رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی


یادمان باشد مردانه به زمین افتادند،تا دین و عزت و غیرت و ناموسشان به زمین نیفتد.
اینان ١٢٠ داوطلبی هستند که معبر گشودند در میدان مین، با پیکرهای خود.



روحمان با یادشان شاد

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۸)

خوش بسعادتشان ...

گاهی فکر میکنم اگر شرایط مشابهشان را داشتم میتوانستم جانم را تقدیم امام زمانم کنم؟!

بعید میدانم ... 
پاسخ:
خیلی سخته فاطمه جونم 
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام

    با پیام های خوردند وبردند! دارند چهره ی خبیث ترین ها را،بزک می کنند...

    بروزم به آدرس زیر:

     

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/11/14/payam1231231

     

    فرهنگ پرواز

    باتشکر

    پاسخ:
    سلام علیکم
    حتما میام
    http://s5.picofile.com/file/8166995076/1_Segment_1.flv.html

    .
    گوش کنید
    نظرتون مهمه....
    خواهشا بدون سوگیری نظر بدید....

    پاسخ:
    سلام علیکم
    خوب سخنرانی آقای احمدی نژاد بود که میگفتن تو سازمان ملل تو نیورک رفتار مردم پطور بوده !
    ببخشید من در مورد چی نظر بگم ؟
    یاد سفر به کربلا افتادم اونجا هرکس میفهمید ما از ایران اومدیم میگفت قهرمان کشورتون آقای احمدی نژاد ما هم کیف میکردیم !

    سلام و رحمه الله. خیلی دردناکه . خصوصا وقتی ی نهیب بهت میزنند که تو به تک تک این افراد مدیونی . مدیون! خدا خودش رحم و کمک کنه تا ما بتونیم دین ایشان را ادا کنیم 
    پاسخ:
    سلام علیکم
    :(
    خیلی چیزها یادمون رفته ....

    سلام
    یاد مقر شهید محمودوند افتادم
    دلمون هوایی شد
    پاسخ:
    سلام ان شالله شهادت قسمتتون
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    روحشان شاد راهشان پاینده باد
    خوش به سعادتشون. خوش به حالشون. ما که موندیم واقعا خودم به شخصا گم هستم. سرگردانم.
    نمی دونم اگر من اون زمان بودم می رفتم شهید می شدم. ولی خیلی خوش به سعادتشون باشه.
    پاسخ:
    هنوز تاریخ داره تکرار میشه باید طوری باشیم که اگر تکرار شد سربلند باشیم
    اره ولی دیگه الان مثل زمان جنگ نیست. اصلا یک طوریه که نمی تونم توصیفش کنم. یک طوری انگاری همه چی داره برای خودش پیش میره و در زندگی روزمره همه غرق شدند. خیلی هم این غرق شدن و دنیا زندگی رو احساس می کنم. خودم خسته ام. نه کاری از دستم برمیاد و نه می تونم خودم رو از این گم شدن نجات می دم و نه کسی دیگه رو. ادم هایی هم که می بینم احساس می کنم ظاهرشون یه چیزی میگه. باطنشون واقعا اون نیست. خواهر گمنام احساس می کنم اگر هم کسی چیزی میگه، شعار میده. یه مدت خواستم برم بسیج دیدم فعالیت هاش اونی نیست که باید باشه. دیدم همه چی سطحی شده. خواهر باور کنید احساسم خوب نیست. کاش امام زمان خیلی زود ظهور می کردند.  خواهر برام دعا کنید. ممنون.
    پاسخ:
    سلام بطرگوار همه نقش بازی میکنن ولی این رو باور کنیم که ما نباید محضر امام زمان نقش بازی کنیم 
    در نقش دختر خانواده در نقش مادر و همسر خانواده در نقش تربیت فرزند 
    اونی باشیم که جامعه امام زمانی میخواد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی