رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

خیلی سخته که به عمق پنهان این جملات فکر کنم! خیلی سخت..
اینقدر سخت که نشسته ام فقط اشک ریخته ام


" من البتّه هیچ‌وقت نسبت به مذاکره ی یا آمریکا خوش‌بین نبودم. نه از باب یک توهّم بلکه از باب تجربه؛ تجربه کردیم. حالا اگر یک روزی ــ ما که در آن روز قاعدتاً نخواهیم بود ــ شماها ان‌شاءالله در جریان حوادث و جزئیّات و یادداشت‌ها و نوشته‌های این روزها قرار بگیرید، خواهید دید که این تجربه‌ی ما از کجا حاصل شده؛ تجربه کردیم. لکن با وجود اینکه من خوش‌بین نبودم به مذاکره‌ی با آمریکا، با این مذاکرات موردی، مخالفت نکردم "




چشم من و فرمان شما حضرت آقا
جانم سپرت روز بلا حضرت آقا
الحق و الانصاف برازنده تان است
فرماندهی کل قوا حضرت آقا

آقای من مولا جان , حاضرم برای شهادت

اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۵)

  • آبــــــــ و گِـــــل
  • یاران مردان خدا همیشه کمند ...

     خدا بصیرت بده ...
    سلام
    جانم فدای این بزرگ مرد الهی
    ما هم اشک میریزیم...
    منتها خواهرم اشک ریختن کافی نیست...
    ما باید نسل سازی کنیم... تا میتونیم خودمون رو غنی کنیم به لحاظ علمی و عملی...
    بصیرت، اطلاعات سیاسی و اجتماعی داشتن نیست
    بصیرت یعنی روشنایی جان...
    دعا کنید و همگی راه بیافتیم جهاد گونه...
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی خیلی خوش اومدید
    میدونم تنها اشک ریختن کافی نیست :(
    ان شالله
    دعامون کنید , دعا
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای



    سلام علیکم مومن
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از حضورتون و تبریک بنده رو هم پذیرا باشید به خطر برتر شدن فانوس جزیره
    راستش منم همون جا گفتم مشخصه که مخالفه
  • سعید ایزانلو
  • سخنان رهبر رو متاسفانه نتونستم در روزای اخیر گوش بدم ولی
    خوشبختانه یکی از استادهای دانشگاه همین قسمت رو برامون تکرار کرد و واقعا متقلب شدم
    ان شاءالله سایه رهبر رو سرمون همیشه باشه :)
    ممنون از شما هم همینطور
    پاسخ:
    سلام ممنونم از حضورتون
    ان شالله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی