رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

بزرگترین افتخار برای ما این است که
فرماندهی لشکریانمان را حضرت مهدی (عج) بر عهده دارد و امت ما دارای
قلب تپنده ولایت فقیه است
که بزرگترین حرکت را بیافریند و شهادت بالاترین مرحله تکامل است
و از خداوند میخواهم که شهادت را نصیبم گرداند

شهید محمد رضا قاسمی قمصری


سلام علیکم
وقتی تو جمکران بودم تو حیاط مسجد هربار این تابلو نوشت رو میدیدم میخکوب میشدم+
یالا بگو عهد سربازی میبندی ؟!
سرباز
سرباز
سرباز
تا الان که سربار بودم
دیگه وقتش نیست ؟

دعاگوی تک تک شما عزیزان و بزرگواران در تمامی مکان ها و لحظه های خوب و بارانی بودم
اولین روز که رسیدم فقط برای شما بزرگواران دعا کردم

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۴)

سلام 
زیارت قبول عزیزم.
التماس دعای ویژه.
پاسخ:
سلام بانوی اردیبهشتی عزیز
ممنونم دوست خوبم
دعاگوی شما بودم بانو

شهید مجید محمدی: ما که رفتیم. مادری پیر دارم و زنی و 3 بچه قد و نیم قد. از دار دنیا چیزی ندارم الا یک پیام. یقه‌تان را می‌گیریم اگر ولایت فقیه را تنها بگذارید....

پاسخ:
سلام علیکم
تنها ...
تنها
جواب شهدارا چی میدیم ؟!
برای مثال بگم ... آقا چندسالی هست روی خرید کالای ایرانی و حمایت از تولید ملی تاکید میکنند
حتما باید عنوان سال اعلام بشه تا ولایت پذیریمون رو نشون بدیم !
ما کوتاهی میکنیم !
سلام مومن
سال نو مبارک باشه
ان شاالله سال خوب و سرشار از موفقیت داشته باشید
رفیق ما چطورند ؟
ما که هر بار که میایم وبلاگ شما از متن هدر میخکوب میشیم چه برسه به این متن‌های سنگین که ما هم سرباریم تا سرباز
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم
همچنین ان شالله سالی پر برکت و سلامتی برای شما و خانواده محترم
الحمدالله شکر ماموریت
منم مثل شما وبلاگ رو باز میکنم میبینیم اینقدر نوشتم و خوندم ! خودم چقدر پایه ام ...
همچنین بزرگوار
خوشا به سعادتتان

زیارت قبول سرباز
پاسخ:
سلام علیکم
همسایه عمه جان هستید ولی خوب به رسم ادب نائب الزیاره و دعاگوی شما و خانواده گرامی
سرباز ؟ من ؟
دعا کنید آدم بشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی