رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

سرگرم کار بودم که یکی بلند گفت: مادر
شروع کرد دورم چرخیدن و تکرار این جمله "مادر حلالم کن"
گفتم: برای چی؟
گفت: اول حلالم کن
گفتم: بخشیدمت
گفت: مادر چند بار صدایت کردم متوجه نشدید، مجبور شدم با صدای بلند صدایتان کنم
ببخشید اگر صدایم را روی شما بلند کردم!

شهید محمد رضا عقیقی
کتاب همسفر تا بهشت 1 صفحه 94




*چند وقتی است بین بسترش افتاده است
فصل بی مادر شدن نزدیک دارد می شود.. 
                                     

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۶)

  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • دیشب حسن دست به مویم کشید و گفت
    زینب بخواب، مادرمان خوب می شود ...
    این روزه ها سنگر روضه واقعا روضه است !
    با نیت وارد بشید
    پاسخ:
    اعتراف صادقانه !
    پست هارو خوندم
    و بی صدا باریدن
    بی دلیل نیست که به مقام والای شهادت میرسند...
    پاسخ:
    بله همینطور
    روزهای که تصمیم میگیرم واقعا در مقابل پدر و مادرم خوب رعایت ادب و احترام کنم شیطان چنان کمر همت میبنده که نزاره سربلند بیرون بیام !
  • خادم امام زمان عج الله
  • *مهمتر از دعا برای تعجیل فرج حضرت مهدی (عج)، دعا برای بقای ایمان و ثبات قدم در عقیده و عدم انکار حضرت تا ظهور او می باشد.

    *افسوس که همه برای برآورده شدن حاجت شخصی خود به مسجد جمکران می روند، و نمی دانند که خود آن حضرت چه التماس دعایی از آنها دارد که برای تعجیل فَرَج او دعا کنند!


    با سلام و صلوات سپاس از درج مطالب پربار و زیبایتان جزاکم الله خیرا
    من یه سری نوشته ها درباره شهدا به نظرم خیلی تخیلیه
    البته قصد جسارت به شما رو ندارما
    میخوام برای خودم جا بیوفته
    مثلا اینجا به نظرم اون شهید قصد بی احترامی نداشته
    پست از خودتونه یا از جایی کپی کردید؟
    آخه یه سری چیزای الکی هم تو نت مینویسن درباره شهدا
    پاسخ:
    نه این چه حرفیه جسارت نیست
    من تا جایی که بتونم یا از خود سایت روایتگری شهدا می نویسم
    یا روایت گری های  حاج حسین یکتا و حاج آقای تاجیک مینویسم
    یا هم از کتاب شهدا شخصا خودم مینویسم
    حتما کتاب همسفر تا بهشت شهدارو بخونید خیلی آموزنده ست
    چیز تخیلی نیست اون ها بندگی میکنن ما چون کوتاهی میکنیم میگیم تخیلی ! از زیر کار بندگی فقط در میریم
    خودم رو میگم ها ! خیلی شده سر مامان داد زدم ...به پدر بی اخترامی کردم ! خیلی وقت ها از رو جهالت گفتم ای خدا چرا اینا اصلا آپدیت نمیشن ! قرآن رو یادم رفته که حتی تو قرآن گفته سر پدر و مادر داد نکشید و اوف نگید
    منم یه زمونی مثل بقیه فکر میکردم تخیل ! ولی دیدم نه من خیلی دارم تخیلی زندگی میکنم :)
    الانم کتاب " دیدم که جانم می‌رود " میخونم دارم دیونه میشم ! من عمرم تباه به والله اینا با این سن و سال میدونستن چطور رفتار کنن چطور زندگی کنن اما من احمق ! فقط هرجور میلم کشیده زندگی کردم وای بر من !!!
    خیلی وقت دیگه به دنیای مجازی اعتماد نمیکنم به قول جناب رئوف
    در فضای مجازی جملاتی بظاهر زیبا، منسوب به آیت الله بهجت، آیت الله حسن زاده آملی، آیت الله جوادی آملی، شهید آوینی، مرحوم شریعتی و...منتشر و دست به دست می شه که اکثراً ناصحیح و یا کذب
    برای همین با کمک خدا فقط از کتابا مینویسم !یا سایت خود سپاه شهدا

    والا ما فعلا شبا یکی دو بخش از کتاب گنجینه آسمانی شهید آوینی رو میخونیم
    ممنونم بابت معرفی کتاب ها و وقتی که گذاشتید
    پاسخ:
    راستی کتاب نه آبی نه خاکی هم بخونید ! خاظره نیست دست نوشته های خود شهید رو کتاب کردن
    من اون جمله آخر رو الان دیدم
    متوجه نشدم درست
    یعنی حال مادر اون شهید خوب نیست؟
    امیدوارم هر چه زودتر حالشون خوب بشه
    پاسخ:
    نه
    منظورم ایامه فاطمیه بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی