رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

وقتی دو روز  در بی خبری هستی ! نه تماس نه پیام ....
با همه می گویی و میخندی ! ته دلت دنبال یک جای خلوت می گردد
برای صدمین یا صد و دهمین بار شماره را میگیری !
“مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد تماس شما از طریق پیامک به او اطلاع داده خواهد شد”
میفهمی که به آخر خطر رسیدی
دستت از همه جا کوتاهه ... میگویند شماره همکارش را بگیر !
باز صدای همان خانم آزارت می دهد ... در دسترس نمی باشد
دیگر کم آوردم ... حیران که کجا خبری از ایشان به دست آورم
ناخودآگاه یاد عمه جانم می افتم
متوسل میشوم !
شهید ابراهیم هادی را واسطه قرار می دهم , هر وقت احتیاج داشته ام رد نکرده ...
.
.
.
.
صدای پیامک می آید , نمیدانم با چه سرعتی خودم را به گوشی می رسانم !
فقط میفهمم خودش است , اسم اوست که روی گوشی !



از خوشحالی پیام را بلند برای همه میخوانم ...
شماره را که میگیری در کمال ناباوری می شنوی که :
“مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد تماس شما از طریق پیامک به او اطلاع داده خواهد شد”
همین پیام کافیست , الحمدالله رب العالمین
سجده شکر به جا می آورم !

+ دیشب فقط فقط تونستم سر سوزنی حال مادران و همسران و خواهران و کسانی که عزیزانشون مفقود الاثر هستند درک کنم

+ از تمامی کسانی که این مدت نگران و جویای احوالم بودند صمیمانه تشکر میکنم
راستش را بخواهید در هنگام مشکلات و سختی هاست که آدمی بهانه جو میشود و کم طاقت و انتظارش بیشتر میشود ! ممنونم که تنهایم نگذاشتیدو با پیام هاتون من رو شرمنده کردید .
نمیدونستم چطور محبت هاتون رو جبران کنم !
برای همین تصمیم گرفتم برای کسانی که به یادم بودند به طور ویژه دعا کنم !
برای کربلا , عاقبت بخیری , برای شهادت

+ امشب به وبلاگ همه شما بزرگواران سر میزنم ان شالله



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۲۱)

  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • عزیزم...
    خدا را شکر که خوبی
    واقعا انتظار کلافگی میاره و بی حوصلگی...
    مخصوصا که هیچ خبری هم از منتظر نشه...
    پاسخ:
    فدااااااات
    انتظار دیوانه کننده است

  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • منم تا دیدم آپ کردی نمی دونی خودمو چطوری به وبت رسوندم
    به شدت کلیک کردم!!!
    پاسخ:
    اگهههههههه بدونی چقدر دلتنگت بودم اگه بدونیییییییییی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام علیکم مومن
    خدا روشکر
    فکر کنم خیلی سخت باشه و البته درکش برای ما کمی سخت تر هست
    **** ** ***** **** ***** ** ***** * ** ** ***** **** ** **
    * ** ** *** * ***** ** ** **** **** ***** * **** ** **** ** **** ***** * *** ***** ***** *** ** ****** *****

    ابراهیم هادی شهیدی ویژه است
    روزهای آخر ماه مبارک منزلشون بار دیگر قسمت شد و حضور پیدا کردیم
    و خاطرات نابی از زبان همرزمان ایشان ..

    ان شاالله که به سلامتی برمیگردند

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم آقای عباس زاده
    ممنونم از حضورتون با اجازه قسمتی از متن رو حذف کردم
    دیشب خواهرم میگفت میگفت من به شهید ابراهیم هادی ایمان آوردم :)

  • فاطمه بانو
  • سلام عزیزم
    خیلی خیلی خوش اومدی :) و خیلی خوشحالم کردی که پست گذاشتی
    واقعا جای خالیت برای من که احساس میشد!
    الان حالت بهتره ان شاالله؟ خوب خوب شدی؟

    ان شاالله همیشه سالم و سلامت باشی خانمی
    بسیار محتاج دعاییم
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام فاطمه جاااااااااان
    زنده باشی دوست خوبمممممم
    به خدا از این همه محبت شرمنده میشم ! من لایق نیستم
    ممنونم از پیام هات .. دلگرمی بود برای من برای اینکه می فهمیدم فراموش نشدم
    واقعا دوستان مجازی که دارم هیچ کجای عالم ندارم

    دعاگو هستم فراوان
  • لبیک یا زینب س
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    الحمدلله خدا عافیت بدهد. 
    ******* ***** ******
    پاسخ:
    سلام علیکم
    نه بزرگوار برای یکی از اعضای خانواده هستش
  • لبیک یا زینب س
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    **** ***** ** ***** ** *** ********* *** *** **** **** ***** * **** ****** ******* ****
    پاسخ:
    شرمنده مقدور نیست

    سلام
    همیشه سعی کردم با خوندن داستان زندگی شهدا خودم رو جای همسرانشون بگذارم تا شاید درک کنم اما تصورش هم سخته
    خوشحالم که شهید هادی انقدر محبوب شده

    به من سر بزنید
    التماس دعا
    یا علی...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سخته واقعا سخته !!!
    محبوب بودن ! نشدن
    علی یارتون
  • زائر بارانی
  • سلام خواهری...
    بهتر شدین؟
    همیشه سلامت باشین ان شاءالله.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام زائر بارانی و دوست عزیز
    ممنونم الحمدالله تو دوران نقاهت هستیم :)
    هنوز آثار بیماری هست !
    ولی در کل الحمدالله ...
  • زندگی به سبک شهدا
  • سلام علیکم الحمدلله خیلی خوشحال شدم.بابت دو مضوع ذکر شده.  ان شاالله هردو شهید شوید بنده حقیر را نیز از دعای خیر محروم نفرمایید شاید در قفس دنیا باز شود. یا حسین شهید ع
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ببخشید من خوشحالی شمارو نفهمیدم
    من خبر ندارم ایشون شهادت رو دوست دارن یا نه برای همین نمیدونم بگم ان شالله شهید بشن یانه !!! به هرحال دوتا بچه دارن و همسر کلی برو بیا ....
    شما هم برای حقیر دعا کنید الحمدالله دلبستگی ندارم !
    خسته ام از این دنیا .. خسته


    سلام
    خدارو شکر...ان شاءالله همه به منتظرشون برسن...
    الحمدلله که نگرانیتون برطرف شد...
    همه دعا کنیم برای آمدن همه شهیدان جاوید الاثر
    و برای
    آمدن هرجه زودتر مهدی فاطمه...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    سلام رفیق عزیز ما ....
    ان شالله
    زنده باشی دوست خوبمممم
    یا مهدی زهرا ....
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    خب پول ما را بدید بریم {لبخند}
    ان شاء الله که همیشه سلامت باشید و از این داستان های شهدا برای ما بنویسید


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی وقت نیستید ها !!!
    پول چی ؟ O_o|
    زنده باشید
    درک خیلی چیزا ممکن نیست مگر در همون جایگاه باشی
    پاسخ:
    دقیقا
    سلام و رحمه الله... خدا رو شکر رفع کسالت شده... خوشحالیم که هستید. ان شاءالله برقرار باشید و سلامت.    خداوند  ناظر صبر چشم انتظاران است و چه روزی بشود آن روز که منتظر به مرادش برسد...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    زنده باشید بزرگوار
    ممنونم از حضورتون
  • زندگی به سبک شهدا
  • سلامتی شما و دعای خیر شما. دنیا دار فانی است و محل گذر با ناراحتی و عدم صبر و عدم رضایت از شرایطی که پروردگار برای انسان ایجاد میکند در دنیا نمیتوان رضایت رب را کسب و شهید شد. خدا زمانی از انسان راضی میشود که انسان از خدا رضایت کامل را در هر شرایطی داشته باشد و آن شرایط را بهترین شرایط برای خود بپندارد. مومنین در این دنیا باید سختی بکشند و بهشت را به بها دهند نه بهانه. معیاری است ارزشمند که هروقت در زندگی مشکلی و دلی شکسته نداشتید بدانید خداوند در این دنیا رهایتان کرده است که در آن دنیا چیزی طلب نداشته باشید و این طبق آیه قرآن است. پس غم به خود راه ندهید سحر نزدیک است. بیشتر از این نمیتوانم مزاحمتان بشوم و نمیخواهم که وقت گرانمایه شما ا که باید صرف مطالعه و آموختن درس بندگی و نیکی به پدر و مادر و خانواده ی حال و آینده بشود را بگیرم.و بدانید دعای خیری پشت سر شماست هرچند این حضور را متوجه نشوید. برای بنده بسیار دعا کنید که در لذت این دنیا غرق شده ام و دچار حالتی برزخ گونه و بی رقبتی و بی میلی شده ام و تنها شب را سحر و سحر را شب میکنم. دعایمان کنید بسیار گرفتارم. یا زهرا س 
    پاسخ:
    ممنونم زنده باشید
    تمام وقتم صرفا خدمت به پدر و مادر است ! الحمدالله دلبستگی دیگری ندارم
    شما مراحم هستید
    همه گرفتاریم ولی تنها دلخوشی من "شفاعت یار " هستش
    شاید حال و احوال دلم و زندگی را طوری اشتباه برداشت کردید به هرحال
    هرکجا هستید موفق و سربلند باشید
    سخن یکی از شهدا رو تقدیم میکنم به شما !
    دیگر نمی خواهم زنده بمانم
    من محتاج  نیست شدن ام..من محتاج  توام..
     خدایا! بگو ببارد باران؛که گوید  شوره زار دلم
    سال هاست سترون مانده است...
    من دیگر  طاقت دوری از  باران را ندارم..
    خدایا  دیگرطاقت ندارم...
    بگذار این خشکزار وجودم..این  مرده قلب من دیگر نباشد!
    بگذار این دیدگان دیگر نبینند..!بس است هر چه دیده اند...
    بگذار این گوش ها دیگر نشنوند! بس است هرچه شنیده اند...
    بگذار این دست و پاها دیگر حرکت نکنند..
     بس است هر چه جنبیده اند...
    شهید احمد رضا احدی

    مجددا سلام عرض شد...


    کم سعادتیه دیگه مومن...

    پول بابت نگرانی ها دیگه{لبخند}

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شالله همیشه موفق باشید
    :)
    آهان حالا متوجه شدم

    علی یارتون
    عزیز دلم 

    مطمئنا اونم همین حالو داشته برای خبر دادن به شما


    ولی هیچ وقت دلتو بد نکن از من نصیحت م. جون
    پاسخ:
    :)
    دقیقا همین حرف رو برای خواهرم گفته بودن
    گلی گم کرده ام
    میجویم او را
    پاسخ:
    :(
    التماس دعا
    یعنی خواهزت هم یه موقعی مجبور شده بی خبرت بذاره؟
    پاسخ:
    نه این حرف رو اون شخص به خواهرم گفته بود :)
    آره خوب 

    خوب گفته 
    آخه هرچی به ذهنت بفرستی دو حالت داره: 

    یا اثرشو میذاره و اتفاق می افته 

    یا نمی افته و تو خودتو داغون می کنی...
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • بی خبری خیلی سخته!

    ان شالله عزیزانتون همیشه سالم باشن


    سه بار اینجا کامنت نوشتم تایید نشد
    :)
    پاسخ:
    مسئولین بیان رسیدگی کنن لطفن :)
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • تکبیر این یکی تایید شد
    :)
    پاسخ:
    الله اکبر !
    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی