رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم
سر کلاس دیدم دارن میگن و میخندن ... تعجب کردم نزدیک امتحان میانترم و خندیدن !
خدا میدونه کدوم بنده خدا رو سوژه کردن واسه خندیدن ...
داشتم کتاب درسی رو میخوندم ! که صداشو شنیدم
درست می شنوم ؟ صدای آقای مهدی !!!  برگشتم عقب دیدم دارن میخندن !
+ بانوی گمنام چرا جواب نمیدی ؟
پس بگو داشتند به من زنگ میزدن ....بچه ها ببخشید گوشیم رو سایلنت بود
پرسیدند آقا اون کیه داره حرف میزنه؟؟
همین که گفتم پیشوازه, اکثرا زدند زیر خنده, که چرا پیشواز اینوگذاشتی ؟؟!؟!
یه آهنگی , محسن چاووشی , یا مازیار فلاحی ,خیلی اگه مذهبی باشه حامد زمانی.این کی هست اصلا؟؟
بهشون گفتم وایسید براتون بگم ایشون کی هستند
- صدای  شهید مهدی زین الدین
+ جدی ؟ گفتم بله بچه ها من جواب نمیدم حالا بیایین دوباره گوش کنید ولی اینبار خواهشا برای مسخره کردن گوش ندید !
اصلا ببینید چی میگه ! چه دعایی میکنه !
وقتی شمارمو گرفتم دکمه بلندگوی گوشی رو زدم که صداشو راحت تر بشنون, آقا مهدی باحالت حزن واون سوز صداش شروع کرد صحبت کردن میگفت:
از خدا میخواهیم به ما شهادت را روزی کندبه نحوی که حتی پیکری هم نداشته باشیم
خدایا...این هدیه ناقابل که جان ماست از ما بپذیر،ای کاش جانها داشتم و در راه امام حسین (ع) فدا میکردم

مسلسل وار از آقا مهدی وخاطراتش گفتم از نیمه پنهان ماه تا خاطرات 7 سردار و ....
بهت همه رو گرفته بود، کسی جم نمیخورد شروع کردن آروم و زیر لب میگفتند
عجب مردی بوده , خدا رحمتش کنه , بابا دمش گرم ...




  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۰)

سلام و درود خدا بر شهیدان
خیلی دوسش دارم آقا مهدی رو
  • نشانه گمنام
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام و عرض ادب بانووووو
    چقدر قشنگ امر به معروف و ناهی از منکر می کنی دوست خوبم *** ** ****
    ********* ***** ******* *****************

    خیلی زیبا و جالب بود برام
    *** *** ***** *** *** **** **** ******************* **** *************
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام توروخدا اینقدر خجالتم ندید من لایق نیستم به خدا لایق نیستم
    وقتی اینجور میگید دلم میخواد آب بشم برم داخل زمین
    لیاقتش رو ندارم
  • یوسف تهرانی
  • سلام
    کجایید ای مردان بی ادعا
    شهدا را یاد کنیم حتی با ذکر یک صلوات....
    پاسخ:
    سلام علیکم
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    احتمالا شهید طلبیده بودتشون با وساطت شما....
    و این کم توفیقی نیست

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    متسافانه جامعه در مورد شهدا و خیلی مسائل دیگه کوتاهی میکنن
    ذهن و فکر نسل امروز پر شده از تحریم و مذاکره و آمریکا
    کاش بیشتر کار بشه
    مرحبا بانو
    کلاس شهیدشناسی راه‌انداختی
    اجرت با شهدا
    پاسخ:
    سلام علیکم
    متاسفانه تو دانشگاه همه چیز تدریس میشه الا در مورد اسلام و شهدا و ...
    کتاب های بینش هم طوری نوشته میشه که بچه ها فقط میگن پاس کنیم
    تلویزیون و رسانه هم که فقط عشق و عاشقی ...
    این نسل ها حق دارن چیزی از شهدا ندونن
    ولی تکلیف من و شما از رسانه و دانشگاه جداست ! ما باید عمل کنیم

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    به این میگن انسان 
    ** ** ** **** ***** ****
    آقا ما آهنگ وبلاگت که خرمشهر آزاد شد رو گذاشتیم توی بخش 
    نشستن به ما خندیدن!
    یعنی صبح هم به صبحکارها گفتن با خنده!
    به هم قبر! ما که از ایرانسل گرفتیم خرمشهر آزاد شد رو 
    البته چون ز نواش خوشم میومد ها...
    پاسخ:
    سلام نجمه جان میشه التماس کنم میشه به پات بیفتم دیگه در مورد خودت اینجور نگییییی!!!
    من بدم میاد من اذیت میشم اینجور به خودت میگی :/
    بزار بخندن ملت دنبال یه چیزی هستن که شاد باشن .... این خوبه
    منم وقتی دوستان داشتن میخندیدن گفتم خوشحالم که شاد هستید بخندید که دنیا ارزش نداره ناراحت باشید ولی برای تمسخر نخندید
    برای ایرانسل رو نمیدونم ولی شهید مهدی زین الدین آهنگ پیشواز همراه اول شمارش اینه : 63080 اس کنیم برای 8989
    سلام دوست عزیز 
    من وبتون رو تا چندین پست که وقت داشتم خوندم.اگه مایل به تبادل لینک بودید به من خبر بدید.
    شاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد و موفق باشین
    پاسخ:
    دوست عزیز ؟؟؟؟
    :)
    خانمید شما...
    پاسخ:
    فدایی داری شما 

    سلام و رحمه الله

    باریک الله داری. خیلی خوب بود

    خداوند توفیقاتتون را بیشتر از پیش قرار دهد

    پاسخ:
    سلام و رحمت خدا بر شما
    زنده باشید من کاری نکردم که ! اون چیزهایی که فقط تو کتاب ها خونده بودم رو گفتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی