رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

مادر می گوید همه چیز را خوب نگاه کردی ؟! کم کسری نباشه
در دلم می گوید چرا یه چیز مهم تری مانده
نگه داشتم سر فرصت مناسب , آسوده از هرگونه گرفتاری بنویسم
اهالی رفاقت به سبک شهید خوب مرا می شناسند میدانند رفاقتم عمیق است
هرکجا برم تنها نمیروم , دل ها و نام ها را میبرم !
دلتنگش شده ام اصلا بدون امام رضا نمی شود هربار بعد نمازهایم سلام که میدم بغض میکنم
اقا قرار دیدار پس کی ....
اصلا هربار که دعوت میشوم مرا می برند بهشت و وای به روزی که باید برگردم
اصلا نمیدانم شاید اگر رسیدم حرم به همان بفاطمه باشد دم آخری که برگشتنی میگفتم +



ازم راضی هستید ؟ من شرمنده ام اگه تو این سال که گذشت فرزند خوبی برای شما نبودم
"ما از تو راضی هستیم خدا خیرت بده تو در حق ما کوتاهی نکردی حتی بیشتر از توانت در حق ما فرزندی کردی "
همین نعمت ها و زیارت هارا از دعای خیر همین پدر و مادر دارم !
تا نفس میکشید خادمی پدر و مادر رو بکنید ....
من یه زمانی جهالت کردم ..... شهدا من رو آدم کردن +

با یاری خدا ان شالله راهی ام , لیست تمامی اسامی دوستانم و بزرگواران را نوشته ام دلم میخواد اگه عمری بود جلو پنجره فولاد و دارالحجة بودم اسم تک تک شما بزرگواران رو بگم , نائب الزیاره باشم و دو رکعت نماز به نیابت از شما تو حرم بخونم و همچنین زیارت نامه  ...عمل از این طرف که من هستم ارزشی نداره ولی از اون طرف که حضرت رضا علیه السلام باشه خیلی ارزشمنده ان شاء الله  در پرونده تون یه زیارت امام هشتم و حضرت معصومه ببیشتر می بینید, کرامت اونها اونقدر هست که به نیابت از کل عالم هم زیارت کنیم به همون تعداد جدا جدا برامون بنویسند عادتکم الاحسان و سجیتکم الکرم
گفتم که شما هم من حقیر رو دعا کنید شما رو قسم به حضرت زهرا حلالم کنید
لیست اسامی دوستان و بزرگواران :

*نشانه عزیز
* خدایی که در این نزدیکست عزیز
*بهشت زود هنگام ( امیدوارم تا بر میگردم بیای صحیح و سلامت باشی دوست خوبم و شاد )
*شرح وصال عزیز(دلتنگتم )
* نجمه عزیز (ان شالله برای مامان و حاجت خودت دعا میکنم خیالت تخت دوست خوبم )
* گل بهار , بهار عزیز
* طهورا همنفس طلبه عزیز
*ساقی عزیز (شراب طهور )
* زائر بارانی عزیز
*یار طلبگی  عزیز
*همسر سید علی(زن آقا) عزیز
*دلا بانوی عزیز
* تب باران عزیز
*نرگس عزیز (وبلاگ ایوان )
* عارفه عزیز
*پله پله تا خدای عزیز
*ملکه عزیز
*بی رنگی (سید عزیز )
*مـعبری بهـ آسمان عزیز
*قرار گاه عاشقان عزیز
*طلبه پرستار (فهمیه عزیز )
*طلبه آینده
*تبسمِ عشق عزیز
*کنیز حضرت زهرا
*دل مــــــن
*من ..عزیز (دوستی که کنکوری هستید خیالتون تخت اسم شما رو نوشتم )
*طواف عشق
*مدخر
*انار
*مهدیه عزیز(وبلاگ دشمن شناسی )
*دریا (گاه نوشت های من )
*سائل الزهرا (عطر خدا )
*لبیک یا زینب

* تمام اهالی فانوس جزیزه (آقای عباس زاده , جناب رزمنده , جناب صالح , افسر جنگ نرم , هانیه العلی , از تبار نیسان , چشم به راه , گمنام , راحله سادات , ...)
*فانوس ( ان شالله هرکجا هستند سلامت باشند )
* فرهنگ پرواز
*رنگ خدایی
*میهمان
*جوجه دانشجو
*سجاد عنایتی
*کوله بار
*جناب کاروان
*زندگی یعنی حباب
*دل من
*جناب سروش الف
*جناب بسیجی گمنام
*مردی به نام شقایق
* وبلاگ ابوتراب
*جناب محترق الزهرا
*جناب احتلال (وبلاگ مدافعان حرم )
*زائر حرم
*گوهر313
*شکرانه سادات
* کسانی که بعد این پست رو دیدن و التماس دعا گفتند ( این جمله رو آخر نوشتم تو کاغذ )

هرکی رو یادم رفته بگید تا بنویسم اگه کسی جامونده باور کنید از قصد نبوده


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۳۸)

  • دریا _ گاه نوشته های من
  • سلام من تازه با وبتون آشنا شدم. سفر به سلامت! منم التماس دعا دارم.
    پاسخ:
    سلام عزیز چشم اسم شمارو هم اضافه میکنم
  • (نورالهدی) .ه
  • هر چند ک خودم توفیق همسایگی آقا رو دارم ولی محتاج دعای شما هستم...
    پاسخ:
    آخ آخ به همسایه های امام رضا غبطه میخورم همیشه
    فکر کن 26 ساعت راه تا مشهد کی قسمت بشه کی زنده باشی تا دوباره توفیق بشه بری مشهد

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • دلم خیلی تنگ ...

    التماس دعا شدید

    ب اون اسفندی که دست خدام هست چی میگن؟(من نمیدونم) هرجا اونو دیدی یاد من کن 
    سفربسلامت
    پاسخ:
    نمیدونم والا !
    ولی حالا یه چیزی
    نه اصلا نمیگم میخوام سورپرایزت کنم شدید :)
  • سربازکوچولو ...
  • سلام متشکرم دوست عزیزم
    پاسخ:
    فقط انجاام وظیفه بود خوانندگان اینجا خیلی گردن من حق دارن
    ینی اشک تو چشمم جمع شد
    دیگه قهرم
    هیشکی به فکر من نیست
    هیشکی به یاد من نیست
    از دل برفت هر ان که از دیده برفت
    این منه کنکوری که خودمو توی چاردیواری خونه و کتابام اسیر کردم نباید توقع داشته باشم کسی منو یادش باشه
    ولی حداقل از شما انتظار داشتم نمیدونم چرا 
    نمیدونم چرا رفتم تو اسما دنبال خودم گشتم واقعا نمیدونم چرا
    شما هم دعا نکنید 
    خودم تابستون بعد کنکورم میرم پیشش دست پررر
    با رتبه خوب
    دعای هیچکدومتون هم نمیخوام

    پاسخ:
    سلام عزیز دل خانم جانم فدای اشکات خدا من رو نبخشه که اشکت رو در آوردم
    اصلا کاش اونجا بودم یه دل سیر من رو میزدی ولی عوضش آروم بودی
    خانم جونم بالام جانم عزیز دل چرا فکر کردی به یادت نیستم ؟!هان ؟
    http://www.axgig.com/images/45806304696174098172.png
    پس این چیه اخه قربونت برم ؟!
    درست زیر دل من اسم شماست تو پرانتز هم نوشتم کنکوری ! غیر شما من دوست کنکوری ندارم !
    اگه اینجا هم نبود تو کاغذم که نوشتم ! اصلا من شمارو محال فراموش کنم
    ان شالله بعد کنکور میری مشهد الرضا میری کربلای حسین بحق حضرت زهرا من روسیاهم دعا میکنی
    ان شالله مدینه النبی
    راستی یادت میاد دفعه پیش گفتی من رو یادت میاد ؟! برای همین نوشـتم من عزیز :)
    آشتی میکنی ؟ من طاقت ندارم کسی باهام قهر باشه ها
    دلت میاد ؟!
    اصلا نمیدونم کجایی اهل کجا هستی من اذبایجان هستم از همین جا کف پات رو میبوسم از همین جا دستت رو میبوسم قسمت میدم به حرمت شهدا و به مادرم حضرت زهرا من رو ببخش و حلالم کن بزار خیالم راحت بشه
  • بسیجی گمنام
  • سلام 
    از اینکه میخواید سلام مارا به امام رضا برسونید ممنون ان شا الله هر چی از خدا میخای بهتون بده
    پاسخ:
    سلام ممنونم ازشما ان شالله عاقبت بخیر بشید عاقبتتون شهادت
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • سلام بانو
    ماروهم دعا کنید عزیزم.
    دلم تنگ شده برای زیارت آقا...
    چه کنم که نمیطلبه:(

    سفر به سلامت
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام عزیز دل
    به روی جفت چشام عزیز حتما
    میشه منم دعا کنید که بعد از عید بتونم برم واقعا ممنونم
    پاسخ:
    بله چشم حتما اسم شما هم به لیست اضافه شد
  • تبسّمِ عشق
  • سلاااااااام آبجی یاس بانو جونممممم

    الهی که تبسم به قربونت عزیییزم

    خدا پشت و پناهت نازنینم

    یادش بخیر زیارتِ قبلیت....

    انگار همه ی مارو بردی بودی تو صحنِ آقا...

    خیلی دوستت دارم

    خیلی دعام کن آبجی خیلیی

    از طرفِ خواهر ارشد...^_^

    پاسخ:
    سلام عزیز دل جاااااان کجا بودی شما بابا دلتنگت بودیم
    فدای دل پاکت
    چشم حتما
    خبردار دارررر ابجی ارشد اومده :)
  • همسر سید علی
  • آخی 
    التماس دعا عزیزم.. 
    می شه از طرف من به آقا بگی فاطمه داره از دست میره ها...  نمی خواید بطلبیدش.؟ احتیاج به دست محبت شما داره که به سرش بکشید... احتیاج به امامش داره..  دلش امامش رو می خواد


    پاسخ:
    به روی جفت چشام ! چشم حتما
  • اسمم رو بعد کنکور بهت میگم عزیزم
  • اگه اون موقع اشکی جاری شد الان به خاطر این که دلتو شکستم دارم گریه میکنم به خدا
    ببخش منو به خدا
    من خیلی توقع دارم
    ببخش منو خیلی شرمندتم ...دلم پر بود ...
    میدونید خواهر جان من شهدا رو خیلی دوست دارم ...خیلی سعی میکنم باهاشون ارتباط بگیرم ...ولی اونا منو دوست ندارن..کلا طرفم نمیان...
    منم به خاطر کنکورم دور گوشی و دوستا و بیرون رفتن رو خط کشیدم
    خیلی تنهام
    و استرسم بالاس
    توی عیدیم ولی من هیچ کتابیو تموم نکردم
    میترسم
    میترسم نتیجه بد بگیرم ت وی کنکور
    میترسم زحمتای پدر و مادرمو حروم کنم
    فشار رومه خواهر جونم ...حق بده بهم ...خیلی دوستت دارم

    خدا منووووو نبخشه که ناراحتت کردم
    خیلی وقت بود که اینطوری گریه نکرده بودم
    به خاطر تنبیه خودم امشبو نمیخوابم و میخونم
    بازم میگم ببخش منو
    پاسخ:
    آقاااااااااا دیگه دق میکنم هااااااا توروخدا اینطوری نگو خوب ؟
    نه اونا دوست دارن ولی باید همرنگ شهدا بشیم
    تنها نسیتی (یا رفیق من لا رفیق له ) امام زمان هستن ! پدر و مادر هستن
    نترس ترس مال شیطون , تا هرجا شد بخون توکل کن
    عهههه دختر خوب اینطور نگووووو
    ببخشید ناراحتت کردم معذرت میخوام حلالم کن
    نه تورو قسمت میدم به جدم خودت رو تنبیه نکن که من مریض میشم هااا
    قلبم رو بخشیدم به شما :)
    راستی ممنونم من رو بخشیدی
  • نشانه گمنام
  • سلاااااام سیده جان عزیز
    ممنون که من رو سیاه رو فراموش نکردی عزیز
    به امام رضا بگو فلانی میگه پس کی نوبت من میرسه ؟؟؟
    یا ضامن آهووووو بدجوری دلتنگتم بد جوریییییییییییییی
    سیده بانوی عزیز زیارتتتون پیش پیش قبول
    سفر بی خطر ان شالله سفر زیبایی رو در پیش داشته باشی فدات شم
    یاد ماجرای اتوبوسی که آدماش ناراحتتون کرده بودن افتادم انشا الله ایندفعه از این قضایا پیش نیاد الهی دورت بگردم
    ان شالله که با دعای سیده بانوی عزیز و بزرگواری چون شما مادر بزرگوار نجمه جان هم بهتر بشن.
    خیلی برام عزیزی سیده بانووووووو
    خیلی خیلی التماس دعااااااااااا
    یا علی التماس دعای فرج
    روزیتون شهادت بالام جان
    پاسخ:
    سلام عزیز دل خوبی ؟
    این چه حرفیه شما تاج سری
    ان شالله به زودی میری ان شالله بعدش مهر قبولی زیارت کربلا
    اره واقعا خواهرمم میگه کلا هنوز اون ماجرا نتونستم خودم باور کنم احساس میکنم فقط یه خواب بود یه خواب پریشان
    به روی جفت چشام چشم حتما

    7فروردین میام تراز و قلم چی و تخمین رتبه کنکورمو میگم بهت

    خیلی ممنونم ازت ...جون گرفتم انگار ...باورت میشه امروز هیچی تقریبا نخونده بودم؟؟
    اما وجدانم بیدار شده...
    برنامه ریزی کردم برا 20 ساعت

    من دختری نیستم که جا بزنم ...تا تهش هستم حتی اگه بمیرم و چند روز نخوابم

    راستی من بوشهری ام...
    یاعشق یاعلی....
    پاسخ:
    ان شالله با بهترین منره و تراز میای
    ان شالله
    شما دانشجو های مومن اینده امید آقا و مملکت هستید وجودتون افتخار بانو
    چقدر خوب خیلی دوست دارم یه روز بیام بوشهر تعریف مردمش و خونگرمی و صفاشون رو خیلی شنیدم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • سوپرایز؟
    قلبم با باتری کارمیکنه ها
    :)
    پاسخ:
    عههه خدا نکنه دختر زبونت رو گاز بگیر باتری چیه ! اصلا قلب من برای شما
    حالا صبر کن میگم دیگه ! خوب ؟ آفرین بالام جان :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلا ****** جان 
    لطفا به امام رضا بگو مادرش گناه داره نجمه هم هرچی تا حالا زر زذه ان شاءالله سر خودش بیاد 
    مامانمو خوب کنن



    چقدر حسودیم شد که سی ساله یه بار عید حرم نبودم 


    و تو با 26 ساعت الحمدلله ماشاءالله رفتی و این با هم به امید خدا ان شاءالله سلامت میری و برمیگردی 


    خدایا همه مریض ها رو شفا بده 

    امین 


    مادر من رو هم

    آمین
    پاسخ:
    نجمهههههههه به جدم قسم دعا میکنم ولی نه با دعای تو دعا میکنم مامانت هرچه زودتر خوب بشه خوب خوب
    طوری که همه اهل خانوادتون شاد شاد بشید
    و تو عزیز دلم خوشبخت خوشبخت بشی یه همسفر بهشتی قسمتت طوری که مادرت لبخند رضایت به لباش بشینه
    ان شالله خانواده همیشه سالم و سلامت باشید
    سلام علیکم

    التماس دعا...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    اسم شما هم به لیست اضافه شد بزرگوار
  • تبسّمِ عشق
  • آبجییییی

    حتمن من آبجی گلتم، حتمن، آره حتمن...^_

    همم روفیقت...:)

    چون منم اردیبهشت کنکور دالمااااااااا

    من مطمینم یادت نرفته دعام کنییییی

    همینطوره...^_^

    (خودم خودمو دلداری بدمممم، الکی مثلا)

    ^_^

    پاسخ:
    صدالبته شما تاج سر منی ... شما گل منی
    نهههههه یادم نرفته ولی ممنونم که یاد آوری کردی جلو اسمت حتما می نویسم
  • طلبه آینده
  • سلام خواهر جان ممنونم که اسم منو تو لیستت جا دادی
    امروز نایب الزیاره شما در حرم بودم
    الحمدلله خیلی خیلی خوشحالم که روزی و قسمتمون شد رفتیم
    چه قدر خوبه که خانم گل و مهربون و مومنی مثل شما نایب الزیارمون باشه
    من که واقعا به شما غبطه میخورم مخصوصا از لحاظ فرزندی
    :))))))
    خیلی التماس دعا دوست مهربانم
    پاسخ:
    فدات عزیز زنده باشی
    ممنونم از شما واقعا ممنونم
    نه بابا من فقط یه بنده روسیاهم
    فقط انجام وظیفه است !
    محتاج دعاییم عزیز
  • شکرانه سادات
  • سلام عزیزم
    ما از آقا امام رضا (ع) سرباز امام زمان میخوایم. برامون دعا کنید.

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام عزیز دل اسم شما رو هم اضافه کردم و جلوش جمله اتون رو نوشتم خیالتون راحت
    اونجا ان شالله اسم تک تک دوستان رو محضر امام رضا خواهم خوند

    مهربون من.....

    پاسخ:
    شما مهربونتری شما گلی گل

    "تحویل سال جدید که مصادف یا نوعی تحول در عالم طبیعت می باشد فرصتیست برای اینکه انسان به اصلاح امور معنوی و مادی خود بپردازد. (رهبر انقلاب)" و چه خوب چنین فرصتی در کنار ملجا با صفای امام هشتم؛

    سال نو پیشاپیش مبارک و التماس دعا

    پاسخ:
    بر شما هم مبارک بزرگوار

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    ای وای چرا زودتر نگفتید کلی التماس دعا داشتم و کلی التماس سوغاتی، تازه عیدی هم هست(لبخند)

    سفر به سلامت
    خیلی خوشحال شدم....
    بابت محبتی که دارید از طرف همه بچه های فانوس جزیره، سپاس...


    این روز آخری ما را هم لطفا حلال کنید

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    نه اتفاقا اومدم اخرین نظر رو بخونم چون دیگه ان شالله داریم میریم
    زنده باشید
    شما هم مارو دعا کنید و حلال بفرمایید

    باب الجواد راه ورودی به قلب تو ست
    حاجت رواست هر که از این راه می رود
    .
    .
    .
    انصافا این کویر جا مانده و لم یزرع از معرفت را، هم از یاد نبرید.
    پاسخ:
    چشم حتما اسم شما هم به لیست اضافه شد
  • نشانه گمنام
  • سلام سیده جان عزیز
    سال نو پیشا پیش مبارک عزیز
    ان شالله سفر معنوی بهتون خوش بگذره با کلی خاطرات خوب ایندفعه برامون خاطره نویسی کنی
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام عززی دل
    بر شما مبارککککک
    ان شالله

    سلام و رحمه الله

    عید بر شما مبارک و نوروزتان پر نور از انوار حضرت شمس الشموس

    ممنون که سلام ما را می رسانید

    ان شاالله اگر توفیقی باشد جبران کنیم

    برای شما و خانواده گرامی آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم . اجرتون با شهدا و دیگه ناخودآگاه شده که برای شما می شود” خرم و دلشاد ببر”

    در پناه ولایت

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار
    بر شما هم مبارک
    همین که به یاد ما هستید و فراموش نکردید جبران بزرگوار
    زنده باشید شما همیشه به من لطف داشتید و بهترین دعاهارو کردید
    عهههه چههههه خوووب 
    التماس دعای زیاد 
    سلام منو به امام رضا برسونید و برای امام زمان خیییلی دعا کنید 
    مرررسیییی ...

    پاسخ:
    سلام علیکم
    همه ااطاعت امر شد بزرگوار :)
    سلام بانو گمنام عزیز.
    ممنون از این همه لطف.
    فدای مهربونیتون
    پاسخ:
    سلام کربلایی جان خوبی ؟ زیارت قبول عزیز دل
    فدای شما
    سلام بر شما بانوی بزرگوار
    سال نوی شما مبارک ...
    انتظار نداشتم اسم خودمم تو لیست ببینم ... ممنون که یاد آوردین عزیز دل ...
    با آرزوی بهترین ها برای شما ... سالی پر از خیر و برکت ...
    منم امسال قسمتم شد سال تحویل کنار "شهدای هویزه" باشم ...
    در پناه حق!
    پاسخ:
    سلام مهدیه جان
    بر شما هم مبارک دوست خوبم
    این چه حرفیه تمامی اهالی رفاقت به سبک شهید به گردنم حق دارن محال فراموش بشن اگه کسی هم فراموش بشه از عمد نبوده من کوتاهی کردم و یادم رفته
    خوش به سعادتتون زیارت کربلای ایران قبول

    کی برمی گردی م. جان؟
    کاش برای مامانم خیلی دعا کنی...
    پاسخ:
    اومدم عزیز دل نفسم
    خیلی خیلی دعا کردم اونم با دل شکسته ان شالله بحق جوادش شرمنده نشم
  • ... یک بسیجی ...
  • التماس دعا

    حاجت روا برگردید انشاالله
    پاسخ:
    زنده باشید دوست خوبم نائب الزیاره شما بودم
  • قرارگاه آسمانی شهیدعلیرضاحجتی(خادم الشهدا)
  • بی تو اینجا همه در حبس ابد تبعیدند
    سالها هجری و شمسی، همه بی خورشیدند
    توبیایی همه ی ساعت و هر ثانیه ای
    از همین روز، همین لحظه،همین دم عیدند...!
    اللهم عجل لولیک الفرج..
    هدیه نثار مولا 14 صلوات
    **********************
    در همان میدانی که متجاوزان و دزدان آمریکایی در زیر تلی از خاکستر مدفون می شوند،برادر شهیدعزیزما،محمد منتظر قائم خونش ریخته می شود و نمودی از شجاعت می شود.
    امام خامنه ای(مدظله العالی)

    سلام ونور...
    سنگر زیبایی دارید...
    ایام به کام، نورزتون فاطمی..
    به قرارگاهمون دعوتید.
    در پناه خدا زهرایی بمانید.
    التماس دعای فرج و شهادت...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم التماس دعا
    سلام من خواننده خاموشتونم
    ان‌شاءالله سفر بخیر و دل خوش و قبول خدا و آقا
    منم دلم پر کشید اگه هنوز پیششون هستین التماس دعا و زیارت 

    ممنونم
    پاسخ:
    سلام مامان س و ح عزیز خوش اومدید
    چه حاموش چه روشن همه شما عزیزان رو یاد کردم
    فدای مهربونیتون
    امروز هشتمه آخه
    پس کی میای؟
    پاسخ:
    سلام نجمه جان 9 اومدیم شب ببخشید
    زیارت قبول


    ممنون از این توجه و لطفت عزیزم
    پاسخ:
    فدای بهار عزیز
    عیدتون مبارک
  • امیرمحمد اسکندری
  • سلام علیکم ازوبلاگتان بازدیدکردم عالی بود خوشحال میشم به وبلاگ بنده حقیرنیزتشریف بیاورید
    واگرهم تمایل به تبادل لینک داشتید میتوانیددرقسمت نظرات اطلاع بدید
    موفق باشید
    یاعلی
    در مورد رفاقت مطالبی نوشته ام. خوشحال می شوم سر بزنید.
  • فدائیان ولایت
  • سلام.عالیه

    افتخار تبادل لینک؟

    التماس دعا
    پاسخ:
    به روی چشم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی