رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم
اغلب شما بزرگواران حاج آقا جواد تاجیک مشاور سردار باقرزاده و دبیر ستاد مرکزی راهیان رو میشناسید
ایشون تو یکی ار روایتگری هاشون نقل می کردند  که :
اوایل محرم سال 92 مجموعه ای از خواهران قرآنی شرق تهران اومدن معراج شهدا
تا شهدای تازه تفحص شده رو زیارت کنن و از بنده هم دعوت کردن تا برای خواهران روایتگری کنم
شهدا اون روز خیلی تحویلشون گرفتن
بعد از اتمام مراسم، مسئول شون بهم گفت:
"یکی از خواهران ما دیشب خواب دیده در مراسمی شرکت کرده و بعد از مراسم،
مردجوانی دنبالش آمده و صداش کرده و گفته:
من از این به بعد مراقب تو هستم!
خواهر با تعجب سوال کرده شما کی هستید؟
مردجوان گفته من "محمدمنتظری" هستم.
امروز که آمدیم معراج، دیدیم همه شهدا گمنام هستند الا شهیدی که بر بالای تابوت همه شهدا قرار داشت
و روی تابوتش نوشته شده بود:
شهید محمد منتظری
و حالا اون خواهر دیگه تو حال خودش نیست..."


عکس دیدار والدین شهید محمد منتظری با عزیزشون پس از 30 سال


+ این روزها اخبار و روزنامه ها و سایت ها را که میبینم  و یا حتی بین مردم از توافق و دبه آمریکا
سخن می شنوم به سخنان امام که نگاه میکنم دلم قرص می شود
اماما آنقدر سخن شما محکم و دلنشین هست که دلم قرص قرص مانده تا ابد تا لحظه شهادت ان شالله

" کسی تصور نکند که ما راه سازش با جهانخواران را نمی‌دانیم؛ولی هیهات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند.
که اگر بند بند استخوان‌هایمان را جدا سازند،اگر سرمان را بالای دار برند،
اگر زنده زنده در شعله‌های آتشمان بسوزانند،
اگر زن و فرزندان و هستیمان را در جلو دیدگانمان به اسارت و غارت برند،

هرگز امان‌نامه کفر و شرک را امضاء نمی‌کنیم.

امام خمینی(ره) / صحیفه امام / جلد ۲۱ / صفحه98


  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۷)

سلام و رحمه الله... خوش به سعادت اون بنده خدا. حق داره در پوست خودش نگنجه!  البته هیچ کاری بی اذن خدا نیست و امام هم این را به خوبی میدانست .  امان نامه کفر تازه اول بی امانی از قدرت قادر مطلق است و چه کسی تاب این نا امنی را خواهد داشت؟!  خداوند ما را از شر دشمنان نجات دهد و شرشان را به خودشان برگرداند 
پاسخ:
سلام علیکم
واقعا خوش به سعادتشون
الهی آمین
سلام علیکم
وبلاگ خوبی دارید
به من هم سر بزنید
مسیر بهشت از کنار توست
  • ... یک بسیجی ...
  • رسول خدا حضرت محمد صلی الله علیه وآله فرمودند: سریعترین چیزها از نظر کیفر و عقوبت چند چیز است :
    مردى که به او نیکى کنى و او در عوض نیکى تو، به بدى تو را پاداش دهد.
    و مردى که با او پیمان ببندى و تو خواهى که وفا کنى، و او بخواهد به دروغ با تو رفتار کند.
    و مردى که هرگز به او ستم نمى کنى، و او پیوسته در صدد ستم نمودن به تو است.
    و مردى که بخاطر خویشاوندى با او رفت و آمد کنى، و او با تو قطع رابطه نماید.


    متن حدیث:

    قال رسول الله صلی الله علیه و اله: اسرع الاشیاء عقوبة رجل تحسن الیه و یکافیک علی احسانک بءاسائة و رجل عاهدته فمن شانک الوفاء له و من شانه ان یکذبک و رجل لاتبغی علیه و هو دائما یبغی علیک و رجل تصل قرابته فیقطعک


    «امالی مفید،صفحه 201»
    سلام علیکم
    به نظر من خیلی از ماها همچین مراقب هایی داریم
    فقط بنا به اذن الله به ایشون گفتن و علنیش کردن براشون
    برای خیلی از ماها به اذن الله نگفتن و پنهان نگه داشتن...
    شهدا نرفتند که برنگردند
    بلکه رفتند به مقام عند ربی رسیدند تا برگردند و ماها رو برگردانند به مسیر حق...
    در مورد مذاکرات هم طبق فرمایش آقا چه تصویب بشود چه نشود راه ما همانیست که از آغاز بود... مبارزه با استکبار و کفر... (نقل به مضمون)
    شهادت روزیتون انشا الله
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بله مطمئنا همینطوره
    عاقبتتون شهادت
  • فاطمه بانو
  • سلام
    خیلی متشکر از پست زیباتون
    یاعلی
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام فاطمه جان

  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    عید بندگی با تاخیر مبارک

    راستش عادت ندارم هرجا میرم رو توی وبلاگ بگم یا بنویسم
    اما گاهی از پست ها و حرفها آدم رو به حرف وادار میکنه
    دقیقا مثل این پست
    چند روز پیش معراج شهدا بودم
    رفته بودیم برای زیارت شهدا
    همین طوری رفتیم با خانواده
    خانواده رفتن توی حسینیه معراج
    دیدیم صدا میاد و دارن کار میکنن
    با رفیقم رفتیم جایی که صدا می اومد و گفتم اومدیم کمک
    داشتن تابوت شهدا رو آماده میکردند و پرچم میزدن و ...
    روی برخی ها با کاغذ نوشته بود مجهول
    و روی برخی نوشته بودم معلوم
    روز عجیبی بود
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از شما
    خوش به سعادتتون
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • معراج....
    :(
    چقدر اونجا رو دوست دارم....
    ;(
    آخی از عکس که میگی بعد سی ساله!!!!!!!!!!!!!!!!!

    امیدوارم سبک خمینی بعد توافق از بین نره....
    پاسخ:
    آره عزیز
    امام خمینی
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • وای خوش به حال اون بنده ی خدا...
    تا رویه ی دولت آمریکا مستکبر بودنه و حمایت از مستکبره ما باهاش مبارزه میکنیم...
    حتی اگه خیلیا خوش حال شن و بگن دیگه می تونیم راحت بریم LA?!!!!!
    واقعا چقدر دنیای بعضیا کوچیکه؟ انگار انقلاب ما واسه دو لقمه نون بیشتر بوده!!!!!
    پاسخ:
    :)
    آفرین الحق که رفیق خودمی ♥
  • جانباز اسدالله ایل بیگی
  • با سلام،ضمن عرض خسته نباشید.امیدوارم در اشاعه فرهنگ ایثار وشهادت بیش ازپیش موفق باشید.یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از شما
    ممنونم از حضورتون
  • خلیل صادقی
  • سلام
    خوبین؟
    احسنت ب وبتون
    زیباست

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم
    ممنونم ازحضورتون
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب سیده بانوی عزیز
    دوست خوووبم شرمنده دیر خدمت رسیدم
    مادر کمی کسالت داشتن زیاد نمیتونم بیام
    چه حس و حالی داره با شهدا بودن انگار که به خدا نزدیکتر شدی منم همیشه دوست داشتم و دارم خواب یه شهید رو ببینم و لایق نیستم دعایم کن سیده بانوی عزیز دووووست خوبم
    و در مورد مطلب آخرتون منم موافقم هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نخواهیم کرد
    و نمیگذاریم خون شهدایمان علی الخصوص شهدای هسته ای پایمال شود
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام دوست مهربونم
    این چه حرفیه دشمنت شرمنده بالام جان
    خیلی ناراحت شدم و شب روز دارم براشون دعا میکنم
    فدایی داری دوست خوبم
    عاقبتت شهادت بالام جان
  • زندگی به سبک شهدا
  • چه روزهای عجیبی است این روزها هر روز احساس میکنم کمرم شکسته تر از دیروز است و بغض را در خاک ها دفن کرده ام و روپوشی از آرزوی شهادت بر روی ان کشیدم و هیچ نمیخواهم روی آن را باز کنم.این روز ها معنای برزخ را بهتر می فهمم.......
    یا اباصالح عج من صالح نیستم اما پدرم باز تویی !هرچند که بدم    ولی به تو پناه آورده ام  ای پناه من دست رد به سینه ام نزن جایی ندارم به فرق شکسته ی پدرت و سینه ی بشکافته ی مادرت جایی ندارم....
    من تورا دارم ،هرچه در گناه دارم قلط می زنم اما تنها امیدم تویی!
    یابن زهرا س پر پروازی بده در این قفس دنیا شدیدا پژمرده شده ام!
    نکند رهایم کرده ای آقا جان! چند وقتی است احساس تنهایی شدیدی میکنم انگار تنها دی این برزخ مانده ام و همه از من حتی مادرت س از من فراری است...حتی حال دعا هم ندارم نکند خدا هم از من روی گردانده است....نکند تو هم از من رو برگرداندی که اینگونه شده ام و بی اعتنایم به مسائل دینی ام برای این موضوع است!خاک به دهانم اینگونه نیست این منم که هر قدمی شماها به سمت من آمدید من دو قدم به عقب تر رفته ام....مولای من تقصیر من است این را خوب می دانم....
    آقا جان .....
    یابن زهرا تو همه جا هستی و صدای همه را می شنوی همانگونه که گناه های مرا دیده ای و خاکم به دهان چه سیلی ها که من ....
    یابن زهرا س وهابیت قبور مطهر مادر و اجداد شما را تخریب کرده اند..نگذار شیاطین شمارا در دل من از بین ببرند و کمکم کن شیاطین را از بین ببرم....من هم مثل علی گندابی ها و دیگر افراد .......
    اما کفر نمیگویم آمدم اینجا تا به حق خوبانت که به آنان سر میزنی به منم نظری کنی
    آقا جان مرا تنها نگذار جان مادرت جان مادرت جان مادرت ............
    برادران و خواهران گرامی شدیدا محتاج دعای خیرم شدیدا  ..............

    http://upload7.ir/?p=preview&s=1&q=Bt5248Sxb5dRzPSDFXUe85hMmUEmW7HorDfmBYHD&s=1
    پاسخ:
    سلام چقدر با این نظر زار زدم
    ...
  • محمد مهدی تهرانی
  • با این امید کز سر مستی فتم به خاک

    همچون عقیق در یَمَنَت زنده ام هنوز

    پاسخ:
    طیب الله
    شهدا! مراقب ما هم باشید
    البته ما خوبیم اما شما باورتان نشود!
    شهدا! مراقب ما هم باشید
    ما همان مدعیانی ولایتمداری هستیم که حالا با یک گوشه چشم اوباما، دلمان هری فروریخت و صددل عاشقش شدیم و او را مودب نامیدیم!
    شهدا! مراقب ما هم باشد
    ما برای پلمپ دسترنج شهدای هسته‌ای، جشن می‌گیریم و بجای توکل به خدا، اعتماد به کدخدا میکنیم!
    شهدا! مراقب ما هم باشید
    ما همیشه از جام زهری که به خمینی نوشاندند شکایت و انتقاد کرده‌ایم اما الان خودمان داریم مقدمات نوشاندن جام زهر به خامنه‌ای را فراهم می‌کنیم.
    شهدا! مراقب ما هم باشید
    ما خوبیم اما شما باورتان نشود
    پاسخ:
    :((
    واقعا از حال دل ما نوشتید
    ما خوبیم شما باورتان نشود :((

    از این مراقب ها توی زندگی ما هم هستند ،
    کاش کمی مراقب یادشان باشیم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی