رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

ما نسل سومی ها
امام را ندیده ایم  ... دیر رسیدیم !
همانطوری که اویس حسرت به دلش ماند،
ما هم حسرت شعار دادن در جماران به دلمان ماند ...
ولی عجیب بوی امام را از شما و سخنانتان , اقتدارتان , مهربانیتان استشمام میکنیم ..
ما از سادگی شما آقاجان فهمیدیم که سیره ی امام چه بود ،
فهمیدیم که نظام اسلامی کوخ نشینان،
با نظام اسلامی کاخ نشینان چه تفاوت هایی دارد ..
حضرت سید علی !
هرچند امام را ندیده ایم ،
اما لبخندتان عطر لبخند روح الله را برای ما زنده میکند ..
خاطرتان بی غم مولای ما ...



امام آمد ... مردم عزیز امام خمینی آمد
یک ملت سراپا شوق بوده اند،جنگیده بودند و منتظر..
منتظر واقعی!سی و چندی سال گذشته ..
مردم دگرگون شدند، علائق تغییر پیدا کردند ..
ماهمان مردمیم، ولی چه مرگمان شده ک برای اماممان شوق نداریم،نمی جنگیم،در فراغش نمی سوزیم؟
او بیشتر از ما منتظر است ..
سالهاست در تنهایی اش، هم و غمش حوائج ماست ..
ما کجاییم؟...
(
+)

  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۳)

روحش شادباشه ایشالله
سلام علیکم مومن
خیلی وقت بود عطر شهدا را در وبلاگ رفاقت به سبک شهید استشمام نکرده بودم
اینجا آرامشی از دیار شهدا دارد

اما چند روز پیش پس از مدتی یک وبلاگ راباز کردم، خیلی وقت بود که فرصت نمیکردم به وبلاگها سربزنم
اونجا یه هدیه از شما گذاشته بودند که هم حالم را بهم ریخت و هم با حال این روزهای من همخوانی داشت
هدیه شما فیلم آپارات ابوالفضل سپر بود
این فیلم را سالها قبل دیده بودم ، اما از خاطرم رفته بود
عجیب با حال و روز این روزهایم هم خوانی دارد

شاید ده سال قبل کمی بیشتر و کمتر منزل ابوالفضل سپر رفتیم
خیلی دل سوخته ای داشته ، این از فیلم و اشعارش مشهوده
یه جورایی انگار لمس کرده و احساس کرده
روحش شاد

عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
سلام علیکم آقای عباس زاده
الحمدالله خداروشکر

بله وبلاگ در مسلخ عشق بود , من خیلی وقت ها که دلم میگیره وقتی این کلیپ رو میبینم عجیب حالم خوب میشه ! این دنیا ادم ها با یه چیزی عشق میکنن ! منم تمام عشقم تو این دنیا شهدا هستند .
اصلا کلا اشعار ابولفضل سپهر رو دوست دارم
به حال شما غبطه میخورم اقای عباس زاده
شما با خیلی ها رابطه داشتید با خیلی شهدا و بزرگان تونستید از نزدیک ببینیدشون حتی منزلشون رفتید اون فضا و عطر اون هارو استشمام کنید و این خیلی !

  • بسیجی گمنام
  • سلام

    گمنامی تنها برای شهرت پرستان درد اور است؛وگرنه همه اجرها در گمنامی است..

    هیی ....
    عاقبتون بخیر و ختم به شهادت
    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت
    اللهم احفظ قائدنا
    پاسخ:
    الهی آمین
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    البته این رو بگم که ما بعد از این که ایشون به رحمت خدا رفتند رفتیم منزلشون
    خیلی خانواده ضعیفی داشند
    دیگه الان خبر ندارم متاسفانه ازشون

    اون موقع ها خیلی توی این فازها که ارتباطم روحفظ کنم نبودم والان دارم تاسف میخورم برای خودم

    صدای مادر ابوالفضل سپهر هنوز توی گوشم هست که صحبت کردند
    یک صدای خسته و مردانه ...

    این مسلک و مرام برای کسی پیش میاد که کمی براش اهمیت داشته باشه ، و خوب خود شهدا راه رو باز میکنن
    چند روز پیش بیمارستان بودم برای یکی از اقوام رفته بودم و میخواستم مراقبش باشم تا صبح
    بعد از کمی که بیمارستان بودم یه نفر رو برای تخت کناری آوردند
    بیمار یه پسر بود که کمی انگار عقب مانده بود از نظر ذهنی ، سر صحبت باز شد باهمراه بیمار بعد متوجه شدم که ایشان سابقه جنگ دارند
    بهش گفتم حاج آقا چقدر سابقه جنگ دارید
    گفت 120 ماه و البته الان بازنشست شدم یعنی بیشتر از جنگ توی مناطق بوده
    بهش گفتم یکم از خاطرات جنگ بگید برای ما
    خاطرات رو کتاب نکردید؟ و مشغول صحبت شدیم
    صندلی همراه نداشت و وقتی من رفته بودم شام تمام شده بود و گفته بودن شام نیست همین طور که داشتیم صحبت میکردیم دیدم خود پرستار صندلی همراه آورد ، چند دقیقه بعد دیدم سه تا شام آوردند هم برای بیمار و همراهش و هم من
    من گفتم که شما خوردم
    گفتن دیگه آوردیم شما هم بخورید
    متوجه شدم آدم مهمی است
    دیگه رفیق شدیم و تا نزدیک ساعت یک بامداد صحبت کردیم از جنگ ، درجه ایشون سرتیپ تمام بود
    بچه به خاطر عوارض جنگ و شیمیایی اینطور شده بود
    اینقدر هم خوش صحبت بود که خدا میدونه
    و البته اینقدر خاکی بود

    گاهی چون آدم دوست داره این چیزها رو وقتی پیگیر هست بابش براش باز میشه

    ما خودمون به حال خیلی ها غبطه میخوریم بزرگوار
    **** **** ******* ***

    به حال ما غبطه نخورید پشیمون میشید (لبخند)
    پاسخ:
    چه خوب هرجا میرید هستن کسانی که همصحبتی خوبی هستند برای شما
    ای بابا هرجا میرم ها یا صحبت و بدگویی از حضرت آقاست که به کل اعصابم میریزه بهم با زور خودم رو نگه میدارم که تندی نکنم! یا دم از گرونی !
    چقدر ناراحت شدم خیلی سخته بزرگ کردن این بچه
    خدا پدر و مادرش رو حفظ کنه
    نگید توروخدا اینقدر این زندگی پیچ تو پیچ شده اینقدر گرفتاری که اصلا نمیدونم کجاش وایستادم :)
    خیلی سخته ....


    چه قدر زیبا ...

    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت
  • یوسف تهرانی
  • امان از نظام اسلامی کاخ نشینان که اثرات منفی در جامعه گذاشته
    ممنونم

    پاسخ:
    امان
    احسنت بر شما
    (+) ان شاء الله
    پاسخ:
    زنده باشید
    عاقبتتون شهادت
  • شکرانه سادات
  • "امام را ندیده ایم  ... دیر رسیدیم !
    همانطوری که اویس حسرت به دلش ماند،
    ما هم حسرت شعار دادن در جماران به دلمان ماند ..."
    چه نگاه زیبا و جالبی

    یاعلی
    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت
  • عبدالله قاسمی
  • باید تمرین بکنیم ولایت پذیری سیدنا المهدی (روحی فداه) رو در ولایت پذیری سید روح اله و سید علی...
    الان وقت امتحانه
    باید خوب درس پس بدیم
    وقت مزد نزدیک است...
    پاسخ:
    ان شالله
  • حکیم برجیان
  • شیعگی آیا شکم پروردن است؟
    یا به روز جنگ عــذر آوردن است

    شیعگی آیا فقط خوابیدن است؟
    روی مــولا را به رویا دیدن است؟

    ای خداوندان ملک عافیت
    والیان مسند اشــــرافیت

    من یقین دارم مــسلمان نیستید
    چون ولی را تحت فرمان نیستید
    ...
    "مرحوم آقاسی"
    پاسخ:
    عالی بود عالی
    روح مرحوم آغاسی شاد واقعا بعضی شعرهای ایشون ناب ناب
  • خادم الزینب سلام الله علیها
  • تا شهادت راهی نیست،فقط باید با ایمان قلبی به امام زمان که ان شاء الله فرجشون نزدیکه لبیک بگیم....
    خداوندا مرگ ما رو جز شهادت قرارنده....
    پاسخ:
    نظرتون حالم رو عوض کرد ! فقط اشک ریختم

    خدا قوت....


    پاسخ:
    عاقبتتون شهادت بحق حضرت زهرا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی