رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم


به اتفاق سید حسن خاتمی با خدا قرار گذاشته بودن که اینا درس بخونن،
خدا هم برکت درسشون رو بده.
چون این قرار رو کنار یه خونه‌ی قدیمی خالی گذاشته بودن.
هر شب که از پارک یا کتابخونه برمی‌گشتن، می‌اومدن می‌زدن به دیوار اون خونه
و می‌گفتن:
«یاکریم! الوعده وفا. ما درس رو خوندیم، برکتش یادت نره.»

کتاب من مادر مصطفی



مادری که ام وهب قرن بیست و یکم شد
و در برابر جوان شهید خویش ، دشمن را اینگونه تحقیر کرد :

"من همین مصطفی را می خواستم، نه مصطفای ترسو را !
من علیرضای مصطفی را هم مثل مصطفی بزرگ می کنم ! "

+ یاد گرفتم هربار که درس میخونم ! مثل شهید میگم و تلاش میکنم و برکت رو هم دیدم
چه تو یاد گرفتن چه نمره ها ....


پروردگارا به ما نیز چون شهدا توفیق خدمت و یاری به اسلام ،مولای غریب و غائب از دیده ها و نائب بر حقشان رهبری عزیز را عنایت بفرما
شادی روح شهید احمدی روشن صلوات ختم کنید ....



  • سیــــده گمنــــام

ام وهب

شهید احمدی روشن

مصطفی

نظرات  (۱۸)

  • زهرا فاطمی
  • سلام
    الهی از انوار شهدا که از جنس نور الهی است ما نیز بهره مند شویم ..
    پاسخ:
    سلام
    ان شالله
    عاقبتتون شهادت
  • رسانه بلندآوا
  • مهدی صنعتی
  • درستش هم همینه 
    سلام رفیق
    خوش به سعادتت که به روش شهید عمل می کنید
    ...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام رفیق جاااااااان
    از وقتی کتاب رو گرفتم ! خیلی خجالت کشیدم وقتی میخوندم ! بعضی جاها تنبلی رو گذاشتم کنار و خدا دستم رو محکم گرفت
    همیشه کتاب و درس رو که میخونم عین جمله شهید میگم یاکریم! الوعده وفا. ما درس رو خوندیم، برکتش یادت نره
    :)
    امتحان کن !
    من اینقدر روسیاهم که حد نداره ولی همیشه به یادتم فراوان
  • همسر سید علی ...
  • سلام دوستم 
    عاقبتتون و عاقبتمون شهادت انشالله ...
    :)
    پاسخ:
    سلااااااااااااااااااام دوست جاااااااااان
    افتاب از کدوم طرف در اومده !
    بابا راه رو گم کردید؟
    بلند و عمیقااااااااا الهی آمین

    یا کریم الوعده وفا
    خدا کنه از این تنبلی خلاص شممم
    خیلی بده تنبلی و اینکه صب تا شب یبخونی ولی بعدا بفهمی برکتی نداشته و مفید نبوده
    برا برکت وقت و کیفیت و یادگیری من کنکوری دعا کنید
    پاسخ:
    سعی کنید هدف و مسیری انتخاب کنید که دل امام زمان و نائبشون شاد بشه
    با علاقه برید جلو ! ان شالله همیشه موفق و سربلند باشید بحق حضرت زهرا
    به روی جفت چشام حتما دعا میکنم
    عاقبتتون شهادت
    دست خدا همراه تون!
    پاسخ:
    زنده باشی دوست خوبمممم
  • محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
  • یا أَیُّهَا الْعَزِیزُ

     مَسَّنَا وَأَهْلَنَا الضُّرُّ 

    وَجِئْنَا بِبِضَاعَةٍ مُّزْجَاةٍ 

    فَأَوْفِ لَنَا الْکَیْلَ 

    وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَآ 

    وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَآ 

    وَتَصَدَّقْ عَلَیْنَآ 

    إِنَّ اللّهَ یَجْزِی الْمُتَصَدِّقِینَ 

  • در مسلخ عشق
  • رهبرم من مصطفای دیگرم فرمان بده؛ این قسمت از آهنگ حامد زمانی که مربوط به شهید احمدی روشن هست خیلی کولاک کرد.
    کتاب من مادر مصطفیاز جناب رحیم مخدومی هم الحق محشر بود. اما هنوز جنبه هایی از زندگی شهدای علم نا گفته مانده که دست تلاش نیاز دارد.
    پاسخ:
    بله من این جمله رو خیلی دوست دارم ولی ! چقدر از لحاظ علمی به سطحی رسیدیم که به آقا بگیم آقا من مصطفی دیگرم !

  • یوسف تهرانی
  • بسیار عالی بود مخصوصا برای دانشجوهااا  :)))
    اما مهم ترین کتاب،کتاب زندگی است و مهم ترین نتیجه ،قرب الی الله و مهم ترین درس،درک حضور خدا
    در پناه حق
    پاسخ:
    والا من که دانشجو خیلی سر و کار دارم تا الانم الحمدالله خدا دستم رو محکم گرفته
    جمله دومتون واقعا عالی بود !!!! عالی
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • یا کریم الوعده وفا...

    اصن خیلی جملش بارمثبتی داره پس حتما تاثیر میذاره

    این هم یه یادگاری (+)
    پاسخ:
    سلام بالام جان
    بله دیگه !!!!
    زنده باشی
  • همسر سید علی
  • ای بابا ما که همش اینجاییم :)
    نظر هم نزاریم خاموش می خونیمت سیده جونم :)
    من واقعا از مطالبیت استفاده می کنم ...
    بی تعارف 
    پاسخ:
    لایق این همه محبت نیستم
    زنده باشی دوست خوبم
    عزیز دل ما هستی
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    دلمون رو سوزوندید

    بیشتر از قبل

    هر بار این فیلم رو میبینم عذاب وجدان میگیرم
    پاسخ:
    ببخشید ....
    سلام....
    با اجازه متن این پست شمارو در افسران منتشر کردم...
    پاسخ:
    بزرگوار هیچ لزومی برای گرفتن اجازه نیست ! با خیال راحت استفاده کنید بدون ذکر منبع !
    عاقبتتون شهادت
  • رهروان فاطمه (س)
  • اللهم الرزقنی توفیق شهادت ...
    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت
    یا کریم! الوعده وفا     
    چقدر حرف داره....
    _____________________________

    استکبار بداند... زنان ما اینگونه اند" شهید پرور"

    عاقبتتون ختم ب شهادت 
    پاسخ:
    همچنین
    عاقبتتون شهادت
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • میگم که اون + یه لینک بودآ که نیومده

    این بود


    http://bayanbox.ir/info/1649641568998871730/shahid-ahmadi-roshan

    پاسخ:
    من و باش گفتم عملی برای پست + گذاشته بودی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی