رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

بسم رب الحسین


زودتر کاری کن مهربان اربابــــ . . .

اربعین نزدیک است !

قصدمـ این نیست به کار شما دخالت بکنمـ  . . .

حرف ، حرف شما  . . . ولی !

راضی نشو  ،

به رفیقمـ که حرمـ رفته حسادت بکنمـ . . .




در تمام عـمـرم سه آرزو دارم:

اول زیارت بعد به برکت زیارت معرفت و در نهایت سعادت شهادت

دعایم کنید به آرزوم برسم


+ راستی تا کربلا چقدر راه مانده !



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۴)

  • خرید خانه در استانبول
  • خیلی خوب و عالی بود

  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم مومن
    ان شاالله به زودی کربلا باشید ...
  • خادم الحسین بنی فاطمه
  • انشا الله اربعین زائر با معرفت ارباب باشید و مارا هم از دعای خیر خویش فراموش نکنید


    سلام

    خیلی مطالب با حس و حالی تو مجموعه تون دارید

    درپناه 14 معصوم ماجور باشید

    التماس دعا

    یاعلی
    سلام! آیا از توییتر استفاده می کنید؟ من می خواهم از شما پیروی کنم اگر این درست باشد.
    من کاملا از وبلاگ شما لذت بردم و منتظر پست های جدید هستم.
    پاسخ:
    نه حقیر توییتر ندارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی