رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

175غواص دیدند
ما داریم غرق می شویم
خودشان را رساندند



وصیتشان این بود که ولی فقیه را تنها نگذارید ...
سرباز یعنی همین ...
تا دیدند رهبرشان میگوید من اجازه نمی دهم فوری با دست بسته هم که شده بدون نام و نشان برگشتند ......
آمدند تا بگویند اینجا کوفه نیست ...
خوش به حالت حضرت ماه ...چقدر عاشق داری
اینها گفتند ما اجازه نمیدهیم ...
ما هنوز اندر خم پس کوچه ایم ...
حضرت ماه شرمنده ام آقا
کوفی شدیم؟ علی تنها ماند؟ به خودمان آمدیم؟

به گمانم  خبرى هست…که شهدا دوباره به رکاب امامشان بازگشتن ....


+ حاج حسین یکتا همیشه هنگام روایت میگفتن هر وقت آقا از چیزی ناراحت یا غمگین بودن
شهدا یه جوری خودشون رو نشون میدادن به ما , تا حواسمون پرت نشه از امام و رهبرمون 


نظرات  (۱۱)

  • ریحانه رهبر
  • سلام

    عصرتون بخیر

    انشاءالله روز خوبی داشته باشید

    گام اول یا همون حرف اول وبلاگ ساعت بی ثانیه گذاشته شد

    از شما و تمام " سربند سرخ های یا حسین " دعوت میشه مارو همراهی کنید با یک یاعلی

    ممنونم از توجهتون
    ای
    ای
    طفلکی ها...
    طفلکی ما که مجبوریم این دوره رو تحمل کنیم...
    سلام
    دست شما درد نکنه
    ان شاءالله که شهداء شفاعت ما رو بکنن
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شالله
    عاقبتتون شهادت
  • فاطمه بانو
  • سلام
    با این جمله تان :

    به گمانم  خبرى هست…که شهدا دوباره به رکاب امامشان بازگشتن ....

    موافقم ...
    خبری در راه است
    پاسخ:
    سلام بانوی خوبم
    خبر آمد خبری در راه است
  • ن. علمی نیک
  • فدای عرفان شهدای امروز که همراه با رمضان آمده اند…

    با ابوحمزه…



    پاسخ:
    فداک 
    حاج حسین یکتا میگفت : خیلی وقت‌ها خیلی چیزهایی را که ما فکرش را هم نمی‌کنیم اتفاق می‌افتد. «من حیث لایحتسب» یعنی چه؟ یعنی از یک جایی می‌دهند که فکرش را نمی‌کردی و بیشتر از آن چیزی که می‌خواستی. امروز به نظر من تشییع جنازه شهدای غواص و یاد و نام شهدای غواص و دست بسته آنها برای ما پیام و حکمت دارد و تکمیل می‌کند آن حرف حضرت آقا در ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ در کنار مرقد مطهر حضرت امام که نباید یاد و نام امام فراموش شود وگرنه ملت ایران سیلی می‌خورد.
    پاسخ:
    سلام بله دقیقا
    احسنت شما با این نظر پست رو تکمیل کردید
    سلام علیکم مومن
    شکر خدا خوب جمعیتی آمده بود و پیامها داشتند
    هم شهدا
    و
    هم جمعیت
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    الحمدالله
    عاقبتتون شهادت
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • سلام عزیزم
    چقدر شلوغ شده بود تشییع جنازه؛ واقعا ملتمون احسنت دارن
    پست وبلاگ طهورا خانم و نامه ی دخترش به رهبر را خوندی؟
    آدم کیف میکنه ازین بصیرت و تربیت
    پاسخ:
    سلام مهربونم
    واقعا غبطه خوردم , خیلی با شکوه بود
    منم که جــــــــاموندم
    آره عزیز اتفاقا پست رو خوندم کلی گریه ام گرفت خجالت کشیدم از خودم
    دقیقا خدا حفظشون کنه
    ادم لذت میبره این ها همون سرباز آقا هستند
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • تقدیم به تو که دوست داشتنی هستی:
    امام صادق علیه السلام:
    هر کس سوره کهف را در شب های جمعه قرائت نماید، به مرگ شهادت از دنیا خواهد رفت یا اینکه خداوند او را شهید مبعوث خواهد کرد و در روز قیامت در صف شهدا خواهد بود.

    http://hw15.asset.aparat.com/aparat-video/3a6d216b35eaa450d81bd382faa608182573834-360p__80628.mp4
    پاسخ:
    بهشت جونم شرمنده ام کردی !!!
    این همه محبت رو من چه طوری جبران کنم :((
    خیلی عزیزی برام خیلی
    ممنونم بابت کلیپ
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • به قول نقی پایتخت: فدایی داری آبجییییییییییی
    دشمنت شرمنده بشه
    پاسخ:
    عههههه خدا نکنه
    من خاک پای تمام دوستان مومنه هستم
    ♥♥♥
  • نشانه گمنام
  • این پستتون اشکمو در آورد بانووو
    یه خاطره ی خیلی بد دارم از اون روز همه ساعاتش شور و بود عشق منم با دوستانم میون جمعیت پشت سر شهدا ،کنار شهدا راه میرفتیم و اشک میریختم اما یک لحظه ای یکی از دوستانم گرمازده شد مجبور شدیم بریم سمت مغازه ها که سایه داره تا کمی احوال دوستمون رو به راه بشه ولی یه جریانی داغونم کرد
    یه قهوه خونه ای بود به جای اینکه به احترام ورود شهدا این مغازه ی کوفتیشو ببنده باز گذاشته بود و بد تر اینکه یه لحظه چشمم خورد داخل مغازه دیدم پر بود از آدمایی که قلیون به دست بودند و سمت اونور خیابون که شهدا داشتن گذر می کردند رو با خنده نگاه می کردن وااای نمی دونی چه حالی بهم دست داد می خواستم دوستامو جمع کنم جلوی مغازه بایستیم تا این آدمای ناجنس نگاهشون به تابوت شهدا نیوفته با خودم گفتم شهدا اینا رو نمبینین اصلا انگار نه انگار اینجا هستن ما و مردم و جوانان و زنان و مردان پیر رو ببینین که به خاطر حضور شما این گرمای سوزان رو تحمل کردند  شما ها برا ما خیلی عزیزین.
    راستی سیده بانووووو جان سلام شما رو هم مخصوص مخصوص رسوندم بهشون یه تسبیح هم تبرک کردم از این به بعد هر موقع صلوات بفرستم شما رو هم نیت می کنم.
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام دوست خوبممممممممم مهربونم
    شما که تعریف کردی حال من بد شد و اشکم در اومد چه برسه اینکه شما از نزدیک دیدی ! واویلا ....
    بی حرمتی به خون شهدا :((
    نمیدونم چطور محبتت رو جبران کنم دوست خوبم به والله نمیدونم
    من فدای شما , من خاک پای شما دوستان مومنه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی