باز اون کی بوده خواهر که گفته یا صاحب الزمان اقا رفته پیشش 


    به خدا خیلیه به قرآن خیلیه 

    درست مثل یه آدم عادی

    این دیگه با مکاشفه فرق داره 

    من گذاشتمش تو تلگرام 

    ولی عکس هادی رو نذاشتم 

    چون به نظرم اینجوری قویتر میشد به این نکته ای که دیدم فکر کرد
    پاسخ:
    میفهمم حست رو اصلا
    میدونی کلا دنبال مطلب بودم, اینور و اونور تو کتاب ها میگشتم برای سالروز ولایت آقا بزارم اینجا , نجمه دنبال یه خاطره میگشتم یه آن این خاطره رو دیدم , خودم دوباره خوندم انگار اولین باره میخونم هرچند که کتاب رو چندبار که خوندم !
    دستت درد نکنه ممنونم برای کارهای خیرت اینکه داری برای شهدا کار میکنی و معرف هستی خدا خیرت بده عزیز
    هرطور که دوست داری هرطور که صلاح
    منم پروانه رو کنار شهید ابراهیم هادی دیدم یه چیزی از ته قلبم گذشت برای همین این عکس رو انتخاب کردم

  • نجمه خانم
  • این شهید هادی تکه خواهر تو اونایی که تا حالا شنیدم
    "اللهم عجل لولیک الفرج"...
    :'(((
    +یلداتون مهدوی
    التماس دعا :*



    پاسخ:
    الهی بحق فاطمه و بحق زینب کبری عجل لولیک الفرج
    همچنین دوست خوبم
    محتاج دعا هستم نازنین
    عاقبتت شهادت
  • زائر اربعین.... ع.پ.ا
  • متشکرم از این پست های زیبایی که شهدای عزیزمون میزارید .
    واقعا تامل برانگیز هستن
    الهم التوفیق الشهادت فی سبیلک
    ع.پ.ا
    پاسخ:
    متشکرم
    عاقبتتون شهادت
    سلام
    یلداتون مهدوی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    همچنین
  • فرشاد اشتری
  • زیباااا
    سلام و رحمه الله... مو به تن آدم راست میشه!! اینکه آدم لیاقت دوستی با امام رو داشته باشه اصلا کار راحتی نیست. ولی حداقل میشه طلب و نیازش رو در خود فعال کرد. میشه دعا کرد و توسل . میشه خواست که خدا یک دقیقه یک دقیقه عمرمان را چنان برکت بده که به این لیاقت دست پیدا کنیم. اصلا میشود به خود امام گفت . به همین اندازه یک دقیقه اضافی: " یا وجیها عند الله؛ اشفع لنا عند الله "       عاقبتتان شهادت
    پاسخ:
    سلام علیکم
    واقعا همین که شما گفتید درسته اینکه لیاقت داشته باشی کار اصلا راحتی نیست بیشتر برای خودم میگم
    تا میام برسم به این لیاقت پا میزنم به همه چیز رو یه هو همه چیز از هم میپاشه روز از نو و روزی از نو
    ان شالله
    یا وجیها عند الله؛ اشفع لنا عند الله
  • زائر اربعین.... ع.پ.ا
  • اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    توی منابع و حکایت ها که مطالعه میکنم میبینم که امام زمان هرجا اسم عموش عباس (ع)بیاد حاضر میشه.
    امام خوبم به حق دست های بریده عمویت عباس(ع) بیا...........
    پاسخ:
    چقدر قشنگ گفتید
    عاقبتتون شهادت بحق حضرت زهرا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی