رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

برای فرج امام زمان(عج) بسیار دعا کنید که
فرجمان در فرج آقا و مولایمان صاحب الزمان(عج) است

شهید مدافع حرم مرتضی عطایی با نام مستعار" ابوعلی"



اشک هایش را ببین
عشق بازی هایش را با مولایش ببین
دلتنگی هایش را

حال به خود نگاه کن ! حال و هوایت را , اصلا از جنس دلتنگیست ؟
چه بی خیال عالمی بانوی گمنام

مرحوم آیت الله میلانی میفرمودند:
هر روز بنشینید یک مقدار با امام زمان درد و دل کنید.
خوب نیست شیعه‌ روزش شب شود و شب‌اش روز شود و اصلاً به یاد او نباشد.
بنشینید چند دقیقه ولو آدم حال هم نداشته باشد، مثلاً از مفاتیح دعایی بخواند،
با همین زبان خودمان سلام و علیکی با آقا کند با حضرت درد و دلی کند


+ ببخشید این مدت نبودم نزارید به حساب بیخیالی و بی معرفتی همیشه به یادتون بودم و دعاگو !
لحظه های سختی گذروندم
امتحانات سختی دادم و هنوز میدم
ولی می ارزید بیشتر سمت "او " رفتم !
بیشتر برایم کلاس درس بود ... اوج سختی ها دستم را محکم گرفته بود برای آرام کردن دلم مشهد الرضا را قسمت کرد , ذره ای امید نبود به اعتکاف ولی درست دقیقه نود گفت بیا این سه روز را با من بیشتر خلوت کن ! همه همه همه همه این ها دعای مستجاب مادر و پدرم بودن که لحظه های سخت  بیشتر دعا میکردن خدایا ما از این دختر راضی هستیم تو دلش هر حاجتی داره برآورده بفرما و من می دیدم لذت و طعم دعاهای مستجاب پدر و مادر را ....


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۴)

  • محمد احسان حیدری

  • درود خدا بر شهیدان

    وای 
    اوووومدی؟؟؟
    خدایا شکرت
    پاسخ:
    سلام آرام عزیز
    همیشه به یادت بودم همه لحظه ها همه جاها
    ممنونم که صمیمانه به یادمی 

    سلام عزیزم خوبی؟
    خوشی؟
    وقتی میگی امتحانات یه جوری میشم وقتی میگی دعای پدر و مادر خیالم جمع میشه اونا خوبن 
    تو مشهد اومدی؟ اگه می دونستم حتما یه قرار میذاشتم ببینمت 
    قبول باشه دختر 
    بوس:)
    پاسخ:
    سلام خانم گل ... خانم گل بیشتر بهت میاد تا اشک
    الحمدالله شکر
    یه هو شد گلم یادت که میاد قرار نبود نشد نتونستم ! ولی دققیه آخر با حال خراب قسمت شد
    هنوز روحم اونجاست
    فدای مهربانیت خواهر جان که این قدر خوبی
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • سلام بانوجان
    چشممون روشن که برگشتین:)چه اتفاقات خوبی براتون افتاده...مشهد...اعتکاف...خوش به حالتون.،..
    هرچه از دوست رسد نیکوست...خدا همیشه مصلحت بنده ش رو خواسته،هرسختی که به انسان میرسه با صبر وتلاش یک قدم به خدا نزدیکتر میشه..
    پاینده و پایدار باشید،زیر سایه حضرت زهــرا(س)
    برای ماهم دعا کنید خیلی
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم خوبی ؟ ممنونم از شما
    ممنونم خیلی جاها صبرم تموم میشد میگفتم دیگه اخراش خدا میدید بنده اش ضعیف و ذلیل دست آدم رو محکم تر میگیره که بگه آروم تر ! دادو بیداد نکن مراقبتم
    همیشه دعاگو هستم بانو شما هم مارو دعا بفرمایید
    علی یارت خواهرم
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    سال نو و ایام مبارک


    طاعاتتون قبول


    این فایل صوتی هم که خبری نبود...نکنه گوش ما سنگین شده(لبخند)



    خوش به سعادتتون واقعا...

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سال نو شما هم مبارک ان شالله سالی پر از برکت مادی و معنوی برای شما و خانواده
    فایل صوتی ؟ بزرگوار برای این پست کلیپ بود باز نشد برای شما ؟!
    علی یارتون
    برای ما باز شد شهید ابوعلی
    دعا کن خواهر. دعا کن ما هم شهید بشیم. اگر هم نشدیم عاقبت بخیر از دنیا بریم. اون دنیا شرمنده نباشیم. تو رو خدا دعا کنید.
    پاسخ:
    دیدی خواهری !دیدی بغضشون رو دیدی دیدی دلتنگی رو 
    ته ته رفاقت با شهدا رفاقت با امام زمان 
    ان شالله بحق حضرت زهرا عاقبت بخیر بشی ختم به شهادت 
    شهیده راه امام زمان و رکاب مولا ان شالله 
    اول خوشحالم که برگشتی:)
    دوم ابوعلی را دوست میداریم همچنین رفیق جانش سید ابراهیم:)
    زیارتات قبول :)
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام فرشته جان خواهری ممنونم از محبتت 
    به به پس حسابی با شهدا رفیقی 
    دعامون کن خواهری 
    علی یارت 
    اون + رو خیلی قشنگ نوشته بودید.
    این که خدا رو تو لحظه های سختتون حس کردید قطعا حس خوبیه
    ایشالله همیشه تجربه اش کنید
    پاسخ:
    ممنونم 
    خیلی وقت دارم تمرین خجالت کشیدن در محضر "او"را میکنم 
    اینکه لب به گله و شکایت باز نکنم 
    خیلی راه خیلی عقبم ولی با کمک خودش دارم سخت تلاش میکنم 
    دعا کنید رفوزه نشم 
    ++++
    انشالله ممنون
    خوش به حالشون. آدم غبطه می خوره. من تو پیچ و خم زندگی موندم و نمی دونم چیکار کنم ولی این ها کجا و من کجا. کاش منم مثل ایشون ایمان قوی بود. انگاری انتخاب شده هستند.
    پاسخ:
    واقعا همینطوره
    زیارت و اعتکافت قبول عزیز ...
    منم حال معنوی ام خوب نبود .. قسمت شد رفتیم اعتکاف، تا حال بهتری پیدا کنیم
    پاسخ:
    سلام مهدیه جان خوبی خواهری ؟
    خیلی به یادت بودم
    به یاد تک تک اهالی اینجا
    زیارت قبول ان شالله اینبار کنار مکه و مدینه
    سلام
    عبادات قبول باشد ان شاالله...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم همچنین
    چ خوب واسه ماهم دعا کن
    پاسخ:
    گل نرگس عزیز همیهش به یادتون هستم
    من تو فانوس جزیره از پست های شما کلی درس یاد گرفتم خواهری
    سلام عزیزم
    خداروشکر که همه چی رو به راهه
    ان شاالله روز به روز به درجات معنویِ خالصانت افزوده بشه, 
    و این بهترین دعاییه که میدونم
    تو لیست دعاهات. یه یادی هم از ما بکن خواهر, 
    ثواب داره ;)
    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    الحمدالله شکر ... خدا دید بنده اش تنبلی میکنه خواست یه تکونی بده که پاشو
    ان شالله همچنین گلم
    تو لیست دعاها شما جات محفوظ خواهری خیالت راحت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی