رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

چقدر سخت است
حال عاشقی که نمیداند محبوبش هوای او را دارد یا نه. . .
ای شهیدان , از همان لحظه ای که تقدیر ما را از شما جدا کرد
خاطره های شما امید حیاتمان گشته است
ما به عشق شما زنده‌ایم و به امید وصل کوی شما زنده‌ایم

شهید
سید مجتبی علمدار


+ آسمان هم ملتمس دعای شماست
کـــاش میشــد راهـی فرات شد
وضـــو گرفت
بهـرشهــــادت... .

+ شهدا امشب کنار ارباب , التماس دعا
سلام ما را به مادر برسانید

برای شادی ارواح مطهر شهدا و امام شهدا صلوات



  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۴)

سلام 
خیلی زیبا بود
من افتخار همشهری بودن با این شهید بزرگوار را دارم

اتفاقا یکی از دوستان و همرزمان شهید علمدار از هم مباحثهای ما بودن در ایامی که در شهر خودمون بودم... 
گاها خاطراتی از این شهید برای ما میگفت

یه داستان جالبی هم در دیدار با حضرت علامه حسن زاده آملی دارن
جمعی از بسیجی ها رو جمع کرده بودن و رفته بودن روستای علامه به دیدارشان
همه رفته بودن توی اتاق و خودشون جلوی در ورودی نشسته بودن
علامه نگاهی به جلوی در کردن و فرمودن شما تشریف بیارید جلو
شهید علمدار رفتن جلو و علامه آرام در گوششان چیزی گفتن 
یکی از کسانی که جلو بودن میگفتن من شنیدم که علامه به ایشون فرمودن:
 من نوری در چهره شما میبینم... بیشتر مراقب خودتان باشید 
میگن وقتی همه اون روز از خونه علامه رفتن شهید علمدار دوباره برگشت به خانه حضرت علامه و دیگر کسی نمیداند چه چیزی بین این دو بزرگوار گذشت
پاسخ:
سلام علیکم
خوش به سعادتتون
کاش کنار مزار ایشون ما رو هو یاد کنید :(
ممنونم از این خاطره شهید
خیلی قشنگ بود کتاب علمدار خونده بودم ولی هرچقدر میخونم برام تازگی داره

  • عارفه الزهرا
  • شهدا سلام مان را به حضرت دلدار برسانیددد😞
  • تبسّمِ عشق
  • سلام یاس بانو جونمم

    خیلی قشنگ بود...

    و چه تیترِ زیبایی...

    شهادت نصیبِ خودت و خودم بشه آجی....^_^

    پاسخ:
    سلام تبسم عزیز من
    ان شالله عاقبت بخیرشی دوست خوبم , عاقبتت شهادت
    سلام
    من عاشق این متن شهید علمدارم
    نوجوون که بودم که این متن و تو یه نوار یه بنده خدایی خونده بود
    خیلی عالی بود
    ممنون ازپستت
    پاسخ:
    سلام
    خوش اومدی ساقی عزیز
    زنده باشی عزیز

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی