رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام علیکم

چرا اخبار و سایت ها و بقیه کانل هامون پر شده از خبر فوت آقای پاشایی ؟

اینقدر بها به خوانندگان بی انصافی به خدا ....

اینهمه پاسدار و نظامی هامون شهید میشن ، چرا این همه خبر منعکس نمیشه !

واقعا جای ارزش هامون عوض شده






یه موتور گازی داشت که هرروز صبح و عصر سوارش میشد و قارقارقارقار باش میومد مدرسه و برمیگشت .
یه روز عصر که پشت همین موتور نشسته بود و میروند،رسید به چراغ قرمز.ترمز زد و ایستاد
یه نگاه به دور و برش کرد و موتور رو زد رو جک و رفت بالای موتور و فریاد زد :
الله اکبر و الله اکــــبر ...
نه وقت اذان ظهر بود نه اذان مغرب .
اشهد ان لا اله الا الله ...
هرکی آقا مجید و نمیشناخت غش غش میخندید و متلک مینداخت و هرکیم میشناخت مات و مبهوت نگاهش میکرد که این مجید ؟چش شُدِه ؟! قاطی کرده چرا ؟ !
خلاصه چراغ سبز شد وماشینا راه افتادن ورفتن و آشناها اومدن سراغ مجید که آقااا مجید ؟ چطور شد یهو ؟ حالتون خوب بود که !
مجید یه نگاهی به رفقاش انداخت و گفت :
"مگه متوجه نشدید ؟
پشت چراغ قرمز یه ماشین عروس بود که عروس توش بی حجاب نشسته بود و آدمای دورش نگاهش میکردن .
من دیدم تو روز روشن جلو چشم امام زمان داره گناه میشه . به خودم گفتم چکار کنم که اینا حواسشون از اون خانوم پرت شه . دیدم این بهترین کاره !"
همین!


"برگی از خاطرات شهید مجید زین الدین

(شادی روحشون صلوات)


عــــــــلـــــــــمدار لـــــشـکـر 17علی‌بن ابیطالب(ع)التماس دعا


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۶)

سلام
اینهمه پاسدار شهید، اینهمه بزرگان...اصلا نزدیک ترینش آیت الله مهدوی...
ما بچه مذهبیام کم میذاریم...

وقتی فرصت هست، وظیفه زیاد است. وقتی به خاطر این فرصت، حمله و دشمنی و تهاجم هست، باز وظیفه زیاد است. امروز شما در یک چنین وضعیتی هستید. نباید هم بترسید؛ «و یخشونه و لا یخشون احدا الّا اللَّه». از هیچ چیز نترسید، از سختی‌های راه نهراسید. نه اینکه بگوئید سختی نیست؛ چرا، سختی هست؛ اما از این سختی نترسید. به استقبال کارهای دشوار و سخت بروید. کارهای نشدنی را انجام بدهید. مگر در ایران نشد؟ در ایران یک کاری انجام گرفت که اگر همه‌ی تحلیلگران عالم، ساعتها، روزها و شبها می‌نشستند وقتشان را صرف میکردند، جز به این نتیجه نمیرسیدند که وقوع این کار محال است .

بیانات در جمع روحانیون شیعه و اهل سنت کرمانشاه‌ ۱۳۹۰/۰۷/۲۰

 

اجرکم الله

اگه موافق باشید همدیگر را به جمع همسنگران خود بیفزاییم...!

اگه موافق بودی مارو با"راه شهدا" لینک کن، بعدش هم خبرم کن...

یا علی

 

"الله اکبر، یادی کبریایی است،

آن چنان که  همه ماسوی

در آن یاد فراموش می شود.."

خیییلی برام جالب و همینطور زیبا بود.

سپاس

 

پاسخ:
سلام دوست عزیز
زنده باشید
انها برای پرت کردن حواس چ میکردند و ما چ میکنیم


پاسخ:
:(
سلام.
واقعا همچین کارهایی اخلاص و جرئت زیادی میخواد که حاضر باشی بخاطر امام زمانت و برای رضای خدا همه مردم فکر کنن دیوونه ای و مسخرت کنن....ایشالله ما هم بتونیم ادامه دهنده راهشون باشیم....
من 2،3 سال پیش یه مدت همیشه مطالب وبلاگتون رو دنبال میکردم ولی اون موقع به این نتیجه رسیدم که بودنم توی اینترنت و فضای مجازی باتوجه به نکات مثبت و کاربردهای مفیدش و فضاهای خیلی عالی مثل این وبلاگ که داره نسبت به سودش داره ضرر خیلی بیشتری بهم میزنه. بنابراین تصمیم گرفتم یه مدت طولانی کلا" از این اینترنت دور باشم ....

مطالبتون خیلی وقتها بهم تلنگر زدن و خیلی چیزها رو بهم یاد آوری کردن و خیلی چیزها بهم یاد دادن....بعضی از پست هاتون واقعا روی من خیلی تأثیرگذار بودن.... فقط میخواستم بگم از اعماق وجودم خوشحالم و خدا رو شکر میکنم که توی این جامعه غرب زده ی فعلی هنوز هم افرادی مثل شما هستن که برای زنده نگهداشتن یاد شهدا و انتشار معارف اهل بیت تلاش میکنن و برای امام زمانشون این همه دغدغه دارن و بعداز اینهمه سال هنوز این وبلاگ رو سرپا نگه داشتن (اصلا فکرنمیکردم که هنوز هم این وبلاگ سرپا باشه)....از صمیم قلبم دعا و آرزو میکنم توی تمام مراحل زندگیتون موفق باشین و تا آخر عمرتون زندگی حضرت زهرایی داشته باشین...و عاقبتتون هم ختم به شهادت بشه....راستی من پس فردا دارم میرم مشهد حرم امام رضا....اونجا هم حتما یادتون میکنم و براتون دعا میکنم....شما هم برای من روسیاه دعا کنید.......یازهرا
پاسخ:
سلام علیکم
موندم چی بگم
لال شدم
فقط میتونم بگم هرچی بوده عنایت حضرت زهرا و شهدا بوده
دعامون کنید خیلی
که به گفته رهبر عزیزمون : «امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»
پاسخ:
عاقبتتون شهادت بحق حضرت زهرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی