رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

آقـا ابـراهـیـم هـادی  !
صدای مرا میشنوی ، کمک !
من و بچه ها گیر افتادیم در تله ی دشمن! تلفن همراه من کار نمیکند بدرد نمیخورد
هرچه گشتم برنامه بیسیم نداشت تا با تو تماس بگیرم گفتم میخواهم با بیسیم شما تماس بگیرم
گفتند گوشی شما را چه به بیسیم شهدا !
اما من همچنان دارم تلاش میکنم تا صدایم را به شما برسانم اگر میشنوید ما گیر افتادیم
بگو چطور آن روز وقتی به گوشَتان رساندند که دخترهای محل از فرم هیکل شما خوششان آمده ،
از فردایش با لباس های گشاد تمرین کشتی میرفتید ؟ تا چشم و دل دختری را آب نکنید !
اینجا کُشتی میگیریم تا دیده شویم لاک میزنیم تا لایک بخوریم
شما حتما راهش را بلدی که به این پیچ ها خندیدی و دنیارا پیچاندی!
و ما در پیچ دنیا سرگیجه گرفتیم !
آقـا ابـراهـیـم هـادی !
اگر صدایم را میشنوی، دوباره اذانی بگو تا ماهم مثل بعثی ها که صدایت را شنیدند و راه را پیدا کردند
راه را پیداکنیم ..
راه را گم کردیم که به عشق سیب زمینی های سرخ کرده ی مک دونالد آنقدر ذوق زده شدیم و پایکوبی کردیم
تا آقــا گـفـت لـطـفـا متـانتـتان را حـفـظ کنـید !
اگر از جبهه برگشتی کمی از ان غیـرت های نـاب بسیجی ها را برایمان سوغات بیاور؛
تا ماهم مثل شما حرف اماممان را زمین نگذاریم ...



حـضـرت مـاه :

دلم میخواد داد بکشم که من تند رو هستم , اصلا می خواهم در دوست داشتن تان افراط کنم
اصلا می خواهم از همان هایی باشم که بهشان می گویند افراطی
دلم می خواهد به من بگویند بسیجی بی ترمز
اصلا می خواهم تک تک لحظات زندگی ام را با فکر شما برنامه ریزی کنم
می خواهم از همان هایی بشوم که می شوند وَ السَّابِقُونَ السَّابِقُونَ
می خواهم فریاد بزنم که در رکاب شما می خواهم بشوم أُولئِکَ الْمُقَرَّبُونَ
می خواهم اینکه عاشقتان هستم را جار بزنم
اصلا دلم می خواهد بابت این عاشقی زجر بکشم حرف بشنوم سرزنش بشوم
اصلا دلم می خواهد بابت این عشق تاوان بدهم
دلم می خواهداز دست بدهم  هر آنچه دوستش دارم اما این عشق را از من می گیرد
جدا شوم از هر آن کس که تو را از من می‌گیرد
اصلا مهم نیست
چه می پندارند
چه می گویند
چه می بافند...
من هستم و یک جان... که کف دست گرفتم برای فدا شدن در این راه 



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۸)

  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • کو گوش شنوا عزیزم؟
    به این میگن افراط دوست داشتنی
    سلام دوستم
    پاسخ:
    سلام دوست خوبممممم
  • فاطمه بانو
  • سلام عزیزم
    الحق و الانصاف که شهدا زنده اند ... از دیروز دارم کتاب زندگانی شهید ابراهیم هادی رو میخونم و حسابی ذهنمو مشغول کرده! این پست شما هم مطمئنم بی حکمت نیست. ان شاالله خودشون راه رو نشونمون بدن
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام فاطمه جان خوبی ؟
    سلام بر ابراهیم رو خوندی ؟ حتما بخون
    هعی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    سلام

    ببخشید من یک کم خلم 
    متن کل زیر تصویر رو نفهمیدم!!
    هعی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    سلام

    ببخشید من یک کم خلم 
    متن کل زیر تصویر رو نفهمیدم!!
    پاسخ:
    سلاممممممممم نجمه جان اصلا هم خل نیستی دیگه اینطوری نگو ناراحت میشم
    برای حضرت آقا (امام خامنه ای حفظه الله ) بود برای اینکه بگم آقا ما هستیم
  • نشانه گمنام
  • سلام دوست خوووبم
    نوشته هات اشکمو در آورد هم قسمت اولش که برا شهید ابراهیم هادی نوشتی
    هم نوشتتون برا آقا
    قلمتون مستدام
    روزیتون شهادت
    شهدا شرمنده ایم
    جانم به فدای رهبر

    پاسخ:
    سلام دوست خوبم
    ببخشید اگه ناراحتت کردم معذرت میخوام
    عاقبتت شهادت دوست خوبم

    باشه 


    مامانت چطوره؟
    پاسخ:
    الحمدالله روحیه اش خیلی بهتر شده راستش از بابت روحیه براش سنگ تموم گذاشتم
    همه جا میبیرمش محیط خونه رو پر از شادی کردم !
    دیگه کم کم لبخند مهمون لب هاش شده
    هرچند که هنوز زندگی با این پا براش عادی نشده
    و بیشتر وقتش تو فیزیو تراپی میگذره

  • ... یک بسیجی ...
  • عالی عالی عالی
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    عزیزم 



    ******** **** **** ** ***** *** **
    :))))
    پاسخ:
    آقا اینجا آیکون خجالت نداره :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی