رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

علی با وجود محرومیت ها خیلی با استعداد بود , خوب درس میخواند , شاگرد ممتاز بود
زمانی که خیلی ها به درس و مدرسه اهمیت نمیدادن علی شاگرد اول درس و اخلاق و حتی فوتبال بود
بسیار با ادب بود , هیچگاه در حضور پدر پایش رو دراز نمیکرد
از فعالیت های علی این بود که روی درب خانه تابلویی زده بود که روش نوشت بود :
تقویتی درس زبان در مسجد امام علی (ع)
ساعت 2 تا 4
ساعتی ده تا صلوات , قبولی با خدا

شهید علی هاشمی , کتاب هوری




+ بعد از اینکه کتاب رو خوندم با خودم فکر کردم این همه تحصیل این همه درس من برای خدا چیکار کردم ! برای زکات علمم ...

+ ببخشید اینقدر شرمنده نظرات خصوصی شما شدم که خجالت کشیدم
چشم ان شالله از شهدا مینویسم ولی با دقت بیشتر
دعا کنید 

شهدا ؛
غرق شدم در روزمـرّگیهایم و گیر کـردم به سیم خاردار نـَـفس


  • سیــــده گمنــــام

شهید علی هاشمی

قبولی

نظرات  (۱۳)

سلام و رحمه الله. خوشحالیم که بازهم از شهدا مینویسید. باشد که خداوند هم نظر لطف و عنایتش را بیشتر از پیش  بر همه بدارد . و اما مطلبی که نوشتید:  شاید این یکی از بهترین خروجی های  یک محصل باشد . جریان سازی علم و طلب علم در هر عرصه ای همراه با اخلاق  و تهذیب ... گاهی اوقات انسان فکر میکند در بن بستی ست که راه خروج ندارد اما کارهای زیادی بر روی زمین است .کوچک و بزرگ ندارد. حتی به اندازه دو ساعت کلاس در مسجدی و به هزینه ده صلوات باشد .
پاسخ:
سلام و رحمت خدا بر شما بزرگوار
زنده باشید ممنونم که رفیق همیشگی و یاری مهربان برای رفاقت به سبک شهید هستید
بله واقعا قتی کتاب رو خوندم یه لحظه تمام لحظه های که مشغول تحصیل بودم چه کاری با این علم برای خدا انجام دادم ! متاسفانه از شرم حالم اصلا خوب نبوذ
  • زائر بارانی
  • سلام بانو جانم.
    چه خوب که دوباره برایمان از شهدا می نویسی.
    هوری کتاب فوق العاده ایست...
    اجرتان با شهدا
    پاسخ:
    سلام زائر بارانی عزیز
    ممنونم از تمامی محبت هایت
    واقعا عالیه
    عاقبتت شهادت دوست خوبم
  • بسیجی گمنام
  • سلام

    شهید علی هاشمی ، به یقین مغز متفکر جنگ از دید امام ره 
    شهید علی هاشمی ، یعنی هورالعظیم
    شهید علی هاشمی ، یعنی پای برهنه داخل نیزار شدن و دشمن اتیش بزنه به نیزار
    شهید علی هاشمی ، یعنی بیست و دو سال دوری از خانواده و گمنام بودن 
    شهید علی هاشمی یعنی سردار هور 


    مطلب جالبی بود به خصوص اینکه رفیق شهیدم این شخص بزرگوار است ....


    پاسخ:
    سلام علیکم

    چقدر این 5 خط قشنگ بود ولی داشتم فکر میکردم هرچقدر در مورد شهید علی هاشمی بنویسیم بازم کمه !
    ممنونم از حضورتون
    عاقبتتون شهادت
  • تبسّمِ عشق
  • خوشحالم...خوشحالم...خوشحالمممم

    :))

    وای دلم داشت میپوسیداااا،

    یاس بانوجونییی، خب راست میگم دیگهههه ؛))

    عاقا منم عربی درس میدم، با پنج تا صلواتم راضیم :)

    جدی چه کارِ باحالی بوده که شهید عزیزمون کرده ها، ایول بهشون!

    جرقه ی خوبی بود..

    پاسخ:
    سلام من فدای محبتت دوست خوبم
    خوش به سعادتت عربی من خیلی ضعیفه البته از لحاظ قواعد ولی خوب انگلیسی من الحمدالله تا کمی ابری خوبه :)
    واقعا کارشون عالیه کاش همه جا این کار فرهنگ سازی بشه
    عاقبتت شهادت دوست عزیز
  • نشانه گمنام
  • سلام به بانوی گمنام خوب خودم وااای خدای من چقدر خوشحالم از حضورت
    چقدر خووب که برگشتی ممنون که سنگر و خالی نکردی ان شالله روزیتون شهادت مهربونم
    منم کتاب این سردار بزرگوار شهید علی هاشمی فاتح هور رو دارم خیلی درسها ما باید از این شهدا بگیریم
    ممنون که باز از شهدا مینویسی
    تو پست جدیدم نوشته بودم که از رفتنتون ناراحتم الآن که دیدم هستی میرم پاکش کنم از خوشحالی دارم بال در میارم
    یا علی التماس دعای فرج سیده بانوی عزیز

    پاسخ:
    سلام دوست خوبم آبجی همیشه همراهم
    فدای شما ان شالله عاقبت شما شهادت
    واقعا این کتاب رو که میخونی غرق در هور میشی
    ببخشید به خدا خیلی شرمندتون شدم
    ممنونم از این همه محبت به خدا لایق نیستم
    علی یارت خواهرم
  • عارفه الزهرا
  • سلام خواهر گله من ...
    خدایااا روزی کن که ماهم بتونیم مثل شهید هاشمی زکات علممان بپردازیم آمیین
    پاسخ:
    سلام عارفه عزیز
    ان شالله ـ آمین

    بعضی وقتا
    یه خاطره از یه شهیدی
    چنان آدم رو شرمنده میکنه
    و به فکر فرو میبره
    ک همه چی از یادش میره
    پاسخ:
    سلام علیکم
    دقیقا گاهی دلم میخواد زمان برگرده عقب تا شاید ذره ای کوتاهی هارو بتونم جبران کنم

  • سجّاده . . .
  • زکات علم
    سنگینیه که روی دل خیلیا هست که باید ادا بشه
    ولی هرکس ظرفیتی داره و همون قدر تلاش کنه، رسالتش رو رسونده
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از حضور ارزشمندتون
  • فاطمه بانو
  • سلام خانمی ...
    خیلی ممنون که اومدی، لطف کردی
    ان شاالله همیشه سربلندوموفق باشی

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام فاطمه مهربانم
    هنوز هنوز همیشه پیام هات رو میخونم ! کلی درس بهم یاد دادی
  • علیرضا بیگدلی
  • سلام
    خدا رحمتش کند
    پاسخ:
    سلام علیکم
    عاقبتتون شهادت
  • لبیک یا زینب س
  • سلام علیکم برای تعدادی از مجروحین مدافعین حرم دعا کنید وضع مناسبی ندارند
    برای شهادت بنده نیز دعا کنید 
    یا زهرا س
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ان شالله بحق حضرت زینب هرچه زودتر شفای عاجل نصیبشان
    خوشا به حالشان و بدا به حالم


    ما را مدافعان حرم آفریده اند
    مــا را بــه اعتبار وَ ‌عنایت
    حضرت زهرا(س) آفریده اند

    برادر بزرگوار عاقبتتون شهادت
    ولی همه ما وظیفه امون اینه پاسدار حریم زینبی باشیم و تنها به خودمون فکر نکنیم و هدف فقط شهادت نباشه باید این ماموریت به نحو احسن انجام بگیره
    باید عاشورایی ماند ...
    هرکجا هستید التماس دعا مارو فراموش نکنید
    همیشه دعاگوی شما هستیم
  • لبیک یا زینب س
  • مانند رزمنده ای که به دیدار فرمانده اش می رود به پای نصیحت های شما و سید خراسانی ام می نشینم و برای رزم نفسی تازه میکنم وآماده تر می شوم و باز به دل دشمن باز میگردم.......
    ان شاالله رو سفید گردیم در راه اجدادتان و خجل زده پیش صاحب الزمان عج نباشیم......
    برایمان دعا بفرمایید که کرکسان به جان کبوتران حرم افتاده اند...
    کرکسان دو تن ار کبوتران را به اسیری گرفته اند خبری از آنان در دست نداریم.....
    حال و هوای این روزهای مدافعین حرم........
    http://media.rasekhoon.net/006/Farsi/12/BaniFateme_Majid/Moharam_94/12_Banifateme_sahb_5_moharam_94-03_(www.rasekhoon.net).mp3
    یا زهرا س

    پاسخ:
    سلام علیکم
    شب تا صبح شده چشم دوخته ام به این مدافعین , تک تکشان انگار برادر خونی من هستند انقدر که پیگیر هستم خانواده ناراحت میشن از فرط عصبانیت میگن بابا بسه خوب نمیرفتن !
    توروخدا مارو هم بی خبر نذارید
    همیشه دعاگوی شما و همه برادران ..... هستیم
    :(
    یا زهرا

  • لبیک یا زینب س
  • متاسفانه به بنده اذن میدان نمی دهند و فقط ما افراد را راهی میدان می کنیم و حسرت نبرد و جدایی از قافله برای ما مانده است و اخباری که از انان به ما میرسد. و مدتی است ملائکه را در زمین نگاه داری می کنیم و به میدان نمیفرستیمشان به خاطر مسائلی که رخ داده است. 
    دعا کنید به ما نیز. اذن میدان داده شود و برای رضای خدا شهید شویم
    یا زهرا س
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خوش به سعادتتان, که در کنار این مردان آسمانی هستید
    ان شالله اذن داده میشه برای نابودی تلاویو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی