رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

ای سید و مولایم! آقاجان!
از تو ممنوم به خاطر تمام محبت‌هایی که در دوران دنیا به من ارزانی داشتی
و شرمنده ام که شاکر این همه نعمت نبودم،
اما امید به رحمت و کرم این خانواده دارم و با این امید زنده ام.
گرچه برای تربیت شدن و سرباز تو شدن تلاشی نکرده ام،
اما به آن امید جان می‌دهم که در آن روز موعود که ندا می‌دهند
از قبرهایتان بیرون آیید و به یاری مولایتان بشتابید، من هم به اذن مولایم در حالی که شمشیر به کمر بسته ام،
از قبر بیرون آمده و پای رکاب شما سربازی کنم، آرزوی بزرگی است، اما آرزو بر جوانان عیب نیست.
در دوران زندگی ام سعی کردم هیچ موضوع شخصی و دنیایی را از شما نخواهم و شما را قسم ندهم،
اما الان در حرم جدتان امام رضا (ع) شما را به مادرتان قسم می‌دهم
که همۀ جوانان این انقلاب اسلامی و در آخر این حقیر عاصی را برای نصرت خودتان تربیت کنید
و برای سربازی خودتان به کار گیرید.
آقاجان! به من می‌‌گویند تو زن و بچه داری، چرا به جهاد می‌روی؟
آقاجان! مگر من برای همسر و فرزندانم چه کرده ام؟ هرچه بوده از لطف و عنایت شما بوده است.
آقاجان! برخی نمی‌دانند وقتی من از تو جدا شدم،
آن روز باید نگران من شوند و ان‌شاءالله که آن روز را نبینند.
من، همسر و دو فرزندم خودمان را سربازانی در پادگان تو می‌دانیم،
حال یکی از این سربازان عزم مأموریت دارد و مشکلی پیش نمی‌آید؛ چون فرمانده بالای سر خانواده هست
و فقط باید مواظب باشیم تا از این پادگان اخراج نشویم،آقاجان!شما کمک مان کن،
زندگی چقدر شیرین می‌شود وقتی که پادگان تو شود و این زندگی همان بهشت است.

بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید مدافع حرم حمیدرضا اسدالهی



+ همش روزها داره میگذره , ثانیه هاو ساعت ها !
پس کی قراره دلتنگی و عاشقی کردن و دلباخته مولا شدن رو یاد بگیرم .... کی

خجالت کشیدن بلد هستم ؟ یا دیگه خیلی پرو شدم ......

ایت الله بهجت (ره):
کلامی که از زبان ما خارج می شود قبل از انکه به گوش خودمان برسد والله امام زمان میشنود ...

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۷)

  • زهـــــــرا ..
  • مولایم شرمنده ایم
    پاسخ:
    :(
  • نشانه گمنام
  • شرمنده بودن کلام همیشگی ماست خدایا ما رو شرمنده امام زمانمان و شهدا و ائمه معصومین قرار مده
    سیده بانوی عزیز ممنونم
    پاسخ:
    الهی امین
    من از شما ممنونم که میایید و وقت میزارید اینجا
  • محترَق الزهرا (سلام الله علیها)
  • خیلی حرف تو عکس ها هست
    خیلی ...
    پاسخ:
    دقیقا
  • بسیجی گمنام
  • اول : سلام
    دوم : در عالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمی‌شود....
    سوم:
    :( ،فقط باید مواظب باشیم 
    عادت کردم که اشک پسر فاطمه رادر بیاورم و او برایم وساطت کنند 
    که خدایا ببخشش به خاطر من 
    هعی :(
    چهارم:التماس دعای فرج
    پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

    پاسخ:
    سلام
    عاقبتتون شهادت بحق حضرت زهرا
    شرمنده ی شهدایم
     کاش از ما نپرسند بعد از شهدا چه کرده اید؟!!
    آخر چه دارد بگوید انبوهی از نقطه چین ها!!!

    سلام 
    خیلی عالیه ،ان شاءالله که ادامه دار باشه این پست ها
    التماس دعا
    ما هم فراخوان برای شهدای مدافع گذاشتیم اگر تمایل دارید مارو در این زمینه یاری بفرمائید.
    عاقبت بخیر باشید با شهادت
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شالله دعامون کنید ...
    بله دیدم متاسفانه مت تو یه منطقه ای هستیم که اینجا اجازه ندارن کسی بره برای دفاع از سوریه
    چون اینجا سرباز هامون در حال درگیری هستن
    ان شالله همچنین شما
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • :(

    من واقعا هیچ حرفی ندارم  در برابر شهدا و خانواده ها و آرمانها و اهداف و نیاتشون 

    اتفاقا مراسم چهلم شهید اسداللهی هم رفتم یجواریی فقط خجالت کشیدم 

    پاسخ:
    جدی رفته بودی ؟ خوش به حالت !
    اصلا من به تو غبطه میخورم :(( تو خیلی چیزها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی