رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

بسم الله
سلام الله علیکم
12 اسفند تولدمه...
از شانزده سالگی وقتی سر قبر هر *شهید گمنامی*  که هم سنم بود میرفتم
احساس می‌کردم قرابت و نزدیکی ای دارم با ایشان...
امیدوار می‌شدم که *شهید* می‌شم...
17 18 19 20 21 22 ...
اما الان دیگه دارم نا امید میشم...
سنّم داره رد میشه از سن شهدای جنگ....
نفس بزرگتر و قوی‌تر میشه...
خدایا ...
حســـــــین جان...
آقای من...
من باورم شده که فدای تو می‌شوم باور مکن که بگذرم از باورم حسین
تا بزم روضــه‌های محرّم مـرا ببر در من بِدَم که آتش خاکسترم حســین


+ به حرمت این روزها که همه عزادار مادر هستیم تبریک نگویید , عاجزانه آرزو دارم برایم دعای شهادت کنید
+ زادروزم رو خیلی دوست دارم 12/12 , آرزو دارم همین روز روز شهادتم باشه در رکاب امام زمان
البته سال قمری 5 شعبان به دنیا اومدم روز میلاد جد بزرگوارم
+ همیشه دعاگوی همه اهالی رفاقت به سبک شهید هستم فراموشم نکنید

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲۲)

به امید روزی که بگیم شهادتت مبارک ♥
پاسخ:
سلام زهرا خانم گل
ان شالله
یعنی میشه ؟؟؟
سلام سلام دوباره اومدم ولی تو یه بارم نیومدی وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه
پاسخ:
:)

  • بهشت زودهنگام
  • سلام
    عزییییییییییزم جز ساداتی؛ من خیلی ساداتو دوست دارم؛ واقعا رو سر ما جا دارن:*******
    اینطوری نگو؛ پیامبرمون هم به شهادت از دنیا نرفتن؛ ولی هیچکس تو دنیا به اندازه ی ایشون نفسش را نکشته و به خدا وصل نبوده
    امیدوارم که به حق این اینام هر سنی که خدا صلاح میدونه هدیه ی تولدت بهت شهادت بده
    پاسخ:
    سلاممممممم
    خیلی خوش اومدی دوست خوبم ♥
    فدای شما بشم من خاک پای دوست های خوب و مومن هستم
    اخ که چه دعای قشنگی , آخر این زندگی فقط با شهادت ختم بشه همین , هر سنی که باشه :)
  • نجمه محروقی
  • همون که خودت می خوای 
    ان شاءالله به حق آقای رئوف ِ ایران
    پاسخ:
    نجمه جان یه لیستی نوشتم تو اول لیستی
    فقط نگو چی که بعد بهت میگم :)
  • نجمه محروقی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    کاش دعای خیرت باشه 
    یا نکنه داری میری کربلا؟
    *** ***** ** ****** ***** *** ***** ** ** **** **** **** ****** ***** **** *** 
    پس دعا کن **** ***** ****** ***
    پاسخ:
    :)
    بابا باور کن خیره
    از ته دل دعا میکنیم یه کسی که باهاش به خدا برسی و به آرامش مطلق

    واقعا شما سیدی؟
    خوش به سعادتت.
    ما به سیدها خیلی ارادت داریما!!!
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام بله
    ما مخلص شما نجمه خانم هستیم ♥
    همیشه همه جا دعاگوی همه دوستان هستم
    سلام
    ان شاءالله عاقبت بخیر شید
    پاسخ:
    سلام ممنونم از شما
    ان شالله شهید بشید
    علیکم السلام ...
    تولد همچین دختر مومنه ای را باید به پدر و مادرش بسی تبریک گفت.
    خوش به سعادتت بانو جان...
    ان شاالله همه به حاجات دلشون اگر به صلاحشونه برسن ؛ خصوصا شما ...
    و ان شاالله همه شیعیان جز با شهادت از دنیا نروند...
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام فاطمه جان بهتری ؟
    تونستی اون موضوع رو با خودت حل کنی ؟
    من کجا مومنم :)
    خوش به سعادت شما فاطمه جان , بهتر میدونی برای چه موضوعی میگم قدر نعمتی که بهتون داده شده رو بدون
    ان شالله
    خیلی برام عزیزی
    علی یارت
  • یا من حبیب لا حبیب له
  • خوش به حال کسی که تولدش با شروع فاطمیه است و این بدان معناست که تولد شما در فاطمیه است و امسال کادوی شما دست بی بی دو عالم است.مارا هم دعا کنید
    پاسخ:
    البته این تولد زمانی مبارک با خالصی و توبه از هرگناه باشه ... پاک پاک وارد فاطمیه شدن
    همیشه دعا گو هستم همیشه
    سلام خانمی
    الحمدلله خیلی بهترم
    کم کم دارم باهاش کنار میام...
    ان شاالله قدر بدونم برام دعا کن عزیزم
    قربونت دوست خوبم لطف داری
    خیلی محتاج دعاتم عزیزم ... دعا کن عظمت موضوع رو هضم کنم!
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    الحمدالله
    به روی چشم
    سلام و رحمه الله. ١٢/١٢ . با شما موافقم که زیباست. هنوز جا دارید. شهادت هفتاد مرتبه است. امیدوارم به شهادت از این دنیا بروید. زیر لوای مهدی فاطمه(عج) . از آن یاران مخلص که سینه هایشان به گرمای آیات قرآن گرم است و نفس هایشان به ذکر . اشکهای شبانه شان از پس استغفارها به سکوت نماز میرسد. و تکاپوهای روزشان آنها را از خدا غافل نمیسازد. 
    به هر حال تولد شما مقارن شام شهادت بانو ست . آرزو میکنم حضرت زهرا ( س) از نور خود به شما ببخشد آنقدر که در قیامت به هر سو روی برگردانید اثری از ظلمت و وحشت نباشد. 
    از این بهتر هدیه ای نداشتم. 
    خصوصا حالا که فهمیدیم سید هستید. 
    پاسخ:
    سلام علیکم
    اینقدر دعا قشنگ بود فقط دوست چندبار بخونمش
    ممنونم از این دعا که برام هدیه ای ارزشمند بود
    ﯾﮏ ﻋﻤﺮ ﺩﻭﯾﺪﯾﻢ ﻭ ﺑﻪ ﺟﺎﯾﯽ ﻧﺮﺳﯿﺪﯾﻢ
    ﯾﮏ ﺁﻩ ﮐﺸﯿﺪﯾﻢ ﻭ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ ﺑﻪ ﻣﻌﺮﺍﺝ
    حضرت زهرا سلام الله علیها :
    هر که خداوند را بی پیرایه عبادت کند ، خداوند برتین مصلحتش را نثار او می‌کند.
    بحار الانوار - ج 70 - 249


    سلام علیکم مومن
    شهادت حضرتش تسلیت باد
    زندگی باعزت و رفتن باعزت تری داشته باشید و عاقبتتون ختم به شهادت
    لطفا بنده را دعا کنید
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم آقای عباس زاده
    شهادت بی بی دوعالم بر شما تسلیت
    همیشه دعاگو هستم


    سلام علیکم

    ان شاء الله بحق بی بی دو عالم شهید بشید

    شهادتت کاری به سن و سال نداره ؛ باید خواست و گرفت و رفت
    ما هم میتونیم شهید بشیم و ازشون دور نیستیم

    این ایام نسیم هوا رو که احساس میکنم یاد دوکوهه میفتم ...
    دعامون کنید
    پاسخ:
    سلام
    زنده باشید ممنونم از دعای خیرتون

  • How we can increase our height?
  • Hi there, just wanted to tell you, I loved this article.
    It was helpful. Keep on posting!
    پاسخ:
    Hi
    are you robot?

    I believe what you wrote made a great deal of sense. However, think
    on this, suppose you added a little information? I
    mean, I don't want to tell you how to run your website,
    however suppose you added a headline that grabbed a person's attention?
    I mean وقتی عقل عاشق شود عشق عاقل میشود وتو شهید میشوی ...
    :: رفاقت به سبک شهید is a little plain. You might glance at
    Yahoo's front page and see how they write
    news titles to grab viewers interested. You might try adding a video or a pic or two to grab people interested about
    everything've written. In my opinion, it might make your posts a little livelier.
    پاسخ:
    thank you
    ممنون از سایتتون
    ممنون از سایتتون
  • لباس مجلسی دخترانه
  • ممنون از وبلاگ خوبتون
  • plenty of fish dating site
  • It's an awesome paragraph for all the online viewers
    WOW just what I was searching for. Came here by searching for شهدا
    Hmm is anyone else encountering problems with the
    pictures on this blog loading? I'm trying to figure
    out if its a problem on my end or if it's the blog.
    Any feedback would be greatly appreciated.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی