رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی
جشنواره واقعی فجر راهیان نور است.

تمام سیمرغ ها و تندیس ها کم است

برای مردم و خادمین شهدا....


+ به اسم "فجر" و انقلاب اسلامی جایزه ها را بدهید به اینان که انقلاب از نوع اسلامی اش را "زجر" می دهند!

+ فیلم فجر باید جشنواره هنرمندان متعهد به اسلام و انقلاب باشد نه جشنواره مانکن ها و مدهای غربی

+ داشتم همینجوری دیشب کانال هارو عوض میکردم یه هو شبکه نمایش جشنواره فجر رو نشون میداد دیدم داره یک نفری خوانندگی میکنه زود کانال رو عوض کردم یه هو بابا گفت اون زنه کی بود داشت میخوند !!! من : بابا کدوم زنه ؟ دادم شبکه نمایش دیدم بابا اون مرد که موهاش تا کمرش میرسه و دم اسبی بسته ! میخوان بگن خیلی هنرمندن :/


میخوام یکی هنرمندان واقعی رو بهتون نشون بدم !




  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۶)

چی بگم؟!!
فقط می گم خدا آخر عاقبت این کشور رو به خیر کنه...
پاسخ:
الهی آمین 
  • ... حسینی ...
  • از پاسخ من معلمان آشفتند

    بر دهانشان هر آنچه آمد گفتند

    اما به خدا هنوز من معتقدم

    از جاذبه تو سیب ها می افتند

    یا صاحب الزمان(عج)

     

    پاسخ:
    یا صاحب الزمان ادرکنی 
    واقعا دردناک است ...

    خدا عاقبتمونو بخیر کنه 
    واقعا تاسف داره ...
  • نجمه محروقی
  • فکر کردم برای این پست نظر گذاشتم 
    می دونی بعضی وقتها که حدود 70-80% مواقع رو شامل میشه با خودم فکر می کنم که منم باید همینطوری باشم تا گلیمم از آب بیرون کشیده بشه...
    آخه هیشکی به من نگاه نمی کنه...
    سلام
    ممنون که یادمی 
    من از پست هات سرزدم 
    ولی توی بخش جدیدم کم پیش میاد بتونم قشنگ بشینم بخونم و بنویسم...
    حرف حق جواب نداره
    فقط سکوت می کنم
    اهدنا الصراط المستقیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی