رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

درود به امام عزیزم،
ای کاش هزاران جان داشتم و همه اش را نثار روح الهی‌ات می کردم
تو به ما فلسفه پیروزی در راه حق را آموختی و من امیدوارم
با دادن چند قطره خون بی‌ارزشم درس تو را خوب آموخته باشم
در اسلام تماشاچی نداریم، همه مسلمانان باید به هر نحوی
در صحنه نبرد بین حق و باطل شرکت کنند وگرنه خود نیز باطلند
پیام من به شما این است که زندگی؛ ماندن در چهار دیواری خانه و زندگی کردن
برای زنده ماندن و لذت بردن و بی تفاوت بودن نسبت به تضادهای بین حق و باطل نیست
بلکه زندگی و زنده ماندن؛ مرگ در راه خداست

شهید احسان قاسمیه




*هشدار قابل تامل آیت‌الله ناصری!
در آینده ممکن است حوادثی پیش بیاید، در آن زمان از رهبری جدا نشوید!

*دوستان بزرگوار متاسفانه حجم بیان من برای گذاشتن کلیپ آیت الله ناصری تموم شده نتونستم کلیپ رو بزارم ان شالله حجم فضا رو بیشتر میکنم تو آینده میزارم ولی اگه نشد لطفا خودتون نگاه کنید از تو سایت ها و مطلب دیگه اینکه
هر تفکری دارید ,یا هر شغلی,طلبه اید یا دانش اموز یا دانشجو "یا کارمند یا کارگر,مهم این است که شما چه راهی را ادامه میدهید:راهی که همه ما باید با قدرت ادامه دهیم راه امام عزیز است ,در این راه باید همه ی ما انقلابی باشیم ,دشمن از نماز و روزه زکات ما ترسی ندارد اما از انقلابی بودن جوانان ما ترس دارد "اقای گری سیک میگفت:امیدوارم ایرانی ها انقدر تسبیح دست بگیرند ذکر بگویند تا پوست انگشتانشان بیفتد,یا انقدر سجده کنند تا پیشانیشان ضخیم شود
انها از مومن بودن ما ترسی ندارند اما از دینی که در راستای سیاست یا همان انقلابی بودن ترس واهمه و وحشت دارند "این نسل جدید باید صحیفه امام را مطالعه کنند و معنی انقلابی بودن را بدانند.جوان عاشورایی که مدعی ارمان های انقلاب باید انقلابی باشد
جوانی که پیگیر ارمان های امام و شهدا و انقلاب است باید انقلابی باشد

وقتی حرف آشتی ملی پیش اومد یاد این کلیپ افتادم حتما حتما حتما حتما نگاه کنید !
لطفا از اینجا دانلود بفرمایید +




  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۳۰)

  • محترَق الزهرا ( سلام الله علیها )
  • سلام علیکم
    ان شالله عامل باشیم
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله
    ان شالله
    سلام ممنون
    اما فیلتر بود
    نتونستم ببینم
    پاسخ:
    سلام علیکم‌
    😯مطمئنید ؟
    لطفا پس خودتون مراجعه کنید این لینک 
    http://www.netiran.net/sdeahmad/videos/18/%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%DB%8C%D8%B1-%D9%88-%DA%A9%D9%85%D8%A7%D9%86...
    ان شاءالله مؤمن حقیقی و بیدار باشیم
    پاسخ:
    ان شالله
    برای منم فیلتر بود که من با فیلترشکن تونستم ببینم. ممکنه برای بعضی ها این طوری باشه.
    پاسخ:
    سلام مینا جان 
    اخه من فیلتر شکن ندارم 🤔الان چندبار امتحان کردم قشنگ هم لینک رو باز میکنه هم دانلود میکنه 
    😁نکنه سیستم من داره شیطونی میکنه 
    خدا رحم کنه 
  • خادم امام زمان عج الله
  • دعای حضرت داود علیه السلام در تمحید خداوند

    مروى است که داود علیه السلام چون این تحمید را خواندند به او خداى عزّ و جلّ وحى فرستاد: به تعب انداختى فرشتگانى را که موکّل بر تو هستند جهت محافظت کردن تو و نوشتن‏ نامه اعمال تو. زیرا که ثواب این دعا بسیار است و باید که همه ایشان آن را بنویسند  و دعا این است:

    اللَّهُمَّ لَکَ الْحَمْدُ دَائِماً مَعَ دَوَامِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ بَاقِیاً مَعَ بَقَائِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ خَالِداً مَعَ خُلُودِکَ وَ لَکَ الْحَمْدُ کَمَا یَنْبَغِی لِکَرَمِ وَجْهِکَ وَ عِزِّ جَلَالِکَ یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ‏.


    سلام و صلوات بر محمد و آل محمد و درود بر انصارالحسین (ع) شهدا و امام شهدا .سپاس از مطلب پربارتان و توفیقاتتان روز افزون
  • ... یک بسیجی ...
  • قالَتْ فاطمه علیها السلام : إلهى وَ سَیِّدى ، اءسْئَلُکَ بِالَّذینَ اصْطَفَیْتَهُمْ، وَ بِبُکاءِ وَلَدَیَّ فى مُفارِقَتى اَنْ تَغْفِرَ لِعُصاةِ شیعَتى ، وَشیعَةِ ذُرّیتَى .(کوکب الدّرىّ: ج 1، ص 254.)

    خداوندا، به حقّ اولیاء و مقرّبانى که آنها را برگزیده‌اى ، و به گریه فرزندانم پس از مرگ و جدائى من با ایشان ، از تو مى خواهم گناه خطاکاران شیعیان و پیروان ما را ببخشى .

    حالا ممکنه به خاطر ای پی یا سرویس دهنده ای که دارید یا مثلا شهری که هستید این طوری باشه. مثلا یه وقتی یوتیوب برای ما فیلترش برداشته شده بود ولی برای دوستم در شهر دیگه خیر.
    پاسخ:
    سلام ببخشید دیر جواب میدم 
    نمیتونستم زیاد بیام اینجا پدر گوشاش خوب نمیشنوه !به خاطر عصب های گوششون 
    از همه شما بزرگواران التماس دعا دارم برای مریض های مد نظر 
  • بنده ی گناهکار
  • سلام
    این فیلم بره من هم فیلتر بود و دانلود نشد.
    من خیلی وقته مطالب وبلاگتون رو میخونم ولی معمولا نظر نمیذارم.
    مطالبتون واقعا زیبا و تاثیر گذارند.
    انشالله که عاقبتتون شهادت باشه.
    من چند روز پیش یه جمله از آیت الله بهجت خوندم که خیلی روم تاثیر گذار بود. عکسش رو خودم با فتوشاپ درست کردم. میخواستم اگه امکانش هست این عکس رو توی وبلاگتون قرار بدید.
    اینم لینکش
    http://uupload.ir/files/syp7_khoda.jpg
    خیلی ممنون
    یا زهرا

    پاسخ:
    سلام علیکم 
    الحمدالله شکر من حقیر هیچ کارم هرچی هست عنایت شهدا و حضرت زهراست 
    هرچی زدم لینک باز نشد :(
    در پناه حضرت زهرا باشید 
    :-)
    دستتون درد نکنه
    عامل باشیم ان شاالله
    پاسخ:
    ان شالله
  • احسان ثابت
  • سلام
    مطلب جالبی بود لذت بردم 
    البته اگر سعی کنید در راستای نشر معارف الهی و تبلیغ سیره و کلام شهدا کمی بیشتر شیوه بیانتون رو تقویت کنید خیلی عالی تر می شود .
    در این زمینه کار های خوبی صورت گرفته مثلا این وبلاگ که برای یکی از دوستانه خیلی باحاله 
    vademoghadas.blog.ir
    این هم بد نیست 
    وبلاگ «خادم الاسلام »
     khademoleslam.blog.ir 
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    ممنونم از حضورتون و انتقاد ارزشمند 
    راستش من هرچیزی از شهدا و علما که میشنوم با سند و عین خود مطلب رو بیان میکنم نه چیزی بیشتر نه کمتر 
    راستش شیوه بیان کار ندارم 
    اگه بیانی هم گفتم خاطره و روایتگری حاج جواد تاجیک و حاج حسین یکتا بوده 
    خدا این دوبزرگوار رو حفظ کنه وه اینطور مطالب رو خوب ارائه میدن 
    من ضعیفم هم در نوشتن هم در نفس 
    و از نوشتن بیشتر میترسم برای این دلیل لطفا لینک زیر رو مطالعه بفرمایید 
    http://sangarekhaki.blog.ir/1395/03/11
    من این وبلاگایی که درباره شهدا مینویسن رو معمولا دوست دارم دنبال کنم ولی وقتی تهش به حضرت آقا ختم میشه یعنی کلا ترجیح میدم بیخیالش بشم چون اعصابم به هم میریزه
    مثلا وب شما هم جزء این دسته است
    والا الان بیشتر تو حالت قهر ملی هستیم تا آشتی ملی
    یا مثلا طرف برمیداره از جوادی آملی یه چیزی میذاره تو وبلاگش
    بابا جوادی آملی همونیه که اومد تو روزنامه یالثارات فحاشی کرد
    یعنی اینجور وقتا ترجیح میدم کلا بیخیال اون وبلاگ بشم

    موفق باشید.
    پاسخ:
    پس لطفا اینطوره کلا بیخیال شهدا بشید قرار نیست تو اسلام و شهدا سلیقه ای برخورد کنید 
    شما اعصابت خورد میشه نخون !فکر کنم شما اعصابتون از شهدایی که تمام وصیتشون و ذکر و فکرشون ولایت فقیه حضرت آقا هم هستن خورده !
    در ضمن اینقدر کوچیک  هستید که یه عالم بزرگوار رو با اسم کوچیک صدا میزنید یاد بگیرید کسی که کلی درس خونده و به درجه اجتهاد رسیده بگید آیت الله جوادی عاملی ! 
    ان شالله عاقبت بخیر بشید 
    من برای شهدایی که معتقد بودن به ولایت فقیه احترام قائلم،میگم اعتقادشون بوده
    ولی بچه حزب الهی ها یه جوری نشون میدن که انگار هر کی شهید شده اعتقاد داشته به ولی فقیه.
    الان یعنی وصیت نامه هر شهیدی رو بخونیم حتما معتقد بوده به ولی فقیه.
    من این تصاحب کردن رو مشکل دارم باهاش

    وقتی مبلغین دین ما امثال مکارم و جوادی آملی باشن بایدم دینمون سلیقه ای بشه
    نه سرکار خانوم من کوچیک نیستم یه چیزی دارم به اسم عقل که بهم میگه هر کی
    به درجه اجتهاد رسید دلیل نمیشه آدم کاردرستی باشه.
    یکی مثل مکارم این همه سال درس خونده که استفاده از اینترنت پرسرعت رو حرام اعلام کنه:)))
    یعنی من به شخصه خراب این همه تحصیلات ایشون شدم
    این آخرین کامنت من در این مورد بود چون فکر میکنم ادامه این بحث دیگه فایده ای نداشته باشه
    موفق و موید باشید
    پاسخ:
    بچه حزب الهی ها که جاده خاکی نرفتن اتفاقا کارشون درست این شمایید که اینقدر کوچیک هستید و منابع خبریتون نمیدونم کجاست که در مورد عالم بزرگوار آیت للله مکارم شیرازی اینطور راحت صحبت میکنید ! 
    اصلا فهمیدید ایشون چی گفتن در این مورد یا فقط چشتون رو بستید دهنتون رو باز کردید هرجور خواستید در مورد ایشون نوشتید .... انسان معصوم عقل کل هستش فکر  کنم زیاد امیدوار نباشید که راهی میرید درسته ! مواظب باشید این افکار و این راحت حرف زدن ها و بدون فکر درست خطرناکه ! 
    تنها اینجا نیست قیامتی هم هست 
    لینک رو مطالعه بفرمایید برای فتوای عالم بزرگوار آیت الله مکارم شیرازی 
    http://makarem.ir/main.aspx?typeinfo=4&lid=0&mid=326341

    منابع خبریتون رو تغییر بدید اون چیزی رو بخونید که واقعیت رو می نویسه !
    بحث کلا فایده ای نداره !وقتی چشاتون رو واقعیت ببنیدید و فقط بگید "من"
    اینو فراموش کردم بگم
    همه بحثای مذهبی و ... رو که بذاریم کنار
    ما مدیون کسانی هستیم که جونشون رو به خاطرمون دادن
    این یه چیز عقلانیه.
    پس دلیلی نداره بیخیال شهدا بشم.
    پاسخ:
    ان شالله همه ما عاقبت بخیر بشیم
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • سلام بانو
    ایام تسلیت
    ممنون  استفاده کردیم
    اللهم احفظ قائدناالامام خامنه ای(رهبرم سلامت باشد)
    بعضیا فهم سیاسی شون ضعیفه نمیتونن درک کنن وجود ولایت فقیه رو...
    خدا همه مارو به راه راست هدایت کنه
    ان شالله که شرمنده شهدا نشیم

    یاعلی
    سلام علیکم
    البته کتاب شلیک بی گلوله هست
    نونی صفر موجود نیست برای ارسال

    شرایط خاصی ندارد
    آدرس
    کدپستی
    نام دریافت کننده (که روی پاکت درج شود)

    هزینه ای هم ندارد برای شما

    عاقبتتون بخیر بحق حضرت زهرا سلام الله علیها
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ببخشید دیر شد فکر کنم ! فکر کنم دیگه نمیشه الان بفرستم نه !
    مادر مریض بودن

  • آرزوی جهان ( مهدی صاحب الزمان عج الله )
  • با سلام و احترام و عرض تسلیت ایام فاطمیه. بمناسبت ایام گرامی، محفل طرح ختم سوره کوثر به پاست و با احترام به محفل نورانی دعوتید منتظر حضورتان هستیم
  • بنده ی گناهکار
  • http://www.axgig.com/images/13082740233208480070.jpg
    اومدم بگم که درباره فتوای آقای مکارم حق با شما بود من اشتباه کرده بودم
    البته همچنان به مراجع و رهبر اعتقادی ندارم.
    به نظرم این جایگاه خیلی ویژه ای که برای مراجع و رهبر در نظر میگیرید خوب نیست
    حداقل اگه برای خودتون جایگاه ویژه ای دارند اجازه بدید دیگران بهشون انتقاد کنند یا معتقد نباشن
    من حتی یادمه یه سری گفتم به رهبر اعتقادی ندارم شما عصبانی شدید البته انکار نمیکنم که لحن خودمم بد بود.
    البته یه سری بچه حزب الهی ها هستن که واقعا حتی در برابر توهین به رهبر هم خیلی رفتار شایسته ای دارن.
    به نظرم اگه دوست دارید افراد بیشتری به رهبری معتقد بشن این دوستان رو برای خودتون الگو قرار بدید.
    موفق و موید باشید.
    خواهر جان سلام نیستی؟حالت خوبه؟ سلامتی عزیزم؟ خانواده خوبند ان شاءالله، خوب خودتو درگیر خونه تکونی کردی ها:) :*
    پاسخ:
    سلامت باشی رفیق جان
    سلام ابجی 
    من بدجور مریض شدم 
    خیلی دارم درد میکشم
    احتمالا نیاز به عمل جراحی دارم
    دعام کن 
    دعام کن 
    دعام کن ...اشکامو ببین...ببین چی شد.‌‌‌
    پاسخ:
    خدای من !
    سلام چی شده ؟
    پناه بر خدا من متاسفانه نبودم این مدت :((
    سلام
     شما چطور ؟آیا نام آن رزمنده ی همدانی را که پریروز حضرت آقا از او یاد کردند رامیدانید؛ او را می شناسید؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    نه متاسفانه
  • بسیجی گمنام
  • سلام
    بعد از مدت ها برگشتم

    هم چنان زیبا می نویسید 

    ممنون بابت نوشته های عالیتون
    پاسخ:
    سلام علیکم خوش اومدید
    زیباست چون برای شهداست نه من !
    عاقبتون شهادت

    دیرگاهی است که اُفتاده ام از خویش به دور

    شاید این عید،

    به دیدارِ خودم هم بروم ...

    قیصر امین پور


    سلام علیکم
    سال نو شما بزرگوار مبارک
    ان شاالله سال پر برکت، سرشار از کامیابی و موفقیت در توسعه فردی معنوی و مادی داشته باشید.

    لطفا بنده را از دعای خیرتان محروم نفرمایید
    عاقبتتون بخیر بحق حضرت ابوتراب
    سلام
    سال نوتون مبارک
    به رسم ادب گفتیم جویای احوال مادر بشیم
    حالشون خوبه؟
    پاسخ:
    سلام علیکم
    الحمدالله شکر با دعای شما بزرگواران خطر رفع شد

  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • سلام برخواهر عزیز
    سال نو مبارک
    ان شالله که سالی سرشاراز خیر و برکت و رحمت براتون رقم بخوره...

    زندگیتون بهاری وبهارتون فاطمی
    پاسخ:
    بر شما هم مبارک
    ان شالله همچنین
  • محمد احسان حیدری
  • " موفق باشید "
    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت
    سلام. کجایید؟ خیلی وقته نیستید. امیدوارم سلامت باشید. التماس دعا.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    همین حوالی همین زمین او ولی پست بلندی های امتحان "او "
    ممنونم از دعاتون
    نگرانتم ابجی
    تو رو خدا یه خبری بده خب
    پاسخ:
    آمدم مهربان آمدم
    خوبه برگشتید. فکر کردم برای همیشه رفتید. وبلاگ شما توی بوکمارک های مرورگرم هست. تقریبا هر روز یبار چک می کردم که ببینیم برگشتید یا نه.
    راستی التماس دعا دارم. دعا کنید. ممنون.
    پاسخ:
    نه اگه بلایی سرم اومده باشه اینجا نمیام 
    راستش مادر در بستر بودن و من داشتم پر پر میزدم بالا سرش ! خیلی سخت بود 
    محبت دارید خواهری ممنونم که به یادم هستید 
    به روی جفت چشام 
    حقیر همیشه دعاگو هستم همه اهالی رفاقت به سبک شهید 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی