رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

حضرت روح الله :
اگر همه عالم را بگردید، خسته ‏تر از من نمی ‏توانید پیدا کنید،
لکن خدمت به اسلام و مسلمین از همه چیز مهمتر است...

 

                  

 

خیلی برای حقیر دعا کنید پا در مسیری مقدس گذاشته ام 
" معلمی "
همان مسیر سخت ولی شیرین که قرار است مسیری انبیا مانند 
ولی ما کجا این مسیر کجا 
گاهی که کم می آورم شهید ابراهیم را صدا میزنم میگویم آقا معلم اجازه !
من درس را خوب بلد نشدم کمک کنید 
چون عاشق و شیدای شهادت  هستم ,قرار نیست تمام شاگردان را چادری و عاشق شهدا کنم نه !
تمام توانم برای این است که آن ها عاشق خدا باشند آنوقت همه چیز حل می شود 

 راستش شب ها خوابم نمیبرد 
* تربیت بچه ها !که با شور و شوق فیلم ها ی ترکی را با شوق خاصی تعریف میکنند خواب را از چشمانم میگیرید 
* یا به دختر زیبا و کوچک کلاسم که خبر ندارد امروز مادرش کلی التماس که هوای دخترم را داشته باشید پدرش امروز حکمش آمد " حبس ابد " در زندان است ولی دردانه فکر میکند در ماموریت کاری 

* یا دختر چشم آبی کلاسم که پدر و مادرش طلاق گرفته اند 



خدایا چقدر در مقابل دنیای تو حقیرام و ناتوان 

 

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۶)

سلام علیکم

ان شاء الله همواره در مسیر حق پویا و استوار باشید!

پاسخ:
سلام علیکم
ان شالله ممنونم از دعای خیرتون حاجت روا  ان شالله

از ته قلبم برات بهترین ها رو ارزو میکنم.چون خودم هم یک مدت معلم بودم و فهمیدم حرفی که توی پیش دبستانی یا همون کلاس اول وارد ذهن و باور بچه ها کنی،هیچ وقت پاک نمیشه و حتی آینده اون ها رو هم تشکیل میده.

حضرت زینب عالمه بدون معلم بودند،فکر کنم بهتره دست با دامن ایشون ببری و بخواهی که کمکت کنن مخصوصا بچه های تو همه دختر هم هستند.

الهی روز به روز بچه هات به داشتن یه معلم مثل تو افتخار کنند.

 

پاسخ:
سلام بهار عزیز ممنونم خیلی ممنون 
اینا پایه آخر دوره ابتدایی هستن یکم موضوع سخت میشه ولی خوب دلشون دریا و پاک 
چقدر خوب که بهم یاد آوری کردی ممنونم خیلی ممنون 
فدای عمه جان عالم بشم 
الهی آمین الهی آمین 
ان شالله حاجت روا بشی که کلی نظرت برام درس بود عزیز 

فقط مادر دختر کوچک و زیبای کلاست :'(

پاسخ:
تو مدرسه سعی میکنم کاری کنم که لبخند از صورتش محو نشه ولی امان که دخترا بابایی هستن :((
  • عباس زاده
  • سلام

    چه عالی

    همیشه دوست داشتم معلم باشم، نمیدونم چرا ولی خیلی دوستدارم اما اصلا استعداد این کار رو فکر کنم ندارم

     

    حضرت آقا برای جهادگرا در یک سخنرانی میگن شما نیاز نیست برید توی روستا و مستقیم اونها رو به انقلاب و اسلام دعوت کنید

    همین که بدون منت کار کنید همین بهترین کار هست (نقل به مضمون)

    میفرماد همین حضور جوان انقلابی در روستا اثر خودش را میگذارد

     

    حالا داستان شماست همین حضور شماها در مدرسه اثر گذار است و نیاز نیست مستقیم دعوت به شهدا و خدا کنید

    از رقتار و اعمال شماها همه دعوت میشوند 

    این را بعدا متوجه میشید

    پیامبر خوبیها هم مستقیم دعوت به اسلام نمیکردند و بیشتریا با رفتار و برخورد پیامبر عاشق خدا میشدند

     

    قدر این شغل رو بدونید

  • علیرضا بیگدلی
  • سلام

    ان شالله موفق باشید در این مسیر..

    انشالله ثابت قدم باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی