رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

سلام مسلم جان ...
خوبی؟!
"یک دقیقه دیرتر آمده بودی ، رفته بودیم آ"

 

 

+دارم فکر میکنم برای رسیدن به "او" ...
چه یک دقیقه های ،فراوانی را ، دیر کرده ام!
باید حرکت کنیم و شتاب بگیریم که قافله عشق در حال رفتن است ،
نکند جا بمانیم و فقط حسرتش برای ما بماند

راستی
یه دقیقه بماند ..... با چه گناهانی سالیان سال , ماه های ماه از قافله عشق عقب مانده ام


مرحوم آیت الله بهجت (ره) فرمودند: حضرت صاحب الزمان (عج) در بخشی از نامه ای که به شیخ مفید (ره) نگاشته اند، می فرمایند: علّت عدم ظهور من ، گناهان شیعیان من است. آیت الله بهجت (ره) ضمن بیان این مطلب می فرمود: اگر گناه فرد شیعه ای در تأخیر ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) موضوعیت داشته باشد ، آن شخص در هر جنایتی که در عالم اتفاق افتد شریک است. چرا که بواسطه گناه آن شخص ظهور حضرت به تأخیر افتاده است
پای درس حاج آقا سلامتی

 

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۶)

"چه یک دقیقه های ،فراوانی را ، دیر کرده ام!"
تمام عمرمون با همین دقیقه های دیر کرده گذشت و نفهمیدیم.
ممنون از پست زیباتون
یاعلی


پاسخ:
ممنونم از حضورتون
علی یارتون
 اگر گناه فرد شیعه ای در تأخیر ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) موضوعیت داشته باشد ، آن شخص در هر جنایتی که در عالم اتفاق افتد شریک است.
 عجب جمله ایی....


پاسخ:
وقتی پای منبر شنیدم تمام تنم لرزید !!!!!
داریم چیکار میکنیم
  • محمد * شـــــــــورگشتی *
  • بله 
    وقت شناسی خیلی مهمه...
    گاهی فرصت گذشته رو هیچ چیزی نمیتونه جبران کنه...
    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون
  • نجمه خانم
  • سلام دوست پاک خودم
    پاسخ:
    سلام عزیز دل خوبی ؟ اغراق بود هاااااااااا من روسیاههههم
  • سربازکوچولو ...
  • خیلی پستتون ادمو به تامل وامیداره

    پاسخ:
    ممنونم از حضورتون
  • خادم الحسین
  • خدا به دادمون برسه
    ان شالله عقب نمونیم
    پاسخ:
    ان شالله
    واقعا مطلب سنگینیه اگر درک کنیم
    پاسخ:
    درک کنیم و عمل
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • چه یک دقیقه هایی...

    پاسخ:
    واقعا !!!!!!!

    ممنون

    هرچند من به مثل اون دوستمون نیستم که تامل کنم!

    من اوضاعم خیلی خرابتر از تامل کردنه!

    پاسخ:
    نبی ء عبادی انی انا الغفور الرحیم
    قل یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لا تقنطوا من رحمه الله ان الله یغفر الذنوب جمیعا انه هو الغفور الرحیم
  • مجتبی ب.س.س
  • پس روزگار من سیاهه ... 
  • سرباز شیعه
  • خیلی کارت درسته حاجی

    عالیه

    کارتو دوست دارم
    فک میکنم که خیلی مسلمانو مومنم!!!
    پاسخ:
    همه اینطور هستیم
    همیشه سرعت گیر بودم
    بدا به حال من !
  • سید محمد رضی زاده
  • من لی غیرُه...
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • گره کور ظهور تو منم  میدانم...


    کاش بیدار شوم از خواب غفلت...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی