رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی
هو الرحمن الرحیم

شش روز از جنگ گذشته بود که شهید شد
خوابش را دیدم بغلش کردم و گفتم :
 تا نگی اون دنیا چه خبره رهات نمی کنم!
گفت:
فقط یک مطلب میگم اونم اینکه ما شهدا شب های جمعه می ریم خدمت آقا اباعبدالله علیه السلام ...



شهید فراهانی







+ من به “قد قامت” یاران نرسیدم، ای کاش

لا اقل رکعت آخر به جماعت برسم ….



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۶)

هوای حسین...
هوای حرم...
هوای شب جمعه زد به سرم...

اللهم ارزقنا
:`(
پاسخ:
این کربلایت چه ها کرده با من حسیــــــــن !
آه چه جوری بسازم با دوری
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • خوشبحال شهدا....

    :(
    پاسخ:
    :(
    واقعا
    این لطف فاطمه است که شبهای جمعه را
    آقا فقط به کرب وبلا فکر میکنم
    پاسخ:
    یا زهرا 
  • بچه شیعه غدیر
  • سلام وبلاگتون مطالبش خوبه خوشحال میشم تبادل لینک کنیم


    پاسخ:
    سلام علیکم
    شما هم لینک شدید
  • ... یک بسیجی ...
  • من به “قد قامت” یاران نرسیدم، ای کاش

    لا اقل رکعت آخر به جماعت برسم ….


    ...

    چه جمله ای...
    شرمنده شهدایم...
    پاسخ:
    شرمنده ام ....
  • فاطمه بانو
  • خیلی دلم کربلا میخواد یا حسین ...
    پاسخ:
    به غبار حرم کرب و بلایت سوگند
    دوس دارم که شبی در حرمت گریه کنم
    فکر کن!!!!!!!!!!!!!


    دیگه چی می خواد؟!
    پاسخ:
    بهشت کربلاست !
    شبهای جمعه می گیرم، هواتو..
    اشک غریبی می ریزم براتو..
    بیچاره اون که حرم رو ندیده
    بیچاره تر اون که دید کربلاتو..
    بهشت کانکت گاهه 

    به جاش ربطی نداره 

    باور کن!

    :|
    پاسخ:
    :)
    باشه

    سلام و رحمه الله

    چقدر حال میدن به شهدا. به هرحال بین ما و شهید باید یه تفاوتهایی باشه !

    کاش این رکعت آخر به جماعت باشد

    پاسخ:
    سلام علیکم
    کاش ....
  • پرستوی مهاجر
  • سلام
    نسال الله منازل الشهدا

    پاسخ:
    سلام علیکم
    عاقبتتون شهادت
  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  •  

    بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ

    سلام همسنگر سایبری

    وب خوبی دارید البته جای پیشرفت هم دارد :)

    ان شاءالله موفق باشید ، دعای فرج یادت نره

    اللّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی کُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْکِنَهُ أَرْضَک َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً

    نـــمــا313

    یا علی

  • علیرضا بیگدلی
  • واقعیاتی که فقط دختران خیابانی و ایضا دانشگاهی باید بخوانند!

     

    http://farhangeparvaz.blog.ir/1394/05/30/faghat414234234

                                                             

    یاعلی

    فرهنگ پرواز

    کاش اونجا ازما هم یادکنن
    پاسخ:
    کاش ...
  • زائر بارانی
  • خوشا به حال ما اگر شهید شویم...

  • سیِّـده گُمنــام
  • خدا خیرتون بده این شبای محرم من بااین مطالب به خدا رسیدم،ان شاء الله روی مولامون امام زمانو ببینید💔

    پاسخ:
    سلام 
    ممنونم از دعای قشنگتون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی