رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

عبدالکریم کفاش ؛ پیرمرد کفاشی بود که وجود نازنین بقیه الله هر هفته

به مغازه او می آمدندروزی از او سوال کردند که اگر یک هفته نیایم چه می کنی ؟

عرضه داشت : آقا قطعا دق می کنم .

آقا فرمودند : اگر غیر از این بود نمی آمدم


روزی امام زمان در مغازه عبدالکریم کفاش نشسته بودن که رو میکنند به عبدالکریم و میگویند:

عبدالکریم کفش های منو ببین نیاز به وصله دارن

عبدالکریم جواب میدن:آقا به روی چشم اما اجازه بدهید اول سفارش های مردم رو تموم کنم

بعد به کفش های شما برسم.

امام زمان برای بار دوم می فرمایند:عبدالکریم کفش های من نیاز به وصله دارن برام بدوزش.

بازم هم عبدالکریم همان پاسخ را میدهند.

برای بار سوم امام زمان می فرمایند عبدالکریم کفش های منو برام بدوز.

این بار عبدالکریم کفاش از جایش برمیخیزد و به جلوی آقا میره و آقا رو بغل میکنه و

محکم فشار میده و میگه آقاجان قربونت برم من که گفتم چشم اما اگه بار دیگه بگین

 همینجوری که تو بغلم گرفتمتون داد میزنم آی مردم بیاین که امام زمان اینجاست.

امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) می فرمایند عبدالکریم اگه اینطوری نبودی هرگز به سراغت نمی اومدیم

کتاب روزنه هایی از عالم غیب / نویسنده:آیت اللَّه سید محسن خرازی





  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۹)

  • کارتونیست مسلمان
  • عالی بود
    عالی بود
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • میهمان ...
  • یابن الحسن

    حاصل عمر اگر نیم نگاهی باشد
    بهر آن نیم نگاه با دل زار آمده ام
    سلام و عرض ادب خدمت خواهر بزرگوارم
    بابت پست زیباتون تشکر
    وب پر محتوایی دارین با افتخار لینک شدین اگر دوست داشتین ما رو لینک کنین بنده وب دیگه ای هم با عنوان خادم الزینب دارم اگر تشریف بیارین باعث افتخار هست
    منتظر حضور گرمتون هستم
    هر چند دیر هست ولی عیدتون مبارک
    ببخشید دوست داشتم همه ی پستهاتون رو بخونم ولی فعلا فرصت ندارم سر فرصت مناسب حتما میام
    موفق باشین و سرفراز
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    وای شما واقعا شرمنده ام کردید :(
    عیدتون مبارک ، ان شالله که به زودی زود زیارت مدینه منوره قسمتتون
    چرا نشه ، برای من خیلی باعث افتخاره
    حتما لینک میشید
    خواهرم سلام دوباره شرمنده وبتون چون بلاگفا نیست اجازه لینک نمیدن تو پیوندها لینک میکنم لینک نمیشین ولی یه جایی وب شما رو ثبت کردم که بتونم بهتون سر بزنم
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    میدونید متسفانه بلاگفا وبلاگ بیان رو نوعی اسپم معرفی میکنه نوعی تبعیض نژادی :/
    به هرحال برای من جای خوشحالی که عزیزانی چون شما میان اینجا
    علی یارت دوست خوبم
    سلام و عرض ادب
    خواهر بزرگوارم ممنون از حضور گرم و پرمهرتون
    من فعلا زیاد نمیتونم پست بزارم به خاطر کنکور ارشد هر موقع فرصت پیش میاد یا تو مناسبتها پست میزارم البته تا کنکور به این شکل هستش بعدش فعالیتم دوباره زیاد می کنم وبهای مذهبی باید فعالیتشون زیاد بشه تا کور بشه هر کی که نمیخواد وب مذهبی تو این فضا وجود داشته باشه
    برا شما خواهر گل و مهربونم آرزوی موفقیت و سرفرازی دارم
    انشاءالله شهادت روزیتون بزرگوار سیده خانوم
    بانو ببخشید این قسمت نظرات شما نمیدونم شکلک و گل کدوم قسمتش هست برا همین براتون صلوات می فرستم اجرتون با سیدالشهداء
    انشاءالله سلامت باشین خیلی خیلی خوشحال شدم با شما آشنا شدم
    انشاءالله هر موقع پست جدید گذاشتم بهتون خبر میدم
    برا سلامتیه خواهر گلم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    این چه حرفیه واقعا کلبه زیبا با مطالب زیبایی دارید
    چقدر شما با محبت هستید خدا حفظتون کنه
    وای کنکور :) میدونید بچه های مذهبی باید تو عرصه ها حتما باشن با فعالیت های اخلاص و خاکی و امام زمانی ، ان شالله که شاگرد ممتاز کنکور بشید من بیام بگم ایشون آبجی منه ها :)
    خواهر خوبم شما گلید وجود و نظرات شما برای من باعث افتخاره
    من هم برای گل روی شما و سلامتی شما صلوات میفرستم (اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم )
    چقدر دعای قشنگی ، خیلی خوبی به خدا ، عجیب این دعاهارو دوست دارم
    ممنونم دوست خوبم منم شاکرم که دوستی چون شما نصیبم شده
    حتما منتظر مطالب خوبتون هستم

    سلام دوست خوبم
    چقدر زیبا بود
    چقدر راه است تا امام زمانی شدن ...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    فاطمه جان میدونی راه زیاد نیست ما دور شدیم
    فاطمه پا روی هوای نفس باید گذاشت
    میشه دعام کنی ؟
    با اجازتون این مطلب زیبا رو برای عده‌ای دوست فرستادم البته با ذکر آدرس وبلاگتون [لبخند]
    پاسخ:
    سلام فاطمه مهربانم
    عهه اجازه چیه ، آدرس وبلاگ نمیخواد دوست خوبم ....
  • نجمه محروقی
  • الآن واقعا نمدونم چی باید بگم!!
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    فقط باید یه کاری کنیم باید به آقا نزدیک بشیم خیلی خیلی
  • تب باران
  • بارها و بارها این رو شنیدم و یا خوندم ولی ...

    هم اخلاص دارد و هم حق الناس و هم محبت . تلفیق عجیبی از داشتن امام .

    خوشا به سعادتشان .

    باشد که ما هم عزممان را برای دیدار او جزم کنیم . ان شاالله



    پاسخ:
    سلام
    میدونید منم حسم مثل شماست
    ان شالله
    مولا گفتن شما گناه نیکنید و پا روی نفس بزارید خودم میام دیدارتون
    کافی فقط مفید باشیم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی