رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

سلام بابای خوبم امام زمان ...
سلام آقای من...
اگراز حال ما بخواهی بد نیستیم فقط این بغض نیامدنت روی گلویمان می لغزد وجان به لبمان کرده
هر شب یتیم توست دل جمکرانیم
جانم به لب رسیده بیا یار جانیم
از بادها نشانی تان را گرفته ام
عمریست عاجزانه پی آن نشانیم
طی شد جوانی من و رؤیت نشد رخت
شرمنده جوانی از این زندگانی ام

آقا جان , مهربان مولایم پدر مهربانم روزتان مبارک 






حاج سعید حدادیان دو بار در روزهای اخیر این مطلب رو در جمع دانشجوها گفتند و ما رو آتیش زدند:
طی این سالها هر وقت خدمت  آقا می رسیدم و می گفتم آقا دعا کنید من شهید بشم،
آقا معمولا در جواب می فرمودن زنده باشید ان شاالله...
اما اخیرا که بعد از روضه خدمتشون رسیدم و این خواسته رو مطرح کردم، آقا با یک مکثی فرمودن:
"به شرطی که شما هم دعا کنی من شهید بشم..."

آقا جان!
مولای من!
پدر عزیز امت اسلام!
در این روزهای مبارک از خدا می خواهم شهادت شما را بعد از انجام رسالت رساندن  پرچم انقلاب به دست صاحبش و در رکاب حضرتش قرار بدهد...
فدای دست جانبازتان
 روزتان مبارک 




یادمان باشد کـه !
مــدیونیـم..
تـا ابــد ...
به مـَردانی کــــه "پـــدرانه" خود را فدا کــــردند
تا "مــــن" بمــانم ، تـــا "تـــو" بمانـــــی ... .
روزتان مبــــــــــارک ، پـــدران آسمانی



فرا رسیدن میلاد امیر المومنین و روز پدر و هم چنین روز معلم را محضر امام زمان (عج ) و
امام خامنه ای و تمام شیعیان جهان و شما بزرگواران و همراهان رفاقت به سبک شهید
تبریک و تهنیت عرض میکنم



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۸)

ایوان نجف عجب صفایی دارد،
حیدر بنگر چه بارگاهی دارد..

عید بر شما مبارک بانو..
پاسخ:
سلام بزرگوار
عید شما هم مبارک ان شالله به زودی زود زیارت نجف روزیتان
مبارک
سلام 
تولد مولا علی بر شما هم مبارک باشه
اون زنده باشید مقام معظم رهبری همان دعای شهادت بود...
ان شا الله همه ما شهد شهادت رو درک کنیم
هم در این نشئه طبیعت هم در رفتن از این نشئه...
من همیشه به خودم گوشزد میکنم که راه شهادت بازه برای ابد...
اگر در مبارزه جهاد اکبر با همین بدن طبیعی زنده بودیم و طعم شهادت رو چشیدیم در عرصه جهاد اصغر هم خدا توفیق کشته شدن توسط دشمنان اسلام رو به ما خواهد داد...
منتها اصل شهید شدن در عرصه جهاد اکبر هست... که در این شهادت رو میشه بهش رسید حتی با زنده بودن و زندگی طبیعی داشتن در همین نشئه...
اینکه رهبر میفرمودن زنده باشید ان شا الله... منظورشون همین شهادت در عرصه جهاد اکبر بود... چون کسی که در جهاد اکبر به شهادت نرسه در تعریف حقیقت انسانی، زنده نیست...
زنده بودن واقعی در شهادته...
شهدای بزرگوار ما هم اغلب در جبهه جهاد اکبر شهید میشدن که اینقدر حالاتشون انسان رو منقلب میکنه بعد خدا لطفش رو تکمیل میکرد و در عرصه جهاد اصغر هم شهیدشون میکرد
موفق باشید
پاسخ:
سلام وقتی نظر شماروخوندم به این نتیجه رسیدم که انسان های بزرگ افکارشون و اندیشه هاشونم بزرگ , مثل شما بزرگوار
چقدر خوب توضیح و شرح دادید واقعا درس بزرگی بود برای حقیر از شما ممنونم
سلام
عیدت مبارک عزیزم
ان شاءالله به آرزوهات برسی گلم
موقع عقد خواهرم توی حرم یادم بود که گفتی حاجتی داری
گرچه تو راه برگشت یه دعوای حسابی با مامانم کردم و صفای اون شب رفت به برهوت
ولی اون لحظه دعات کردم
مگه آبروی خودت جواب بده و گرنه دعای من جایی نمیره...
 
پاسخ:
سلام عزیز دل , نجمه جان
اگه بدونی این عیدی چقدر خوشحالم کردی , یه دنیا ممنونم

سلام و رحمه الله

این عید پر شور و شادی را تبریک میگم 

چقدر خوب است که ما پدر معنوی هم داریم . یار و همدم تمامی عمرمان .

ان شاالله که دستان پر برکت رهبری بر سر ما باشد و اگر قرار به شهادتی هست باشد برای زمانی که ما جانمان را برایشان نثار کرده باشیم .

اللهم احفظ امامنا خامنه ای

پاسخ:
سلام علیکم
عید شما هم مبارک

اللهم احفظ امامنا خامنه ای


  • جنات الحسین(ع)
  • خدایــــــا
    از بـد کردن آدمهایت شکایـت داشتـم به درگــاهت…
    امـا شکایتـم را پس میگیـرم…
    من نفهمیدم…فراموش کرده بودم که بـدی را خلـق کـردی
    تا هـــــر زمان که دلــ♥ـــم گرفت از آدمهایت…نگاهـــــم به تــ♥ـــو باشد…
    [گل]
    پاسخ:
    :)
    پیامبر اعظم (ص) :
    سعادتمند حقیقی کسی است که "علی" را در حیات او و پس از رحلتش دوست بدارد.
    الامالی- ص 249

    سلام علیکم مومن
    ولادت حضرت ابوتراب بر شما مبارک
    پست عالی بود
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم آقای عباس زاده
    بر شما هم مبارک بزرگوار
  • بهشت زودهنگام
  • تازه یادم اومده سلام نکردم:))
    سلام
    عیدت مبارک عزییییییییزم:**
    انشالله دعات در حق آقامون مستجاب شه ولی ما قبلش شهید شیم که این خبرو نشنویم....[بغض]
    پاسخ:
    سلاممممممم بهشت جونم
    عید شما هم مبارک
    :((( دقیقا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی