رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی



یکی چشمش را برای خـــدا می‌دهد؛
اما من و تو،
می‌توانیم برای خدا،
چشم‌مان را کنترل کنیم !؟ …‬


+ اینجا تو این دیار تو این شهر هوا ابری و بارانیست ...

من هنوز هم فکر می‌کنم؛

آسمان وقتی ابری می‌شود

لابد تو داری یک جایی، غصه‌ی ما را می‌خوری!

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۷)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

چشم سر باید به دنبال چشم دل باشه نه بر عکس...
چون برعکسش، چشم دل را کور می کنه اما وقتی چشم سر در عقب چشم دل بیاد، بیناتر میشه...

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
سلام علیکم
وقتی نظر شما رو خوندم از سطح سواد خودم خجالت کشیدم
چقدر خوب که اینقدر عمیق و با سواد به موضوع نگاه میکنید
سلام و عرض ادب
مثل همیشه قلم زیبایی داری سیده بانووووو
نه تنها کنترل چشم بلکه همه و همه ی اعمالمان باید مختص به خدا باشد
قلمتون مستدام بانووووو دوست خیلی خیلی مومن و مهربونم
روزیتون شهادت


پاسخ:
سلام و هزاران سلام بر دوست خوبم
نه این پست من ناقص بود
واقعا عالی بود که نوشتید همه اعمالمان
ان شالله شما هم شهید بشید
سلام
یا اباصالح... عالم پر است از تو... غایب منم ز غفلت
تو حاضری ولیکن... من آن نظر ندارم
دست ما را بگیر...
پاسخ:
چقدر قشنگ بود

عزیزم

این پستت را ثابت کن....

پاسخ:
سلام جدی ؟

احسن 
چشم  دل باز کن تا جان بینی
آنچه نا دیدنیست آن بینی

سلام
واقعا چشمها تو این ایام دوران سختی و سپری می کنند
پاسخ:
سلام علیکم

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام 

آره جدی جدی 

من مشهدی نیستم این هم جدی 

*** ** ***** ** ** ** **** ** *** **** ***** پیش امام رضا جون یا یه نجفی یا یه کربلایی پیش امام اباعبدالله 

:((

تو هم اصلا خنگ نیستی...

پاسخ:
:(
حیف شد ولی دلت که مطمئنم امام رضایی نجمه جان
ان شالله از ته دل برات دعا میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی