رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی
هو الرحمن الرحیم
آمده ام ولی از وقتی آمده ام هزار بار ارزو کردم : که ای کاش هرگز نمی آمدم !
دل کندن و آمدن سخت بود ...
حرم روز آخری زار میزدم گریه میکردم
آقا جــــــان از همین الان دلتنگی داره خفم میکنه نمیتونم
بدون حرم میمیرم ... چطور برم وقتی نمیدونم قراره کی برگردم
وقتی داشتم دعای وداع رو میخوندم یکی از بزرگان داشت سخنرانی میکردند میگفتند
آقا هیچکسی رو دست خالی نمیفرستند .... همین جمله بود که شنیدم و خودم را رساندم به اینجا



صورتم را گذاشتم روی سنگ های دیوار زار میزدم , آقا جــان بفاطمه بفاطمه بفاطمه
من رو از خودتون جدا نکنید ! آقا من قول میدم دختر خوبی باشم همونی که شما میخوایید من رو تنها نزارید
حال و هوای زیارت امسال فرق میکرد !
هیچ وقت به این زودی زودی ها قسمت نمیشد برم زیارت هرسال اگه آقا دعوت میکردن فقط یه بار اونم فروردین !
وقتی که تو شوک بودم که به این زودی دعوت شدم تا رسیدم به مشهد از دور که گنبد رو دیدم به مامان همش میگقتم من احساس میکنم دارم خواب میبینم !
وقتی رسیدم حرم شروع کردم به خواندن اذن دخول و شروع گریه ها فهمیدم تو این مدت چقدر دلتنگ بودم ... همش میگفتم آقا جان , بابای مهربون آخه من چطوری تشکر کنم که اینبار زود دعوت کردید !

کاغذی که اسم همه شما  بزرگواران رو نوشته بودم همه جا با خودم داشتم !
امانتی بود خصوصی بین من و خدا و امام خوبان ....
وقتی صحن آزادی رفتم بهشت ثامن شما هم در کنارم بودید ,
کنار تک تک شهدا و قبور خادمین حرم و عرفا همه شهدا در یاد و کنارم بودید



هیچ کجا فراموش نشدید بعضی هاتون برام نوشته بودید چی از طرف شما به آقا بگم ولی من بهترین بهترین و سعادتمندترین هارو خواستم اونی خواستم که آقا از ته دل میخوان ...
مزار مطهر شیخ نخودکی , علامه حسینی طهرانی و شیخ طبرسی و ... به یادتون بودم
حتی لحظه تعویض پرچم گنبد آقا که پرچم سیاه رنگ نصب کردند ...



همیشه که دخیل نمی توانم ببندم به پنجره فولادت

حتی تار و پود فرش های حرمت ...گره گشایی می کنند




  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۳)

  • عارفه الزهرا
  • سلاااااااااااااااااااام 
    بحححححح زیاررررتت قبوووووول 
    بیا ببوسمتتتتتتتت..... 
    بح بح بح....
    دستت درد نکنه دختر گللللل... 
    بوس بوس
    پاسخ:
    سلاااااااام فدات بشم
    فدات ♥
    عزیزی
    به سلامتی عزیزم 
    سلام عزیزم
    زیارت قبول
    خوشا بسعادتت
    نمیدونی چقد دلتنگم ... چقدر دلتنگم ... چقدر دلتنگم!
    پاسخ:
    سلام فاطمه جاااان من فدات بشم خودت که میدونی همه جا به یادت بودم وقتی بهت زنگ زدم درست جلو پنجره فولاد بودم
    اگه بدونی دلم چقدر تنگ شده بود ! اندازه انگشت کوچیکه پا مورچه :)

    سلاااااام یاس بانو جونییی

    خوش آمدیییی

    خوشحالم...دلم برات تنگ شده بود..:))

    پاسخ:
    سلامممممم فدات بشم
    من فدای شما بشم
    دل من هم تنگ شده بود باور کن ! همش یاس بانوت تو گوشم بود :)
    هرچی زود به زود ادم حرم میره، وابستگیش به اقا و حرم بیشتر میشه!
    دلم برا بقیع میسوزه!!!!!
    پاسخ:
    :(((
    آخ
    سلام گلم
    زیارتت قبول
    ایشالله به زودی قسمتت بشه مجدد
    پاسخ:
    سلام فدات بشم
    ان شالله با هم
    زیارت قبول دوست عزیز؛
    ممنونم که اسم منو هم به لیست اضافه کردی!

    درپناه حق
    یازهرا
    پاسخ:
    سلام دوست خوبمممم
    زنده باشید
    در عالم رفاقت فقط انجام وظیفه بود
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • سلاااااااااام دوست دوست داشتنی گل و مهربون
    عزیزم تو چقدر مهربونی آخه؟
    خدا حفظت کنه
    زیارتت قبول باشه خواهری گلمممممم:*****
    دل نوشته هات بدجوری دل آدمو خوب میکنه...
    ممنون که یاد هممون بودی:*******
    پاسخ:
    سلام بهشت عزیز
    من خاک پای تمام دوستانی هستم که من روسیاه رو هیچ وقت فراموش نمیکنن
    فدااااااا عزیز زیارت شما هم قبول شما رو برده بودم آخه
    ♥ فدایی داری
    سلام؛
    باافتخار شما رو با نام "سنگرخاکی"لینک میکنم
    پاسخ:
    برای من حقیر باعث افتخاره

    خوش به سعادتتون ...




    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب

    پاسخ:
    سلام علیکم
    نائب الزیاره بودم

    با کمی تاخیر ..
    زیارت قبول ..!

    هیچ وقت نمی تونم حست رو درک کنم ..
    مگر وقتی که قسمت شه برم قم !
    دعا کن :(
    پاسخ:
    فدات عزیز ممنونم
    ان شالله بحق حضرت زهراااااا قسمت بشه زودی زود بری حرم
    بحق جواد امام رضا
  • یار شیخ عبدالزهرا(یار طلبگی و هزار و یک...)
  • سلام خواهر جون
    زیارتتون قبول.
    ان شاءالله با دست پر برگشته باشید و ان شاءالله زیارت دوباره هرچه زودتر نصیبتون بشه.
    ممنونم که به یاد من هم بودید.
    خدا حفظتون کنه الهی.
    یه جایی خوندم همه اهل بیت مهربان هستند نسبت به شیعیان اما لقب رئوف فقط مختص به آقا امام رضا علیه السلام هست چون حضرت نخواسته و بر زبان نیاورده عطا میکنند...
    شما هم شیعه و محب همین آقای رئوفید که مارو بدون اینکه بخوایم و بدونیم دعامون کردین.
    آجرک الله خواهر
    پاسخ:
    سلام فدات بشم خیلی خوش اومدی
    فدات عزیز خوش به سعادت شما که همسایه آقا هستید اینقدر غبطه میخورم
    خوش به حالتون
    خدا شما دوست خوبم رو حفظ کنه
    بله دقیقا
    :(( تسلیت دوست عزیز
    سلام به شما بانوی گمنام
    زیارتتون قبول  ان شاءالله
    خیلی زیبا و از ته ته دلتون نوشته بودید کاملا معلوم بود
    ان شاءالله عاقبت به خیر بشید و خوشبخت
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    ممنونم از شما , لطف دارید
    عاقبتتون شهادت بالام جان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی