رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی


خبر را که میشنوی دلت آنقدر میگیردو فضای سنگین گلویت را می‌فشرد که نفس نمیتوانی بکشی

هیچکدامشان را نه از نزدیک درک نکرده‌ای و ندیده‌ای،
ولی وقتی تصاویر نورانیشان میبینی و بر عکسهای بی‌آلایششان نگاهی می‌اندازی،
مثل این است که با تک‌تکشان سالیان سال همراه و همراز بوده‌ای

چه سّری است در این نگاههای نافذ که تلاطم قلبت را نیز دو چندان می‌کند؟

خودت هم نمی‌دانی

این چه الفتی است میان دل تو و آن نگاهها. ندیده عاشقشانی و نشناخته مریدشان.

نمی‌دانی…

با نگاهت التماسشان می‌کنی و سفره‌ی دل آشوب زده‌ات را برایشان می‌گشایی

به حال و هوایشان غبطه می‌خوری و افسوس به خاطر غفلت خود


زمستان ۶۵؛کربلای چهار؛گردان یاسین؛
نوجوانان غواص؛
175 غواصی که رفتند و فقط ۴ نفر برگشتند و حالا پیکر مطهرشان در یک گور دسته‌جمعی
با دست های بسته شده
در عراق تفحص شد و برگشت!

الهی هیچ مادری این خبر رو نشنوه ...


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۶)

:(
خیلی خبرسنگینی بود
کی میتونه بفهمه این داغ و
کی قدرمیدونه
پاسخ:
:(
راستی من هم واقعا با بهار موافقم 
کی قدر می دونه؟؟؟
من 
تو 
یا اون میلیاردرهای دور دور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
.
بایت آهنگ هم واقعا خوشم میاد
پاسخ:
:(
راستش من ناراحت نشدم 
آخه طرز صحبت خودم طوری بود که باید انتظار میداشتم 
البته یه چی بگم سیده جون؟ الآن کس دیگری باشه تحت تاثیر میشه و دیگه هیچ وقت(به قرآن خودمو میگم ) بد صحبت نمی کنه تا بدنشنوه هزززار بار برام پیش اومده ولی من ککم نمی گزه و همچنان ادامه میدم!
مثلا توی همین بیمارستان کسایی که زبون ملایم دارن قشنگ راهشونو باز می کننو پیش میرن ولی من چی؟
ای خواهر...
ان شاءالله همیشه خوش باشی..
پاسخ:
نه تو مهربونی نجمه
اگه چیزی میگی و زود عصبانی میشی برای اینکه کینه ای نیستی
میدونم قلب مهربونی داری
من بهت ایمان دارم
عزیزمی
لطفا این آخریو منتشر کن یا بذار برای خودم تا یادم نرتش...
پاسخ:
چشم ولی آخه ...
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب
     سیده بانووووووووووووووو دوست مومنه و مهربونم
    فکر کنم برا این پستتون مطلب نوشتماااااا نکنه حرفای نامربوطی نوشته بود
    من این خبر پستتون رو امروز از اخبار شبکه قرآن شنیدم برام خیلی زیبا و قابل ستایش هستن این شهدای بزرگوار
    راهشان پر رهرو
    سیده بانووووووووو دعوتین
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    فدای شما بشم
    راستش خجالت کشیدم بگم :((((((( من یه خرابکاری کردم اونم اینکه دستم خورد پاک شد من رو ببخشید :((((((((

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی