رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم 

-دیدید که میگن :طرف از همون اول هم شبیه شهدا بود؟!


روز ازل است ...

و بندگان در مقابل الله ایستاده اند ...

برگه ایی سفید را بین خلق الله توزیع می کنند 

دارند برگه ی سرنوشت هرکس را 

به دستان خودش می سپارند 

میان آن سفیدی فقط یک کلمه نوشته اند و می درخشد 

 در همان خط اول : شهادت ...

اما امضایش نکردند ، یعنی نمی کنند 

ماند برای دنیا ، ماند به اینکه چگونه زندگی کنیم 

 کدام مسیر را انتخاب کنیم..

خدایا

 کدام گناه ارزشش را دارد که این پاکی را آلوده کنم؟!


به دنیا  می آییم ...

بعضی ها ، خالص می مانند و کلمه شهادت از آن بالا تکان نمی خورد...

اما برخی ها (یکی خود من )قاطی دارند ، عوض می شوند 

رنگ می بازند ، آلوده می شوند و

 پی در پی کلماتی در ابتدای پرونده قرار می گیرد 

که کلمه شهادت را به پایین و پایین تر هل می دهند 

می رود و در آن آخرها برای خودش جایی پیدا می کند 

 گاه کور سویی از او هست و اکثر نیست ...

غیبت ، تهمت ، دروغ ، نگاه حرام ، حرف نادرست 


به یک بازگشت به عقب مقتدرانه احتیاج دارم/ی/یم ...

- هیچ وقت دیر نیست ...

این را شاهرخ ضرغام ها ، ثابت کرده اند 



ذاکر سیدالشهدا (ع) امید اکبری از اعضاء هیئت فدائیان حسین ع اصفهان در عملیات تروریستی خاش زاهدان به شهادت رسید



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۵)

  • دخترک مژده
  • سلام
    خوبید؟
    حرف نداشتتت!!
    میتونم باذکرمنبع منتشرکنم توی وبلاگ؟
    پاسخ:
    سلام عزیز دل الحمدالله شما خوبی ؟ 
    راحت باش عزیز حتی بدون ذکر منبع هم میتونی کپی کنید 
  • عارفه زهرا
  • سلام 
    وای وای وای که نمیدونی چه حالی دارم ..
    نمیدونی چقدر حالم بده براشون خصوصا که یکی ازهمین شهدا رفیق و همدوره ی شوهرم بود بیشتر دارم میسوزم ..پسرخوبی بود و ضامن وام ازدواج شوهرم بود..
    خداکنه ضامن اون دنیامون هم بشه ..
    شوهرم هنوز سوریه اس و خیلی سخت بود خبر شهادت دوستشو بدم.  
    امان ازاین دنیا ...
    پاسخ:
    سلام عارفه جان خوبی ؟ 
    شمارت همون شماره ست ؟ همش میخواستم پیام بدم یا زنگ بزنم گفتم شاید ناراحت بشی و دلت نخواد :( همش نگرانت بودم 
    اینکه اقای همسر اومدن یا نه ، پس هنوز اونجان ! 
    کاش این همه فاصله نبود و من میشد کاری انجام بدم 
    کاش نزدیک بودم عارفه جان :(((
    توروخدا صبور باش دیدم تو وبلاگ نوشتی مریض شدی منم داغون شدم 

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    باید تلاش کرد...
    برای خوب شدن، همیشه میشه شروع کرد...و این همیشه یعنی همین حالا شروع کن...نه اینکه موکول کنی به فردا...

    ان شاء الله عامل باشیم صلوات...



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم و رحمه الله 
    بله احسنت دقیقا همینطوره که فرمودید 
    ان شالله 
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
    عاقبتتون شهادت ان شالله
  • ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کنگاور
  •   روح شهدا شاد 
    لطفا اگه بسته فرهنگی مقدور تاست بفرمایید ممنون 
    پاسخ:
    سلام علیکم 
    ببخشید متوجه منظور نشدم چه بسته ای ؟!

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    اگه تمایل داشتید در محفل قرانی شرکت کنید
    http://azf06.blog.ir/post/1370

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی