رفاقت به سبک شهید

()

رفاقت به سبک شهید

جوانی عکس خودش را نزد امام(ره) فرستاد وگفت:
یک نصیحتی برای دنیا وآخرت به من کنید
امام نوشتن:
«انا لله و انا اِلیه راجعون»
ما مال خدائیم!
آدم مالِ کسی را صرف دیگری نمیکند...

بایگانی

هو الرحمن الرحیم

همین الان شهرمون !
از دیشب غافلگیر شدیم




  • سیــــده گمنــــام

نظرات  (۱۷)

  • نرگـ ــس ...
  • شهر ما هم برف اومده..

    من فک میکردم فقط استان ما  سفید پوش شده:)


    پاسخ:
    جدی ؟!
    پس همه غافلگیر شدن :)

    وای چه برفی!
    منم دلم برف میخواااد
    پاسخ:
    بیایین شهر ما , قدمتون روی تخم چشم
    بعد بریم برف بازی :)
  • بسیجی گمنام
  • سوزش هم واسه ما میاد ماهم غافلگیر شدیم از سرما
    پاسخ:
    اینجا هوا بقدری سرد و هم داره برف میاد که کسی از خونش بیرون نمیاد
    کشاورزها هم نگران محصولاتشون هستن
    همه درخت های زرد آلو و آلو گل دادن
  • بسیجی گمنام
  • یعنی الانم داره برف میاد
    پاسخ:
    :)
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    دکتر عفونی آب پاکیو ریخت رو دستم.
    گفت با دارو خوب نمیشه باید جراحی شه وداروی قوی هم بگیره

    ارتوپد هم میگه جراحیش سنگینه اون بکی میگه حتما بعدجراحی شستشومرتب داره

    روانم ریخته به هم
    فقط به خاطر یه تزریق



    طفلی مامانم

    *** ** ** ** ** ** **** *****

    **** ** ** ** **** *****
    پاسخ:
    توروخدا نجمه ؟!
    واااااااااااای یا فاطمه زهرا
    نجمه توروخدا مراقبشون باش
    کاش کنارت بودم اصلا خودم کمکشون میکردم
    نجمه نمیدونم چم شد ریختم بهم خدا هیچ مادری رو مریض نکنه
    توروخدا اینطوری به خودت نگو
    الان میتونی جبران کنی با محبت با پرستاری ....
    نجمه دعاگوت هستم خیلیییییی
    خیلی التماس دعا خیلی
    پاسخ:
    محال فراموشت کنم محال
  • عارفه (بانوی دی ماه)
  • وااااای اجی خوشبحاتون اقاااااااااا      ..
    پاسخ:
    :))
    بیا اینجا فدمت روی تخم چشم
  • نشانه گمنام
  • سلام سیده جان عزیز
    بله من و دوستم هم امروز بهشت زهرا رفتیم موقع برگشت غافلگیر شدیم حسابی
    طوفان و بارون
    چه بهاری داریم امسال
    یه حسی بهم میکگه سال 95 ان شالله سال خوبی خواهد بود چون آغاز و پایانش ولادت بانوی دوعالم هست.
    روزیتون شهادت بالام جان
    راستی امروز فهمیدم روز و ماه تولد شهید سردار همدانی و من یکی هست انقدر خوشحالم که نگو
    یا علی التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام فدات بشششم من
    قبول باشه عزیز ما به خاطر برف نتونستیم بریم :((((
    دقیقا منم همچین حسی دارم , یه حس خیلی خوب
    ان شالله امسال صدای آقامون رو بشنوم از کنار کعبه
    جدی ؟!
    ایول ان شالله عاقبت بخیر بشی بحق حضرت زهرا
    اجی برای منم دعا کن
  • سربازکوچولو ...
  • سلام خوشبحالتون منم برف میخوام
    پاسخ:
    سلام
    :)

  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • عکس دومیه خیلی قشنگه

    خوچبحالتون
    پاسخ:
    شما بیا قدمت روی چشم
    خیلی تو رو خدا دعا کن 


    مامانم فهمیده که من ترس دارم میگه خیلی فکر نکن منم فکر نمی کنم چون تو خیلی که فکر میکنی به جاهای منفی میرسی
    راستم میگه
    ترسم اینه سرم بیاد چیزی که ازش می ترسم


    یا فاطمه زهرا کمک

    ان شاءالله خوب بشه
    ان شاءالله خوب خوب بشه بدون جراحی
    پاسخ:
    نجمه منم خیلی ترسیده بودم خیلی ولی چسبیده بودم به خدا گاهی طوری که اروم اروم بودم
    ان شالله
    به جدم قسم دعا میکنم خیالت تخت

    عکس های زیبایی بود

    چه شهری؟

    پاسخ:
    اذربایجان بزرگوار
  • همسر سید علی
  • سلااام بر دختر حضرت مادر 
    خوبی ؟
    خوشی ؟
    سلامتی ؟
    عاقا منم دلم برف خواست...  امسال اصلا یه برف درست و حسابی ندیدم 
    :(((
    راستی از همینجا یه سلامی هم به نجمه خانم می کنم: )
    نجمه جان خیلی برای مامانتون ناراحت شدم...  خیلی...  مامانها واقعا یه چیز دیگه ان...  ان شالله به حق حضرت زهرا حالشون خوب بشه..  الهی آمین 

    پاسخ:
    سلام عزیز دل فدات بشششششم
    الحمدالله
    شما بیایین اینجا قدمتون روی چشم بیایین برف بازی
    ان شالله منم دارم برای ایشون دعا میکنم
    سلام همسر سید علی 


    من اصلا برای مامانم دختر خوبی بودم که هیچ 
    بدرین دختر دنیا هم بودم 


    چقدر که پای من رنج نکشید و حرص نخورد و الکی پیر نشد و از بالاش نرفت!


    :/

    :((((




    التماس دعا 

    خیلی التماس دعا 
    پاسخ:
    ان شالله از این به بعد جبران میکنی .... مادرها خیلی خوبن خیلی
    خوش به حالتون شهرما اصلا برف نمی یاد
    خیلی ممنون♥
    پاسخ:
    قربان شما
    سلام
    چه وب قشنگی
    لذت بردم
    به منم سر بزنید
    دنبالتون کردم
    :)))
    پاسخ:
    الحمدالله لطف و عنایت شهداست
    ممنونم از لطف شما
    ان شالله همیشه شاد باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی