رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

چه دوران خوبی داشتیم ؛
وقتی اول به "خدا" اشاره می کردیم
و بعد صحبت می کردیم..

دوران دانش آموزی


+ میخوام امروز ببرمتون به زمان خیلی دور , زمانی که تصورش شیرین !
زمانی که خیلی باهاش خاطره داریم
زمونی که خیلی پاک بودیم
زمونی که بلد نبودیم اشتباه کنیم
زمونی که ....



برای دیدن ویدئو این صوت به اینجا مراجعه کنید +


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۰)

با رفتارمون نشون میدادیم ک هوالاول
پاسخ:
دقیقا
یادش بخیر :)
پاسخ:
:)
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب
    ممنونم دوست مومنه من سیده بانووووو
    عالی بود واقعا یادش به خیر
    یا عالی التماس  دعای فرج
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    فدای شما ♥
    یادش بخیر
    یادش گرامی و روحش شاد :)
    پاسخ:
    :( مگه فوت کردن ؟
  • فاطمه بانو
  • سلام دوست خوبم
    یادش بخیــــــــــــــر ...
    پاسخ:
    سلام مهربونممممم

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    تفسیر خوبی بود...احسنت...
    به قول دکتر شریعتی رحمة الله علیه، -نقل به مضمون-
    "بچه که بودیم همه چی را خدائی میدیدیم..
    همیشه نگاهمون به آسمون بود...
    وقتی یه شهاب رد می شد می گفتیم یه شیطون بود که می خواست بره بالا اما فرشته ها با تیر زدنش...
    بزرگتر که شدیم گفتیم شهاب یه پدیده ی طبیعیه که بر اثر این علت و اون علت، اتفاق می افته...
    نگاهمون زمینی شد..."



    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زنده باشید
    چقدر جالب من اولین بار میشنوم :)
    کاش هیچ وقت زمینی نمیشدیم :(
    علی یارتون
    فطرت پاک بچگی را آرزوست...!
    پاسخ:
    دقیقا !
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • وا من چرا این پست را ندیده بودم؟
    یادش بخیر....
    چقد پاک بودیم اونروزا...
    پاسخ:
    سلام فدات بشم
    یادش بخیر
    شما هنوز هم هستی :) من غبطه میخورم
    یاد باد ...
    پاسخ:
    ...
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • به ژون خودم من واسه این پست کامنت گذاشته بودمممممممم
    گفته بودم یادش بخیر
    خیلی کامنت تاثیرگذاری بود نه؟
    پاسخ:
    به جون خودم شرمنده ام نشد بیام تایید کنم مهمون داشتیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی