رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

بازهم شب آرزوها رسید
نشسته بودم با خودم فکر میکردم امشب از خدا چی بخوام
خیلی چیزهای رنگارنگ جلوم رژه میرفتن
شده بود دلم مثل کلاس مدرسه ,
حاجت ها  همه یک یک شیطنت و پر جنب و جوش
یکی یکی دست بلند میکردن میگفتن اول من ... اول من ... اول من
صدا ها زیاد بود ! هر حاجتی سعی مکیرد بهم بفهمونه که اول اون رو دعا کنم از ته دل
فقط اون رو بخوام ... بالا و پایین می پریدند 
نمیدونم چرا هرچی حاجت هام رو نگاه کردم اونی که از ته دل بود رو بخوام پیدا نمیکردم
خدا اول گچ را بر میدارد و به گوشه تخته سیاه قلبم چند بار محکم می زند و می پرسد :
بنده من حواست هست؟؟ این حاجت را ! حواست کجاست ! خوب ببین
خجالت کشیدم , با خودم گفتم چرا اینهمه حرص طمع من را احاطه کرده که این حاجت را فراموش کردم !
زود به خودم آمدم , پر رنگ رو تخته دلم نوشتم , با تکید فراوان رو به همه حاجت های مادی و رویایی
رأس همه حاجت هام :

ای به فدای غریبی آقا امام زمانم ..... چه دعایی زیباتر و مهم تر برای ظهور آن آقا ....

مهدیا!
کاش آرزوی هر لحظه ام تو باشی...

+ اسم تک تک شما دوستان و بزرگواران رفاقت به سبک شهید را نوشتم , مثل مشهد
مثل حرم امام رضا که به یادتون بودم , مثل وقتی که دعای توسل جایی که حاجت ها گفته میشه تو حرم به یاد تک تک شما بودم !
برای تک تک تان امشب دعا میکنم غرق باران شوید , چو بوی خوش یاس و ریحان شوید ,
چو یاران مهدی شمارش کنند ، دعا میکنم جزء یاران شوید. برایتان عاقبت بخیری و شهادت در رکاب امام زمان (عج) رو آرزومندم

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۶)

اگر برای فرج دعا می‌کنید، نشانه‌ی آن است که ایمانتان پابرجاست.   آیت الله بهجت
با عرض سلام و خسته نباشید ، اگر قابل دونستید ما را با نام "عشق هشتمین" لینک کنید.یاعلی مدد
http://samenlove.blogsky.com
با سلام و عرض خسته نباشید ...!
دوست عزیز ما به تازگی سایت آموزشی فارس لرن را راه اندازی کرده ایم و امیدواریم تا بتوانیم یکی از بهترین سایت های آموزش رایگان فناوری اطلاعات باشیم.
ضمن دعوت شما به سایت از شما خواهشمندیم در صورت امکان سایت ما را با عنوان: آموزش کامپیوتر لینک نموده و از وبسایت ما حمایت کنید.
امید است با مطالب آموزشی مفیدی که در سایت قرار میدهیم جبران کنیم و اینکه شما نیز در پیوندهای فارس لرن لینک میشوید.
با تشکر فراوان
-
پاسخ:
سلام علیکم
آیا نوشته ها نمره (-) داشت ؟

سلام بانوووووووووووووو سیده خانوم بزرگوار
دقیقا منم همین طوری شده بودم وقتی نمازمو خوندم منظورم 12 رکعت از خدا خواستم با بخشش گناهانم من و به ظهور نزدیکتر کنه از بس گناه کردیم آقای غریبمون برا ما دعا میخونه تا شاید بیدار شیم انشاءالله که دیشب یه شب خاصی بوده باشه برا همه که با خوندن اون نماز کمی از گناهانشون پاک بشه تا انشاءالله به ظهور برسیم
الهی عضم البلاءو برح الخفاءو.....
دوست عزیزم خیلی عزیزی برام سیده بانو خواهر گلم با بت همه ی دعاهاتون ممنون
قلمتون مستدام
روزیتون شهادت سیده بانووووووووووو
یا علی التماس دعای فرج
پاسخ:
سلام طاعات و عبادات قبول دوست خوب و مومن ♥
چقدر خوب که همه به یاد آقا بودن
ممنونم که به یادم بودی ... به خودم میبالم که دوستانی مثل شما دارم
ان شالله شهادت هم روزی شما

سلام عزیزم 
دیشب مهمونشون بودم 
و برای دوستان اگه قابل باشم یادم بودید همه...
پاسخ:
سلام جدییییییییی!!
اشک تو چشام جمع شد , به خدا غفلگیرم کردی نجمه جان
فدای مهربونیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی