رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۱)

کاش
کاش ...
از اینکه ی طوری رفتار میکنند انگار که این مطلب اصلا مهم نیست ناراحتم. احساس میکنم مداهنه و مساحمه را با اعتدال اشتباه گرفته ایم. اینکه دشمن کیه و دوست کی. خدا وکیلی اصرار بر داشتن مذاکره با آمریکا شیطان صفت را نمیفهمم. خصوصا اون تیکه بردش را! خدا همه ما را از گزند دشمنان و البته ساده انگاری در برابر ایشان محفوظ و مصون بدارد.همه ایران و انقلاب عزیزش را.
پاسخ:
الهی آمین
باور کنید منم نمیتونم کارهاشونو درک کنم
عجب تیکه ای خواهرم در عین حال که خنده دار هست ولی تلخ
بله کاش
کاش اون چیزی هست که دیگه نمیشه
ممنون از پست بسیار عالیتون بانووووووووووووو
پاسخ:
:)
سلام و عرض ادب نازنین بانووووووووووووووووو
این علامت که گذاشتین مفهومش چیه؟
پاسخ:
یعنی خیلی گلی دوست خوبم 
طنز جالبی بود!
پاسخ:
ولی واقعیت بود ها 
  • سجاد عنایتی
  • روزی پشیمان خواهند شد و اعتراف خواهند کرد
    .
    به روز نمودیم
    پاسخ:
    پشیمونی سودی نداره 
    خواهر عزیزم این هم از اون تحلیل هایی هست که نشون میده شما فقط دارید خبرهاتون رو از یک منبع فقط دارید میگیرید...
    اگر منبع فقط آقاست....پس اون که ایشون میگن که اینها فرزندان ملت و انقلابن چی؟
    قبول کنید واقعا تناقضه!!
    پاسخ:
    خیلی سخت میگیرید ها !
    اگه شهید باکری  بودن هیچ وقت اینکارو نمکیردن یا شهید همت بیشتر حرف آقا رو گوش میدادن
    این تحلیل نبود فقط حرف دل بود کاش بزرگا و مسولین کشور راه شهدامون رو میرفتن کاش مثل اون ها بودن
    میدونید منبع خبر من کجاست ؟ اگه اسم وبلاگ من رو ببینید میبینید راه من و خط من کجاست
    من راهم شهداست شهدایی که اگه امنیت داریم اگه داریم مذاکره میکنیم مدیون اون ها هستیم شما که خیلی داغ آقای روحانی و ظریف رو به سینه میکشید فقط یک سوال ساده : جناب آقای حسن روحانی رییس جمهوری گویا وقت ارسال پیام تسلیت برای شهادت سردار اسلام در خط مقاومت را نداشتند و بیشتر وقت خود را صرف تهیه و تدوین پیام تسلیت برای فوت ملک عبدالله پادشاه عربستان معطوف ساختند. چرا ؟
    مگه راه ما اسلام نیست ؟ شما مراجع تقلید رو قبول دارید ؟ آقای نوری همدانی رو قبول دارید ؟
    خوب سخنان ایشون رو بخونید

    حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، ضمن محکوم کردن توهین وقیحانه نشریه فرانسوی به ساحت مقدس رسول مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) از سکوت معنادار مسؤولین در قبال این حرکت گستاخانه و همچنین سفر نابجای وزیر امور خارجه در چنین شرایطی به پاریس انتقاد کرد و گفت: «توقع و انتظار این است که مسؤولین واکنش جدی به این اقدام نشان دهند.

    حضرت آیت‌الله نوری همدانی یادآور شد: وقتی آن‌ها در حال ستیز با ما و مقدسات اسلامی هستند، این‌گونه مسافرت‌ها چه معنایی دارد؟ به عقیده بنده در چنین شرایطی باید به دنبال تجدیدنظر در روابط خود با این کشورها باشیم نه مسافرت

    خوب حالا من یک عکس گذاشتم تو پست که ای کاش مسولین مثل شهدا باشن شما اومدید میگید رفتارم متناقضه ؟ این رفتار شماست که متناقضه این شما هستید که چشم هاتون رو روی واقعیت بستید . بحث آمریکا و تحریم و سیاست بکنار ولی انسان نباید یک جو غیرت دینی داشته باشد؟!!
    واقعا ما مسلمانیم؟؟
    به فرموده امام خامنه ای همه باید تاریخ 100سال اول اسلام رو بخونن
    هیچ نیرویی نمیتونه به نظام اسلامی ما لطمه ای بزنه غیر از بی بصیرتی مردم وخواص
    در عصری که همه مظلومین جهان در حال قیام هستن دولت ایران انقلابی در حال باج دادن به دشمن 36 سالشه و امام و مقتدای ما بارها از بی نتیجه بودن این مذاکره ها گفته! حالا حتما تاریخ صدساله اسلام رو بخونید و ببینید اوضاع امروز ما شبیه کجای تاریخه و نتیجه این اوضاع چطور رقم خورده?
    من نمیخوام با شما بزرگوار بحث کنم فقط این و بدونید اینقدر تو این وبلاگ آزادی دارم که بتونم کمی انتقاد کنم
    اتفاقا انتقاد باید باشه....اگر نباشه همه امکان به بیراهه رفتنمون زیاد میشه....
    ولی بهه شرطی که انصاف رو به خرج بدیم.....
    زمانی که به اشتباه موضوع عبثی شبیه هلوکاست (در اینکه حق بود شکی ندارم)توسط مشاوران بی کفایت فردی ، جزو مباحث بولد سیاست خارجی مطرح میشه و در نتیجه باعث میشه که همه با ایران چپ شوند....(بلکه ممکنه بفرمایید بزارید کل دنیا با ما چپ شوند...په باک؟....)وقتی جناب رامین مشاور اصلی جناب احمدی نژاد میشه طراح هلوکاست دیگه چه انتظاری از سیاست خارجی خواهیم داشت...؟
    پسر ایشون 20 روز قبل از انتخابات 88 میاد ایران برای تبلیغات ایشون و بعد از برتری احمدی نژاد دوباره برمیگرده آلمان و بعد از 4 سال میاد و خانم بازگیر معروف رو میگره....!!!
    میفرمایید که مگه هلوکاست اشتباه بود؟
    نه خیر قرار نیست هر راستی رو مطرح کنیم؟
    مگر زمان ریاست جمهوری آقا ایشون این مباحث رو مطرح میکردند؟
    -----
    مطرح کردن بحث ها توسط رهبر با رییس دولت در نظر غربی ها متفاوته...

    مثل اون زمان که امام بر ضد سلمان رشدی پیام داد و اروپایی تحرکاتی انجام ندادند ولی وقیت حادثه رستوران میکونوس اتفاق افتاد، چون منسوب به دولت وقت هاشمی بود ، کل سفرا بیرون رفتند....
    -----------
    ما در سیاست خارجی مون در 40 درصد چوب اسلامی حرف زدنمون رو میخوریم و 60 درصد چوب بی تدبری و بی کفایتی مسولینمون....

    حضرت آیت الله نوری همدانی رو فقط در حد مسائل مذهبی قبول دارم و در بقیه امور نه.....یعنی در امور سیاست خارجی ایشون در حد کارشناس هم نیستند...
    چطور ممکنه یک مرجع تقلید بیاد در این زمینه نظر بده؟اصلا برای من قابل توجیه نیست....
    فقط یک مرجع تقلید در زمینه سیاست خارجی من کارشناس میدونم و البته حرفش برام حجته اونم حضرت آقاست....
    .
    هیچ کس نباید تیم مذاکره کننده را سازش‌کار بداند/ ماموران دولت، فرزندان انقلاب (12/8/92)

    هیچ‌کس نباید این مجموعه‌ی مذاکره‌کنندگان ما را سازش‌کار بداند؛ این غلط است؛ اینها مأموران دولت جمهوری اسلامی ایران هستند، اینها بچّه‌های خودمان هستند، بچّه‌های انقلابند؛ یک مأموریّتی را دارند انجام میدهند. کار سختی هم هست [که‌] بر عهده‌ی اینها است؛ دارند با تلاش فراوان آن کاری را که بر عهده‌ی آنها است انجام میدهند. بنابراین نباید مأموری را که مشغول یک کاری است و مسئول یک فرایندی است مورد تضعیف یا توهین یا بعضی از تعبیراتی که گاهی شنیده میشود - که اینها سازش‌کارند، و مانند اینها - قرار داد؛ نه، این حرفها نیست.
    /
    و 
    حقا و انصافا ایستادگی میکنند (6/9/93)

    هیئت مذاکره کننده‌ى ما حقّاً و انصافاً پرتلاش و جدّى هستند؛ ایستادگى میکنند، با منطق حرف میزنند، زیر بار حرف زور نمیروند، دارند کار میکنند؛ این را هم همه توجّه داشته باشند. حالا جزئیّات و آنچه را در این گفتگوها میگذرد، غالباً مردم مطّلع نیستند؛ نه، با جدّیت، با منطق، با دلسوزى دارند کار میکنند و منطقى هم عمل میکنند.
    .

    پاسخ:
    سلام
    فقط یه چیز میگم حضرت آقا هم مرجع تقلید هستند سیاست جدا از دیانت و اسلام نیست
    کسی تو این وبلاگ تیم مذاکره کننده رو سازشکار ندونست و نمیدونه فقط این مذاکره با بعضی رفتارها جای تعجب داره
    اخیرا اگه سخنرانی حضرت آقا برای مردم قم رو گوش کرده باشید حضرت آقا فرمودند :
    ازجملهى بزرگترین مسئولیّتهاى مسئولین کشور همین است که کارى کنند اگر دشمن دلش نخواست تحریم را بردارد، به رونق کشور و پیشرفت کشور و رفاه مردم ضربهاى وارد نشود؛ راه آن چیست. راه آن این است که مراجعه کنیم به درون کشور، به درون ملّت، از نیروهاى درونى کشور استفاده کنیم و راههایى وجود دارد؛ آدمهاى صاحبنظر، آدمهاى کارشناس و بااخلاص، گواهى میدهند که راههایى وجود دارد که انسان بتواند به خودش متّکى باشد. این وظیفهى مسئولین کشور و مسئولین دولتى است، چشم ندوزند به دست بیگانه؛ بیگانه یکوقت مایل است فشار وارد بیاورد، شما هرچه عقبنشینى کنید، مىآیند جلو؛ هرچه شما یک قدم عقب بروید، آنها یک قدم مىآیند جلو؛ دستگاه استکبار، دستگاه ترحّم و انصاف و انسانیّت و ملاحظه که نیست؛ هرچه شما عقب بروید، آنها جلو مىآیند. فکر اساسى بکنید. فکر اساسى این است که کارى کنید که کشور از اَخم دشمن ضربه نبیند، از تحریم دشمن لطمه نخورد؛ و راههایى هست، کارهایى هست که میشود کرد؛ بعضى را هم کردهاند و موفّق بوده است و جواب داده است؛ میشود کارهایى کرد؛ میشود این حربه را از دست دشمن گرفت، والّا اگر چنانچه چشم ما به دست دشمن باشد که «آقا، اگر اینکار را نکردى تحریم باقى میماند» [فایدهاى ندارد]؛ کمااینکه آمریکایىها با کمال وقاحت دارند میگویند «اگر در قضیّهى هستهاى ایران کوتاه هم بیاید، تحریمها یکجا و همه برداشته نخواهد شد»، این را صریح دارند میگویند. این نشاندهندهى این است که به این دشمن نمیشود اطمینان کرد نمیشود اعتماد کرد. من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛ مذاکره کنند؛ تا هروقت میخواهند مذاکره کنند! من معتقدم باید دل را به نقطههاى امیدبخش حقیقى سپرد، نه به نقطههاى خیالى نه به نقطههاى خیالى، آنچه لازم است این است"
    من آدرس میدم برید بخونید بزرگوار http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=28598
    این رو بدونید درست روزی که به پیامبر توهین میشه فرداش آقای ظریف و کری میروند پیاده روی لزومی نداره
    فدا کردن اسلام و مقدسات برای چه ؟ برای عقب نشینی و تحریم بیشتر ؟
    و نکته اخر این رو ذکر میکنم که لزمی نداره حقیر رو مجاب کنید که حتما تیم رو تشویق کنم تا زمانی که اون مسیری که حضرت آقا رو نرفتن لزومی برای اینکار نمی بینم حضرت آقا از این دولت انتظار دارن اقتصاد مقاومتی میخوان و بی نیازی تمام از خارج ولی ما فقط میگیم مذاکره کجای اینکار درست ؟
    ببخشید اگه سخن و حرف بیشتری دارید با بزرگان و کارشناسان درمیان بگذارید حقیر فقط در این حد میتونم کمکتون کنم

    شرمندم کردی خواهر گلم
     بانوووووووو خودتون گل هستین منو گل دیدین

    پاسخ:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی