رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

از شما ممنونم که همیشه همراه رفاقت به سبک شهید بودید , من از خیلی از شما بزرگواران از مطالب وبلاگتون از نظراتتون خیلی درس ها یاد گرفتم ! ازتون حلالیت میطلبم اگه کوتاهی کردم اگه سخن ناروایی گفتم , اگه خوب ننوشتم , اگه مطالب به دردتون نخورده و صرفا وقتتون اینجا تلف شده
شمارو قسم به حضرت زهرا حلالم کنید
عاجزانه میخوام دعا کنید
دعا کنید توفیق درک این سفر راپیدا کنم
حال روز این روزهای آخر سال وصف شدنی نیست
حال ِ یونس رادارم درمیان این همه تاریکی .. برای دلم "ذکریونسیه" میخوانید ؟!

لیستی از تمامی دوستان و بزرگواران نوشته ام که ان شالله با خود میبرم حرم ! اگر کسی جا مانده بگویید بنویسم ...

✍ دوست خوبم نجمه محروقی
✍ دوست خوبم نشانه
✍ دوست خوبم شرح وصال
✍ دوست خوبم بهشت زود هنگام
✍ دوست خوبم نرجس خانم
✍ تمام اهالی فانوس جزیره
( آقای عباس زاده -رزمنده - صالح- هانیة العلی -افسر جنگ نرم - پاسدار سنگر - چشم به راه - گمنام )

✍ دوست خوبم بی رنگی (سید گمنام)
فانوس

آقا وحید (میهمان)
مــــعـــبــری بهـ آســمــان
آقای ســــجـــــاد عـــنــایــتــی
✍ دوسـت خــوبـــم شــمـیـلی
آقای محمد باقر مفیدی کیا ( مـــیـــــم . ب . مــهــاجر )
تب باران
اوباما

بی نام


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۴)

سلام و عرض ادب بانووووووووووووو
خوش به سعادتتون نائب الزیاره ما هم باش منم انشاءالله فردا صبح راهی راهیان نور هستم
سلام ما رو به امام رضا برسون
انشاءالله زیارت کربلا بانووو سیده خانوم بزرگوار
دلنوشتتون خیلی زیبا  و غریبانه بود
یا علی التماس دعای فرج
پیشا پیش نوروزتان فاطمی
انشاءالله سال جدید سال پر برکتی براتون باشه و مادر بزرگوارتون بهتر بشن انشاءالله
پاسخ:
سلام دوست خوبم و مهربونم
خوش به سعادتتون سلام مارو به  شهدا برسونید و دعا کنید قسمت ما هم بشه
به روی چشم حتما سلامتون رو ان شالله میرسونم و نائب الزیاره خواهم بود
در پناه حضرت زهرا باشید دوست عزیزم
سلام و رحمه الله.... چقدر اتفاقای خوبی براتون افتاده... بالاترینش رضایت والدین شما ست... خوش به سعادتتون . ان شاالله که همیشه و همیشه این رضایت را بیشتر از پیش کسب کنید اینقدر که با آن حشر یابید : راضیه مرضیه... و اما بعد اینکه از شما بسیار ممنون و سپاسگذارم که به این حقیر توجه کردید... واقعیتش از اینکه امام رضا(ع) به دل شما انداخته که این حقیر را دعا کنید بسیار خوشحالم و احساس رضایت دارم... ورودی باب الجواد ورودی مورد علاقه منه و ان شاالله براتون جبران کنم ... باز هم خوش به حال شما و پدر و مادتون ...     ان شاالله سال پر خیر و برکتی داشته باشید . پر از احوال خوب و عافیت و تندرستی زیر سایه امام زمان(عج)               عاقبتتون شهادت      
پاسخ:
سلام علیکم بزرگوار
بله هرجای قرآن رو که باز میکنیم میگه و بالوالدین احسانا , حتی گفتته شده که یه کلمه اوف هم بهشون نگید , من خیلی تلاش میکنم همیشه ازم راضی باشن اگه تو زندگی ذره ای به جاهایی رسیدیم به خاطر دعای خیر پدرو مادر بوده , خیلی ممنونم از دعای خیرتون زنده باشید
یاد کردن شما بزرگواران کمترین محبت که در حق شما میشه چرا که با مطالب زیباتون در حق من حقیر استادی کردید و با وجود نظرات ارزشمندتون در رفاقت به سبک شهید من رو همراهی , ان شالله قسمت بشه به زودی زود این زیارت
ان شالله در پناه حضرت زهرا باشید و سالی نیکو با ظهور مولامون امام زمان
شهادت روزیتان بزرگوار
ممنونم عزیزم 
خدا کنه دعات برآورده شه برام..
http://roshangari.ir/files/videos/org/5890/1393/12//1432006152554.mp3

برای من بی نام هم دعا کنید تا آدم شوم تا بیش از این دل مادرم زهرا س را نشکنم و به درد نیاورمش و غصه دارش نکنم،خیلی خجالت زده ام از مادر و فرزندان صالح مادر س
پاسخ:
سلام به روی چشم حتما بزرگوار
اسم شما هم به لیست اضافه شد خیالتون راحت
ان شالله به زودی زود قسمت شما هم میشه
سلام

عالیه ؛ شما به وظیفه عمل کردید 
نتیجه ش رو هم دیدید

هیچ چیز در این دنیا لذتبخش تر از رضایت پدر و مادر نیست که پشت سرش رضایت ولی و امام معصوم  هم میاد

ممنون که به یاد ما هستید
التماس دعا
من هر دفعه که به این مجازستان سر میزنم شرمنده تر از گذشته می شوم
.............................................................................................

پاسخ:
سلام
چرا شرمنده آخه !!!
سلام عزیزم 
سال نو مبارک
پاسخ:
سلام نجمه جان هیچ جا فراموش نشدی
  • فانوس جزیره - گمنام
  • سلام
    زیارتتون قبول.
    خوش به سعادتتون.
    عاقبتتون بخیر.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم بزرگوار
    دعاگو بودم خیالتون راحت
    سلام بانوووووووووووووووووووووووووو
    آخ نمیدونی چقدر دلم تنگه سیده خانووووووم
    نمی خوای بیای ؟؟
    مثل اینکه هنوز سرتون شلوغه که نمیتونی بیای
    دعا میکنم زود زود بیای 
    منتظرتماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    موفق باشین و سرفراز
    یا علی مدد
    پاسخ:
    سلام فدای مهربونیات دوست خوبم
    خیلی به یادت بودم
    سلام
    سالتون فاطمی

    هوا هوای زیارت
    هوا خراسانی ست
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زنده باشید ممنونم
    سلام عزیزم
    زیارت قبول
    ممنون که یادم بودی
    گرچه من لایق نیستم و فکر کنم هم نخواهم شد
    چون اونی که تو گفتی رو ندارم
    رضایت پدرمادر
    برعکسشو دارم
    می فهمی؟؟؟
    پاسخ:
    سلام نجمه جان خوبی ؟
    ممنونم عزیز , میدونی اونجا کلی به یادت بودم همش میگفتم خدایا رابطه نجمه با خانوادش خوب بشه آخه اگه رابطه ات با پدر و مادرت خوب باشه اون ها دعایی کنن زود مشکلاتت حل بشه بعد این دعا دعایی کردم که میدونم بیتر به چی احتیاج داری
    میفهمم دوست عزیزم , نجمه میدونم سخته گاهش پدرو مادرم ازم چیزهایی میخوان یا رفتارهایی میکنن که حتی متوجه میشی این رفتار غیر ممکن ولی همیشه برای راضی خدا و مقام بلندی که دارن همیشه سعی کردم رضایشتون رو جلب کنم و واقعا هم دیدم که خدا دستم رو گرفته

    پیامبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله روزی به بالین جوانی که در حال احتضار بود رفت و دید که جان دادن برای او بسیار سخت و دشوار است. حضرت فرمود: ای جوان! چه می بینی؟عرض کرد: یا رسول الله! دو نفر سیاه را می بینم که رو به روی من ایستاده اند و از آنها می ترسم. رسول خدا پرسید: «آیا این جوان، مادر دارد؟». مادرش آمد و عرض کرد: «ای رسول خدا! من مادر او هستم». حضرت پرسید: «آیا از فرزندت راضی هستی؟». عرض کرد: «راضی نبودم؛ ولی اکنون به واسطه شما راضی شدم». آن گاه جوان بیهوش شد.وقتی به هوش آمد، باز حضرت او را صدا زد و فرمود: «ای جوان! اکنون چه می بینی؟». عرض کرد: «آن دو سیاه رفتند و اکنون دو نفر انسان سفیدرو و نورانی آمدند که از دیدن آنها من خشنود می شوم». در این هنگام، آن جوان از دنیا رفت.

     امالی المفید، ح 7، ص 287

    نجمه جان این عین حقیقت و روایت که

    دعاء الوالد لولده کدعاء النبی لاُمّته

    دعایی که پدر برای فرزند کند، همانند دعایی است که پیامبری برای امّت خود نماید

    ازت خواهش میکنم هر وقت و قدرتی که داری صرف رضایت و احترام به پدرو مادرت بکن

  • بهشت زودهنگام
  • سلام خواهری
    خوبی؟ سال نوت مبارک؛ زیارتت قبول
    انشالله مادرت بهتر باشن دوست جونی
    پاسخ:
    سلام دوست خوب و مومنم
    سلامت باشی بالام جان
    سال نو شما هم مبارک ان شالله زیر سایه حضرت زهرا سال خیلی خوبی براتون باشه
  • بهشت زودهنگام
  • ممنون که لایق دونستی... اصلا باورم نمیشه اسممو تکی بردی:((
    ممنونم ازت
    پاسخ:
    لایق چیه ؟
    شما بهترین دوستمی
    ان شالله به زودی خودت میری اونوقت میام میگم : برای منم دعا میکنی ؟ :)
    وبسایت خیلی زیبـــــــا...
    خوشحال میشم به وب منم سر بزنید وجز دوستان وفالورهام باشین
    ممنون
    اجرکم عندلله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی