رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

دل من لک‌زده برای حـــرم ، شب جمعه حرم که مهمانی‌ست...
روضه علقمه، حدیث وفــا ،خود زهرا به روضه‌ها بانی‌ست...
می‌رساند به روضه‌ها خود را ،میزبانی به عهده‌ی مهدی‌ست...
دین من عشق ، عشق آل علی ، مذهب شعر من أبالفضلی‌ست...
 
اللهم ارزقنا کربلا بحق الحسین(ع)

 

 
 
سلام علی آقا
میدانم امشب همه مهمان ارباب هستید ،
امشب دل را سمت شما فرستادم میشود به ارباب برسانید این همه دلتنگی را ؟؟؟
خوشا به سعادتت
علی آقا راستش را بخواهی حالم رو به راه نیست ...
میدانی جامانده ام ... همان چیزی که تو هیچ وقت نماندی ....
علی آقا شما نه از کربلا جامانده ای نه از شهادت
اربعین شده ، نمانده طاقت دوری ، چه می‌شود به نگاهی فراق ما به سر آید

+کلیپ پیاده روی اربعین شهید علی خلیلی
راستی

مادری شبهای جمعه کربلاست...

 
بعضی از عکس ها فقط دل رو میسوزنن ... فقط فقط میفهمی واقعا بیچاره ام
مثل این عــــکس
 
التماس دعا .... یا علی
 
 
  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲)

من و این همه غم، ارباب ارباب ...
ببرم به حرم، ارباب ارباب ...

ان شاالله به زودی روزیتون
برای ما هم دعا کنید
یا علی
  • فانوس جزیره
  • بیچارتم حسین جان ...
    پاسخ:
    ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی