رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی
مگه آرزو بالاتر ازاینم کسی داره؟
شهادت: سامرا
طواف: حرم سیدالشهدا , حرم سقا , بین الحرمین...
تدفین: تو نجف، کنار مولا , قبرستان وادی السلام...
مگه عشق بالاتر از اینم هست که رو سنگ قبرت بنویسن:
" شهید مقاومت "
الانم فقط خدا میدونه کجاست!
فقط خدا میدونه
عند ربهم یرزقون یعنی چه...
مگه عاقبت به خیری معنای دیگه ای هم میتونه داشته باشه؟



+ شهدا چه کردند که شهید میرن 
گفت اون کارهایی که ما میکنیم اونا نکردن اون کارهایی که اونا کردن ما نمیکنیم

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۸)

سلام خدا بر شهیدان
ان شاءالله ما هم عاقبتمون بخیر شه
خوش به حال اونایی که با شهادت رفتن ...
خوش بسعادتشان ...
  • بهشت زودهنگام
  • تقوا... فقط تقوا...
  • سجاد عنایتی
  • بارها و بارها در مورد این افراد گفته شده و من کمترین در حدی نیستم که در مورد اینها بنویسم، ولی کمی فکر کنیم که چگونه انها ،ان میشوند و ما ، این..
    پاسخ:
    نظرتون واقعا درسته و حق گفتید 
    شهادت، هنر مردان خداست
    پاسخ:
    ان شالله شهادت روزیتون
    سلام علیکم مومن
    ممنونم
    این شهید بدجوری دل منو سوزونده با حرفش (البته از نوع مثبت)
    یه مطلبی خوندم ازش ،‌ به رفیقش گفته بود که بعد از شهادت من چند تا طرح برای من بزنید ، چند تا پوستر
    آخه من چهره ام زیبا نیست و شاید کسی برام از این کارا نکنه
    زیر مطلبی که برام کامنت گذاشته بودند در مورد این شهید نوشتم
    ما که از این شهید زشت تریم ، فکر کنم برای ما هم از این کارا نکنند (لبخند)
    به اون بنده خدا گفتم شما هم برای ما زحمت بکشید و چند تا پوستر بزنید (لبخند تلخ آرزو دار)
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم آقای عباس زاده
    جدی ؟ ولی من به این معتقدم هرچه آدم خوش قیافه نباشه ولی تقوا داشته باشه و شهید بشه زیبایی خاصی تو چهره پدیدار میشه ! لحظه ملاقات با خدا و سیدالشهدا شهدارو زیباتر میکنن ...
    ان شالله شهید بشید میگیم با فوتوشاپ کار کنن رو پوستر شما :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی